25kw Meeting Deel9!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik haak wel wat eerder af ofzo :+

Jarl.. kan jij mij de route dan mailen, hoe we gaan rijden, dan kan ik ff kijken wat het makkelijkst is voor mij om af te haken :Y
of je kan bij tiel eraf en de A15 op

of je kan bij waardenburg de A2 op.

als ik jouw was zo ik gewoon dat laatste doen.............is het meest makkelijk.

en dan ga ik vanaf waardenbrug direct binnendoor naar leerdam of ik neem nog een stuk dijk richting gorinchem en ga dan via arkel naar leerdam. (zoals jij dus ook komt :P )

maar dat is een beetje afhankelijk van de tijd wat ik doe :)
 
Laatst bewerkt:
Nee voor mij reed ook een vrouw... ;)
En 100% zeker dat dat pogo niet was!
Hem heb ik vorige week namelijk al gespot :+
 
Avond :W

Ik zie dat we een definitieve route hebben naar Keen *O*
 
Laatst bewerkt:
@ Appelflap: ik studeer aan de RUG, schijnt. Heb alleen de afgelopen drie maanden barweinig gedaan, dus ik hoop dat ik de weg erheen nog weet :-P Volgende week begint er weer een nieuw blok, dus dan ben ik er als het goed is weer wat vaker te vinden.

Gaan er trouwens nog mensen van jullie naar SBK?

Hopeloos die studenten van de RUG, ik hoor alleen maar dat ze uitslapen en dat ze er bijna nooit hoeven te zijn ;) :+

En SBK: :Y *O*
Dat wordt dan de derde keer in 3 weken dat ik bij/op het circuit te vinden ben 8-) En waarschijnlijk wéér mooi weer *O*

Welkom :W
Weer een dame erbij *O*
En heeft deze dame al een MF sticker gescoord? O-) Dan hoor je er pas écht bij he (Jah jongens, hij zit er bij mij ook eindelijk op _O- )
Maarre, ik ben 8 mei in Groningen te spotten. Dusss... Jij en de Appelflap en de andere jongens uit het "hoge noorden" moeten de oogjes ff open houden! :Y

Ik verwacht eigenlijk allemaal scheldbriefjes als mijn motor op 8 mei tussen 19:00 en 22:30 aan de Rademarkt 12 in Groningen staat. Jah... Dat adres is het Hoofdkantoor van de Politie... :X

U vraagt wij draaien, ik ga je hele motor volplakken met post-its })
Wel weer ff posten tegen die tijd anders vergeet ik het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan