25kW-topic deel nummero XXX(I)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijne was 22 of 23 geloof ik :P majah die steeksleutel hebk altijd bij me als k met de motor wegga.
voortandwiel is wel 32 :P
 
volgens mij niet?

EDIT: riep het uit mn hoofd net, maar ff gekeken, het is idd 36 bij een K7 ;)

Riep het ook uit mijn hoofd, maar wist het vrij zeker omdat ik hem 15 minuten daarvoor nog in mijn handen had. (zowel de moer als de dop :+ )
 
Riep het ook uit mijn hoofd, maar wist het vrij zeker omdat ik hem 15 minuten daarvoor nog in mijn handen had. (zowel de moer als de dop :+ )
Okie neem aan dat er niet veel grotere moeren gebruikt zullen worden (behalve bij een enkele achterbrug). Dan weet ik wat ik ga kopen. *D
 
volgens mij niet?

EDIT: riep het uit mn hoofd net, maar ff gekeken, het is idd 36 bij een K7 ;)

Mijnes is niet 36. Een echte motor heeft 32mm achter en 22mm voor :Y

En mijn motor heeft een setje Supercorsas eronder nu, zien er nog goed uit. En daar is gewoon een ONK wedstrijd mee gereden op Assen :] Dus rij ik jullie allemaal zoek.. kan er niks aan doen.

@BarrySV: GEWELDIG MAN *O* *O* Krijg er steeds meer zin in! Mooi achter je aan karren, kijken of ik je bij kan houden :Y
 
Mijnes is niet 36. Een echte motor heeft 32mm achter en 22mm voor :Y

En mijn motor heeft een setje Supercorsas eronder nu, zien er nog goed uit. En daar is gewoon een ONK wedstrijd mee gereden op Assen :] Dus rij ik jullie allemaal zoek.. kan er niks aan doen.

@BarrySV: GEWELDIG MAN *O* *O* Krijg er steeds meer zin in! Mooi achter je aan karren, kijken of ik je bij kan houden :Y

als je maar wel je eigen tempo doet he :j
 
Mijnes is niet 36. Een echte motor heeft 32mm achter en 22mm voor :Y

En mijn motor heeft een setje Supercorsas eronder nu, zien er nog goed uit. En daar is gewoon een ONK wedstrijd mee gereden op Assen :] Dus rij ik jullie allemaal zoek.. kan er niks aan doen.

@BarrySV: GEWELDIG MAN *O* *O* Krijg er steeds meer zin in! Mooi achter je aan karren, kijken of ik je bij kan houden :Y

;(


Ik ga morgen mijn nieuwe supercorsa's inrijden in de regen met karin achterop }) }) })


:X

Ow, en ik heb haaks gemonteerde ventielen, ik own jullie dus allemaal keihard, want ik krijg daar 10pk extra door, en ik kan er racelucht in doen, wat met de normale ventielen niet kan })
 
Laatst bewerkt:
;(


Ik ga morgen mijn nieuwe supercorsa's inrijden in de regen met karin achterop }) }) })


:X

Ow, en ik heb haaks gemonteerde ventielen, ik own jullie dus allemaal keihard, want ik krijg daar 10pk extra door, en ik kan er racelucht in doen, wat met de normale ventielen niet kan })

:} :} Hier kan ik niet tegenop :} :}

Succes met inrijden iig, gaat volgens mij wel triest weer worden morgen :/ Ben blij dat die van mij al ingereden zijn :9~

Ik wilde nog een leuke foto zoeken van een meester, maar krijg alleen maar lekkere wijven met google images *D
 
dag sletjes en sletterinnen...

undertail zit eronder!!!

wat istie toch mooi zeg!
al moest m'n ori undertail er wel voor wijken...

ach, ja kan niet alles hebben...
 
:} :} Hier kan ik niet tegenop :} :}

Succes met inrijden iig, gaat volgens mij wel triest weer worden morgen :/ Ben blij dat die van mij al ingereden zijn :9~

Ik wilde nog een leuke foto zoeken van een meester, maar krijg alleen maar lekkere wijven met google images *D

Moet je niet zoeken op meesteres :+
 
;(


Ik ga morgen mijn nieuwe supercorsa's inrijden in de regen met karin achterop }) }) })


:X

Ow, en ik heb haaks gemonteerde ventielen, ik own jullie dus allemaal keihard, want ik krijg daar 10pk extra door, en ik kan er racelucht in doen, wat met de normale ventielen niet kan })

Hip! Ik heb alleen racekuip, is maar goed voor 5 pk extra.

Ik moet mijn supercorsa's op het circuit inrijden, mooi achteraan opstellen dus de eerste sessie.
 
Hip! Ik heb alleen racekuip, is maar goed voor 5 pk extra.

Ik moet mijn supercorsa's op het circuit inrijden, mooi achteraan opstellen dus de eerste sessie.
gewoon in de ochtend op de parkeerplaats die vast leeg is in rijden :P
kuipen nog gelukt ?
 
Laatst bewerkt:
gewoon in de ochtend op de parkeerplaats die vast leeg is in rijden :P
kuipen nog gelukt ?

Op die parkeer plaats krijg ik ze toch niet warm genoeg om in te rijden. Rij ze wel een ronde of 3 op de baan in en daarna vollegas.

Ja, alleen 1 aansluiting zit nu nog een cm of 1,5 naast de aansluiting op het frame, krijg het boutje er gewoon NET niet in, erg frustrerend. Maar as usual, komt het allemaal vast wel goed. :P
 
@ Johan
Tie-wraps? O-)

Cable_Tie.jpg


*O*
 
;(


Ik ga morgen mijn nieuwe supercorsa's inrijden in de regen met karin achterop }) }) })


:X

Ow, en ik heb haaks gemonteerde ventielen, ik own jullie dus allemaal keihard, want ik krijg daar 10pk extra door, en ik kan er racelucht in doen, wat met de normale ventielen niet kan })

_O-

misschien dat ik toch met de motor kom, moet ff zuinig doen met de km's in het koekblik :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan