25KW vraag

alaskan4x4

MF'er
28 jan 2005
77
7
Brussel
Ik heb de mogelijkheid om aan de volgende op 25kw begrensde fietsen te komen,
Yamaha R1 en Suzuki GSXR1000. Dit zijn Belgische motoren met papieren.
Is er bij jullie interesse hiervoor of zeg je van laat maar zitten :?

De motoren zijn nieuw !
 
Heb je toevallig nog een getunede hayabusa op 25kW? Lieft met HRC-kit? Dan heb ik wel interesse. Verlengde achterbrug is wel een pré.
 
:+

Helaas.....

Heb wel nog een BusaTurbo voor je, maar kan niet garanderen dat ie 25KW is O-)

(btw, vraag me toch af wat een HRC kit op een Busa zou moeten doen :X )
 
})

is daar niet al een topicje over ?

vergeet de verchroomde accuoverloopslangetjeklem met schroefgatbevestiging niet,
levert op een honda toch al snel zo'n 160PK op 8-)

oh ja enne niet te vergeten de "ik ben snel" sjonnie sticker op het achterwiel...
 
Ik denk niet dat je met je 25 Kw R1 door de vrachtwagen van het plaatselijke verhuisbedrijf bij het stoplicht gezien wil worden, dat ga je toch niet winnen dan... :X

:+
 
ben er zowat 100% zker van dat de fietsen ingeschreven zijn als 25kw, maar eigenlijk op full power staan... kom je meer en meer tegen... B|

gaat allemaal wel goed als ze je tegenhouden ... papieren zijn in orde.. maar vergeet het maar , zeg maar "dag" tegen je mooi leventje als je een aanrijding hebt met iemand..en je hele leven mag gaan betalen...omdat je fiets en jij dus ook niet, niet verzekerd was omdat ie op full power staat....

en denk maar niet dat jij diegene bent die "nooit" eens iets zal meemaken wat betreft een ongeluk.

( dit bericht was gewoon voor de ###### die het in z'n koppie zou halen om zo'n fiets te kopen :) ...

mzzl.
 
en de R1 dan??? vind ik nog veel erger! 8-)

Maakt niets uit is toch maar een yamaha ;)

Een splinternieuwe 25kw GSXR600 of ZX6R is heel goed te doen volgens mij.
Weegt amper meer en is niet veel groter dan een 400cc supersport waar veel 25kw-mensen op rondrijden :)
 
Motoren zijn daadwerkelijk 25KW !
Dus niet stiekum toch vol vermogen.
Wat jij wsl bedoeld is de grens van 100pk die hier gevolgen heeft voor de belasting. Die motoren worden door de importeur vaak toch op vol vermogen geleverd terwijl de papieren op 100pk staan. (bij suzuki overigens niet meer, maar daar is het blijkbaar een draadje dat bij cdi zit dat verwijderd dient te worden.)
 
Motoren zijn daadwerkelijk 25KW !
Dus niet stiekum toch vol vermogen.
Wat jij wsl bedoeld is de grens van 100pk die hier gevolgen heeft voor de belasting. Die motoren worden door de importeur vaak toch op vol vermogen geleverd terwijl de papieren op 100pk staan. (bij suzuki overigens niet meer, maar daar is het blijkbaar een draadje dat bij cdi zit dat verwijderd dient te worden.)


:x ok, nu is het toch ff genoeg... voor je 18jarige "snelle jongens" met opgefokte scootahs hun hoofd op hol gaat brengen nu ze denken dat ze een R1 kunnen kopen...

er zijn veel motoren die ingeschreven (meestal ingevoerd vanuit duitsland) zijn als 25kw ... en zo ingevoerd worden, maar eigenlijk al op full power staan, of hier omgezet worden tot full power... heeft nix te maken met belasting ...
nu.. een r1 op 25kw... euhm... ik denk niet dat die eigenlijk vooruit zal komen... :?

papier ==> 25 kw
motor ==> full power
verzekering ==> 25kw

gevolgen bij ongeval ? ==> je leven lang betalen..... |(

als het dan TOCH zo zou zijn, een r1 of die suzuki op 25kw, dan ben je héééééél dom als je die zou kopen :) , doe maar eens een testritje :p ik zal dan even m'n scootah uit de schuur halen....die zal nog sneller rijden :x

(srry, maar breng geen " jongeren" hun hoofd op hol door zo e dingen te proberen te verkopen, ...
 
Het gaat hier om B en geen D import.
Ik ben het met je eens dat het ook niet mijn eerste keus zou zijn,
ik heb er zelf geen belang bij om ze te verkopen, sterker nog ik verkoop ze niet eens.

Kreeg ze aangeboden en was gewoon eens benieuwd of er in NL markt voor
zou zijn, so don't shoot the messenger please |(

overigens een ongeluk met een opgevoerde scooter is volgens mij ook je leven lang betalen... maar dat terzijde.
 
Het gaat hier om B en geen D import.
Ik ben het met je eens dat het ook niet mijn eerste keus zou zijn,
ik heb er zelf geen belang bij om ze te verkopen, sterker nog ik verkoop ze niet eens.

Kreeg ze aangeboden en was gewoon eens benieuwd of er in NL markt voor
zou zijn, so don't shoot the messenger please |(

overigens een ongeluk met een opgevoerde scooter is volgens mij ook je leven lang betalen... maar dat terzijde.

:o ( was niet persoonlijk op jou hoor, mijn excuses als dit zou aangekomen zou zijn) ps.. (had het niet over een " opgevoerde scooter hoor , een gewone zou al sneller rijden dan die r1 op 25kw :9 (ps ik dacht wel dat je ze ZELF verkocht :) nogmaals, sorry dus ...
vind het toch raar... hoe zoiets dan door de keuring enz geraakt... soit
laat es iets weten of iemand zo iets zou kopen :P lacheuh
 
ok,

er zijn er inmiddels 2 verkocht (beide R1) heb er zelf op 1 gereden
(nou ja gestept dan :+ ) Eerlijk gezegd had ik gedacht dat het slechter zou
lopen. Zie het als rijden op een R1 met het gewicht van een goldwing. Als het eenmaal van de plek af is is er best wel mee te rijden. Het lijkt mij alleen zinvol als je nog net een paar maanden op 25kw moet rijden maar toch nu al je R1 MOET hebben. Deze klant had 'm trouwens gekocht omdat z'n vriendin nog geen volledig vermogen mocht rijden en ze samen 1 motor wilden delen. (lijkt mij goedkoper om 2 tweedehandsjes te kopen dan, maar goed, ieder z'n zin)
 
Ok, ik als newb wil dan toch even weten: waarom is het niet slim om grote sportmonsters af te knijpen?

Slecht voor de motor?
Is zo'n fiets te zwaar voor 25kw motortje om mee te zeulen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan