Toch maf als je het ziet gebeuren. Oneerlijke strijd

Kooijtje

Die hard MF'er
11 nov 2007
608
0
Hilversum
Vanmiddag reed ik van werk naar huis en had toevallig m'n cammetje erop gezet.
Niets aan het handje, bijna thuis en dan zie je voor je ogen een motorrijder over de auto voor je zeilen. Hele vage gewaarwording. 112 gedraaid en volgens de broeders lijkt de bestuurder okay. Zijn snelheid op moment van de klap was vrij laag (30 of 40?) maar de Yamaha is total. Wiel zit vast tegen carter, kromme poten en balhoofd ziet er niet okay uit. Echt zo'n momentje dat je denkt; Oh ja, daarom dus ... ze zien je gewoon niet.

http://www.youtube.com/watch?v=njXUUyolKHU
fillempje van het voorval en aan het eind 2 foto's van de fiets.

p.s. mocht iemand weten wie het is, laat me s.v.p. weten. Is wellicht handig voor de bestuurder mocht de verzekering moeilijk gaan doen ondanks mijn verklaring. niet meer nodig, hebben contact gehad en hij maakt het goed gelukkig.
 
Laatst bewerkt:
Je zou toch zeggen dat die autobestuurder de motorrijder best had kunnen zien aankomen.

Knap lullig iig. Hopelijk heeft de motorrijder geen letsel.
 
Vanmiddag reed ik van werk naar huis en had toevallig m'n cammetje erop gezet.
Niets aan het handje, bijna thuis en dan zie je voor je ogen een motorrijder over de auto voor je zeilen. Hele vage gewaarwording. 112 gedraaid en volgens de broeders lijkt de bestuurder okay. Zijn snelheid op moment van de klap was vrij laag (30 of 40?) maar de Yamaha is total. Wiel zit vast tegen carter, kromme poten en balhoofd ziet er niet okay uit. Echt zo'n momentje dat je denkt; Oh ja, daarom dus ... ze zien je gewoon niet.

http://www.youtube.com/watch?v=njXUUyolKHU
fillempje van het voorval en aan het eind 2 foto's van de fiets.

p.s. mocht iemand weten wie het is, laat me s.v.p. weten. Is wellicht handig voor de bestuurder mocht de verzekering moeilijk gaan doen ondanks mijn verklaring.


Kut -O-

Snelheid was misschien laag, maar toch een harde klapper :X :X Hij had z'n lampen aan...Je zou denken dat dat opvalt
Hopelijk komt de motorrijder er helemaal bovenop


(splinternieuwe 09 R1 in de puinpoeier doet ook pijn :X )
 
Laatst bewerkt:
Pfoeh, heel apart inderdaad. Het lijkt niet zo'n heel harde klap, maar de motorrijder is behoorlijk verdoofd lijkt het. Naja hopen dat het goed komt, wel heel slecht van die autobestuurder dat ie hem niet zag. Ik vraag me oprecht af, waar is zo'n persoon dan mee bezig. Tuurlijk hij wil dit ook niet, maar je kijkt toch die straat in?!
Naja gelukkig is de motorrijder oke :)
 
Wat een blinde zeg! Typisch geval van enkel kijken waar je heen wilt en verder niet... |(
Filmpje kan je zo voor een Postbus 51 spotje gebruiken... kijk goed wat je doet... ;)
 
Echt een gevalletje van niet kijken, grrr! Hoop dat de motorrijder geen letsel heeft?
 
p.s. mocht iemand weten wie het is, laat me s.v.p. weten. Is wellicht handig voor de bestuurder mocht de verzekering moeilijk gaan doen ondanks mijn verklaring.

Neem ff contact op met de politie, neem aan dat die ook ter plaatse zijn geweest...
Zij weten wel wie de motorrijder is en willen het filmpje vast wel zien... ;)
 
Pfoeh, heel apart inderdaad. Het lijkt niet zo'n heel harde klap, maar de motorrijder is behoorlijk verdoofd lijkt het. Naja hopen dat het goed komt, wel heel slecht van die autobestuurder dat ie hem niet zag. Ik vraag me oprecht af, waar is zo'n persoon dan mee bezig. Tuurlijk hij wil dit ook niet, maar je kijkt toch die straat in?!
Naja gelukkig is de motorrijder oke :)


Als een motor met voorwaartse snelheid ineens stil komt te staan, dan gaat de bestuurder allereerst door naar voren. Als je zo hard stil komt te staan, dan krijgen je armen een ongelooflijke opsodemieter. En ook je kloten krijgen een behoorlijke "tankslapper". :X -O-
 
Oei wat was dat schrikken zeg!!

Ineens komt die motorrijder als een pop over de motorkap van de auto heen en daarna natuurlijk helemaal beduusd van de schrik.

Ik ben erg blij dat het alleen bij het schrik is gebleven en dat mensen hem snel geholpen hebben.

Ja inderdaad, ze kijken wel maar zien je niet eens.
Daarom ben ik ook erg alert op linksaf slaande auto's.
 
Jezus :X Hoop dat hij er goed vanaf is gekomen!

Motorrijden in je spijkerbroek... :N
 
Het filmpje kan toch ook als bewijs dienen.

Kan wellicht, maar het lijkt me een uitgemaakte zaak. Verklaringen van zowel auto bestuurder als die van mij geven duidelijkheid. Mocht de verzekering moeilijk gaan doen zal ik vanzelf wel een belletje/briefje krijgen. Dan kunnen we het altijd nog hiermee proberen te ondersteunen.

De R1 (heb ik eigenlijk helemaal niet op gelet...) zag er idd splinternieuw uit. Wellicht was het een proefrit van de nabije dealer, geen idee. Gezien de deuken in de voorruit zal er nog wel even een pijnlijke en stijve herinnering blijven gok ik... hopelijk had ie idd verder geen letsel.
 
Ongelukken gebeuren niet alleen bij hoge snelheden. Laat de auto maar eens rollen, bijvoorbeeld bij een stoplicht, en trap dan keihard de rem in. Je passagiers zullen blij zijn dat ze de gordel om hebben (als het goed is)!

Het lijkt net alsof het nep is, zolang als die auto stil staat, maar dat komt gewoon omdat we als derde partij kijken en weten dat er iets dreigt te gaan gebeuren.

Maar man, wat een pech voor die motorrijder!
 
Je zou toch zeggen dat die autobestuurder de motorrijder best had kunnen zien aankomen.

Knap lullig iig. Hopelijk heeft de motorrijder geen letsel.
laagstaande zon, bomen, smal silhouet, weetjewel, zo'n situatie waar ze je voor waarschuwen met je motortheorie.

vraag me dus af of je wel kunt stellen dat hij het zo goed had kunnen zien.
 
Zoiets film je maar weinig denk ik, dat is al uniek. Maar goed klote voor die motorrijder en die automobilist.. wat een eikel. Hij let meer op de grijze auto, kijkt naar de Audi die voor 'm rechts afslaat en vergeet helemaal wat 'm tegemoet rijd..... :X
 
Zo, die heeft nog een aardige klapper gemaakt :X
Ziet ernaar uit dat hij het er nog aardig vanaf heeft gebracht, hopen maar..
 
Jezus :X Hoop dat hij er goed vanaf is gekomen!

Motorrijden in je spijkerbroek... :N

Nee een leren broek had 'm hier veel geholpen, dan had die automobilist 'm opeens wel gezien ofzo :+

Maar kerel wat heeft die koekblikker kaka in z'n ogen :/

Van wat je op het filmpje kan zien had de motorrijder in ieder geval niet veel gunstiger kunnen valleen, hoop dat dat letsel heeft voorkomen.
 
laagstaande zon, bomen, smal silhouet, weetjewel, zo'n situatie waar ze je voor waarschuwen met je motortheorie.

vraag me dus af of je wel kunt stellen dat hij het zo goed had kunnen zien.

Jawel hij had 'm moeten zien, de zon scheen vanuit de linkerkant, niet recht voor 'm. Check de schaduw maar in het filmpje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan