2x De enige echte MF kentekenplaat stickers!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom de sticker aan de andere kant plakken ..... zie je kleurverschil !!

plak m gewoon over het orginele vakje :9

full
 
waarom de sticker aan de andere kant plakken ..... zie je kleurverschil !!

plak m gewoon over het orginele vakje :9

[afbeelding]
Omdat ik je dan al niet zou spotten bijv... ik kijk echt alleen maar of er rechts een blauw vakje zit als iemand langsstuift.. niet of er links MF staat ipv NL :N



Enne, TS... ga je nu na elke verkochte sticker je topictitel laten aanpassen?? _O-
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik je dan al niet zou spotten bijv... ik kijk echt alleen maar of er rechts een blauw vakje zit als iemand langsstuift.. niet of er links MF staat ipv NL :N



Enne, TS... ga je nu na elke verkochte sticker je topictitel laten aanpassen?? _O-

:^

En nee, heb ook geen topic report gestuurd maar als een Modje het toevallig zag mocht die hem aanpassen ;)
 
Omdat ik je dan al niet zou spotten bijv... ik kijk echt alleen maar of er rechts een blauw vakje zit als iemand langsstuift.. niet of er links MF staat ipv NL :N



Enne, TS... ga je nu na elke verkochte sticker je topictitel laten aanpassen?? _O-



juist sneaky ............... beetje moeilijk blauw kan je dr een prent voor geven ;)
 
Jammer dat deze net iets donkerder zijn, anders had ik je er 1 afhandig gemaakt ;)

Wat is je uiterste prijs voor 1 stuk trouwens?
 
Dat is mijn punt ook. En de prijs staat in de OP ;) Hoef er geen winst op te maken maar ga er ook geen geld op toe leggen natuurlijk, wil je er anders wil 1 dan?

Ik kon ze ook terug sturen maar mag de MF kas graag steunen dus stuur ze wel door.
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan...

Heb ff zitten rekenen en nu kom ik weer netjes uit op wat ik heb uitgegeven.

Per stuk dus 1,20 af halen
of 2 incl verzending 2,90.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan