Peilen interesse in super grote MFMM 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hishikawa

MF veteraan
24 dec 2006
2.056
2
Den Haag
Na een aantal malen de geweldige MFMM in Veenendaal meegemaakt te hebben, zit ik aan iets anders te denken, maar wel in dezelfde sfeer.

Wat nu als er een grote MFMM georganiseerd gaat worden, op een afgesloten terrein, voorzien van alle wenselijke aanwezige faciliteiten?

Ik zit te denken aan een meeting op een afgesloten terrein, denk aan een (oude) vliegbasis, te weten Valkenburg (bij Katwijk) of Soesterberg. Ten tijde van deze meeting kunnen er uiteraard ook wat merkendealers uitgenodigd worden, sponsoren voor deze dag, dealers van motorkleding en accessoires, wat ' tentjes' met catering, een EHBO post, er kan een korte 'speed-strip' georganiseerd worden, merkenclubs en dealers in de categorie van Goedhart, Mercuur, Motoport en dergelijke.

Maar allereerst jullie meningen. Zou dat een idee zijn, is dergelijk voorstel iets waar we (met z'n allen) achter staan? Of is iets dergelijks al eens georganiseerd en is het een grote flop geworden?

Zo ja, kom maar op met (normale) ideeen, wensen, ervaringen en dergelijke.

Ik heb wel zin (en toegangen) om een dergelijke dag te organiseren. uiteraard moet er toestemming gevraagd worden aan diverse instanties, en kan ik mogelijk nog wat assistentie gebruiken, maar dat is van later zorg.......

Dus, kortom: Zou je er bij zijn als deze dag in 2012 ergens hartje zomer georganiseerd zou worden?
 
:N

MFMM is altijd ongeorganiseerd geweest en dient zo te blijven! gewoon ongedwongen en bovendien gratis. Een dagje nicknames met gezichten plaatsen! en slap ouwehoeren
 
:N

MFMM is altijd ongeorganiseerd geweest en dient zo te blijven! gewoon ongedwongen en bovendien gratis. Een dagje nicknames met gezichten plaatsen! en slap ouwehoeren

:^ Niet op ouwe tradities schieten. Het moet leuk en aantrekkelijk blijven en geen commercieel festijn...
 
De oude traditie, oftewel de MFMM hoeft en komt hierdoor ZEKER niet te vervallen, maar een extra dag?
 
Ik zie niet waarom niet... ik zou er gewoon een Bikers Meet van maken ofzo

commercieel of niet... motorbeurs utrecht is ook commercieel en kijk hoeveel daar op af komt.

neem idd paar grote sponsoren om wat geld in te zamelen voor lokatie en eventueel beveiligings mensen eet tentjes.. onderdeel tentjes, dyno run, fotoshoot.. en wat stunters :)
 
kijk dat is goud als dat zo op poten gezet kan worden ben ik er zeker bij en als ik wat in de vorm van organisatie wat kan betekenen zou dat enorm tof zijn :]

zou het evt zelfs mogelijk kunnen maken dat we vanuit onze club de evt nodige spullen ter beschikking stellen :)
 
Als je iets gaat organiseren dan zullen er ook mensen verantwoordelijk gehouden moeten worden wanneer er iets fout gaat... Denk aan iemand die het publiek in rijdt met een wheely, of achterover klapt...

Nu heb je dat niet, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag aangezien er geen organisatie is.
 
ja maar als je wat organiseert dan zal je daar rekening mee moeten houden , wij hebben op de club ook evenementen en daar zijn ook regels waar iedereen zich aan dient te houden , en een verzekering is ook geen probleem je moet alleen weten waar je moet wezen en duur is t absoluut niet.

als dit er gaat komen zal je op dat terrein zeker een deel hebben waar ze kunnen burnen en andere dingen , ook zal je dan mensen nodig hebben die de boel in de gaten houden ( beveiliging ) dat is al een plus puntje want dat ben ik zelf en ken een hoop mensen die daar graag aan mee zouden willen doen :)

je zal dus een indeling moeten maken en een draai boek , als je daar je tijd voor neemt en goed overlegt met betreffende medespelers dan kan dat helemaal goed komen zonder gewonden en of problemen . *D :]
 
ja maar als je wat organiseert dan zal je daar rekening mee moeten houden , wij hebben op de club ook evenementen en daar zijn ook regels waar iedereen zich aan dient te houden , en een verzekering is ook geen probleem je moet alleen weten waar je moet wezen en duur is t absoluut niet.

als dit er gaat komen zal je op dat terrein zeker een deel hebben waar ze kunnen burnen en andere dingen , ook zal je dan mensen nodig hebben die de boel in de gaten houden ( beveiliging ) dat is al een plus puntje want dat ben ik zelf en ken een hoop mensen die daar graag aan mee zouden willen doen :)

je zal dus een indeling moeten maken en een draai boek , als je daar je tijd voor neemt en goed overlegt met betreffende medespelers dan kan dat helemaal goed komen zonder gewonden en of problemen . *D :]

In dat geval zou ik zeggen: Succes! Een leuk initiatief en ik zal zeker komen :)
 
Lijkt mij een leuk niitiatief, er is wel een gedegen organisatie nodig om ongelukken en vervelende zaken te voorkomen.
Ik stel mij wel beschikbaar als er iets dergelijks komt om te helpen bij de organisatie.
 
Leuk e reacties tot nu toe! Ik ga ook mijn licht opsteken bij dealers en dergelijke. Kijken hoe zij er over denken en medewerking willen verlenen door te sponsoren o.i.d.

Reageer rustig, ik lees mee, en tzt nemen we (gezamenlijk) een beslissing wat we gaan doen!
 
het idee staat me wel aan..
soesterberg is een uitstekende optie ware het niet dat het dan een éénmalig gebeuren word.
Soesterberg gaat nl geheel op de schop voor woningbouw.

maar als het gaat gebeuren wil ik er bij zijn

MITS er een aparte plek gerealisseerd woord waar de BMW rijders komen te staan.
het liefst centraal van het hele gebeuren. :P O-)
 
ik mis een belangrijke pol :+

ik ben wel voorstander, zeker als de politie niet in je nek loopt te heigen en je op normale wijze je gang kunt gaan.
 
ik ben wel voorstander, zeker als de politie niet in je nek loopt te heigen en je op normale wijze je gang kunt gaan.
Define "normale wijze"? De politie doet dat echt niet voor de lol! Als je 10.000 wheely-trekkende mooi-weer-rijders een dagje onbeperkt kunnen aanklooien, vallen er vrijwel zeker slachtoffers.
Je kan de politie bij de MFMM juist zien als een soort gratis organisatie, die alsnog zorgt dat alles redelijk netjes verloopt.
En als je dan toch "skills" wil demonstreren, doe dan zoiets: Motormeuk Filmpje: Bijzondere verrichtingen voor gevorderden
 
Laatst bewerkt:
was er niet eens eerder iemand die zoiets probeerde van de grond te krijgen?

en vast op eigen houtje namens MF met gemeente ging onderhandelen?
 
Laatst bewerkt:
Uuuh ja, leuk idee. Maar ik zou het niet met de MFMM associëren. Ik zou er een compleet losstaand evenement van maken, dus ook losstaand van MF. Een vliegstrip aan het stunten toewijden, waarbij duidelijke regels gelden en je kent het allemaal wel. Dealers, andere bedrijven in de motorbranche, een braderie erbij, een oldtimerhoek, een minibikeparcoursje, een wedstrijd wiel wisselen, een simulator, GYMKHANA ERBIJ :) en weet ik het wat nog meer. Eén heel groot evenement van maken! Als je de vergunningen en dergelijke voor elkaar krijgt zie ik er zeker wel brood in! €2,- eurootjes per motorrijder vragen voor het afhuren van de accommodatie, de rest vangen de sponsoren op.
 
Laatst bewerkt:
Het idee is al eens eerder geopperd ja en de naam MFFM roept dan duidelijk weerstand op. Op zich lijkt zo'n meeting (mits niet vervangend van de MFMM) mij wel leuk, mits het niet teveel gaat kosten, ik me niet van te voren hoef aan te melden en het droog weer is :)
 
Kan me herinneren dat er vorig jaar iemand was met hetzelfde plan, dan wel iets dergelijks en het idee van de MF-er in kwestie werd volledig afgeschoten. Opzich lijkt het me een heel leuk idee, en het organiseren van zo'n evenement zeer interessant. Kan me echter wel de gevoelens van de 'oude MF-garde/generatie' indenken, die 'hun' MFMM (hebben) zien veranderen.

Misschien de dingen inderdaad van elkaar splijten, en dan heb je waarschijnlijk meer succes. :) Maar er is zeker wat voor te zeggen! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan