GESTOLEN DEN HAAG KTM Supermoto 950 2005 MN-ZZ-91

markhollanda

Rookie
5 jul 2011
7
0
Vannacht uit mijn bewonersgarage in het centrum van Den Haag gestolen:

KTM Supermoto 950 uit 2005 met zwarte handkappen. .

Ik had 'm pas sinds afgelopen vrijdag, dus niet heel lang van kunnen genieten. Tips die leiden tot terugvinden en/of vinden van de daders worden beloond.

Zie foto's:


[edit MBM: Motor is terug in handen van een rechtmatige eigenaar ]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vannacht in de zin van gisteren of nu? Sterkte ermee! Denk eerlijk gezegd dat je t moet zoeken in de regio. Zeker als t een bewonersgarage is kunnen een select aantal mensen m maar zien staan.
 
Inderdaad op het randje van de volgende nacht. Het was dus in de nacht van maandag op dinsdag.

Ja, ik hoop dat als er iemand iets probeert aan te bieden ofzo dat het herkent wordt, maar ja een ijdele hoop, vrees ik. Dank je in ieder geval voor de steun.
 
'GESTOLEN UIT DEN HAAG: KTM Supermoto 950 uit 2005' > 'GESTOLEN DEN HAAG KTM Supermoto 950 2005 Kenteken MN-ZZ-91'
 
regelmatig zie ik twee gasten op zulke motoren scheuren over de Sir Winston Churchill laan in Rijswijk. Hun rijgdedrag is van dien aard dat ik twijfel of ze die dingen wel zelf betaald hebben. Mischien een maatje van hun die er ook 1 wilde?
 
Damn. Das maar kort kunnen genieten. Klootzakken! Houd me ogen in omgeving Nootdorp, Delft en Den Haag open!! Goed verzekerd?

Succes!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de steun en als je iets verdachts ziet of hoort, hoor ik dat natuurlijk heel graag. Ben gelukkig wel verzekerd voor diefstal, maar die hoop je niet te hoeven aanspreken met 2 kettingsloten, waarvan 1 door een muuranker en een schijfremslot met alarm!
 
Dank voor de steun en als je iets verdachts ziet of hoort, hoor ik dat natuurlijk heel graag. Ben gelukkig wel verzekerd voor diefstal, maar die hoop je niet te hoeven aanspreken met 2 kettingsloten, waarvan 1 door een muuranker en een schijfremslot met alarm!

Dat vraagt best een beetje voorbereiding, en je hebt 'em pas een week?!?!
Ik houdt mijn ogen open!
 
vind het niks erg dat mensen hun gestolen motor hier neerzetten..

maar dit vind ik wel erg

Geregistreerd op:dinsdag 05 juli 2011 22:55 (11 uren geleden)


om je alleen daarvoor aan te melden


die motor zal dus geen mf sticker hebben.
 
sloten toevallig bij de motor gekregen?
particulier aangekocht?
zo ja dan zou ik in die richting zoeken.

zwaar klote voor je dat ie alweer weg is voor je er lekker mee hebt kunnen rijden, ik hoop dat ze hm terug vinden deze mooie ktm.
sterkte ermee
 
Ik volg je volledig!

Net als deze meneer, die heeft zich enkel en alleen ingeschreven ( denk ik ) om op deze motor te bieden, met de hoop die voor een habbekrats mee te kunnen nemen.
Daar kan ik ook slecht tegen.
 
dan reizen me de haren te bergen :(

Waarom? TS kan wellicht z'n motor verkopen en de nieuwe MF-er er misschien 1 kopen. Een motor is nooit goedkoop of duur, koper en verkoper moeten het toch samen eens worden. Win-win situatie.

Ontopic: TS: mooi klote, ik woon ook in DH, hou m'n ogen open.
 
béétje grof, maar enige kern van begrip heb ik voor de brombeer wel.

Ik niet, ik vind het een uitermate nutteloze reactie. Als je motor gejat is wil je 'm zo snel mogelijk terug dus plaats je waar mogelijk advertenties. Daarnaast kan ie weleens al jaren een actief lurker zijn, zonder zich speciaal aan te hebben gemeld.
 
Mmmm ik woon zelf ook in den haag centrum en registreer alle KTMs in de omgeving.
Zijn er niet zo veel.
Hou ogen open...
 
Ik niet, ik vind het een uitermate nutteloze reactie. Als je motor gejat is wil je 'm zo snel mogelijk terug dus plaats je waar mogelijk advertenties. Daarnaast kan ie weleens al jaren een actief lurker zijn, zonder zich speciaal aan te hebben gemeld.

Ben blij dat een actieve poster een actieve lurker herkent. Surf regelmatig op MF en heb mezelf ook wel eerder eens aangemeld op MF, maar die gegevens zijn kwijt geraakt: dat gebeurt wel eens bij lurkers ;-)
Begrijp dat mensen een beetje brommen, omdat hun forum wordt ge/misbruikt, maar wat zou je zelf doen als je "brommer" wordt gejat?

In ieder geval wil ik jullie danken voor alle steun en aandacht.
 
vind het niks erg dat mensen hun gestolen motor hier neerzetten..

maar dit vind ik wel ergom je alleen daarvoor aan te melden


die motor zal dus geen mf sticker hebben.
Ik denk dat iedereen dat lekker zelf moet weten, wat maakt het nou uit of iemand wel of niet af en toe een berichtje op een stukje internet schrijft? Dat jij daar nou een deel van je identiteit aan moet ontlenen. :P

Ik denk dat het goed is dat dit systeem (plaatsen van gestolen motoren) door zoveel mogelijk mensen wordt gebruikt, dan gaat het omhoog in de Google ratings, en zien meer mensen het als ze een motor die te koop staat toevallig even googelen.

Elke motor die wordt teruggevonden doordat iemand hem hier op M-F plaatst is er weer een. *O*

Maar dat zijn mijn
2002eurozone2eurocentrev240.jpg
 
Reed jij vrijdag middag in de tunnels bij Leidschendam (N14) samen met nog een motor (volgens mij een XT660) ? Je had geen motorkleding aan volgens mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan