De Ronde Venen Topic deel 1: het begin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daan72

MF veteraan
3 sep 2010
2.839
14
Mijdrecht
het Ronde Venen en Omgeving Topic

Na veel zoeken en speuren viel het mij op dat er voor elk gebied. grote stad en/of gebied eigenlijk al een topic was.
Maar als je uit De Ronde Venen komt, ben je het misschien wel met mij eens dat we niet echt bij Amsterdam en niet echt bij Utrecht horen vandaar dit topic.

IK bedoel met 3 motorzaken op een stad van 30000 inwoners moet er toch wel een bepaalde hoeveelheid motorrijders zijn.

Dus kom je uit mijdrecht, wilnis, vinkeveen, abcoude, de hoef of een ander plaats in deze omgeving kom er bij en stel je ff voor.

full


Welke dingen staan er op de agenda

Motorbeurs
Wat: De grootste beurs voor motorrijders van het jaar.
Met koopjes, nieuwe modellen en stunt shows, als elk jaar in je jaarbeurs utrecht
Wanneer: 23 Februari 2012
Waarvandaan: RC's Huis, 10 uur verzamelen.

MotorForum MegaMeeting MFMM
Wat: De grootste meeting met motorrijders van het Jaar.
Al sinds jaar en dag de 2e of 3e Zondag van Mei
Wanneer: 6 Mei 2012
Waarvandaan: Nog niet bekent



Welke DRVers hebben zich al aangesloten bij dit topic

Bviep
Wilnis
[img=350]http://i413.photobucket.com/albums/pp218/bviep/15092011108.jpg[/img]
Suzuki DRZ 400



Daan72 Mijdrecht

IMAG0031.jpg

Yamaha R6 '03


Konuz83 Mijdrecht

NEW-MUSTHAVE-Met-de-benenwagen-3.png

Yamaha R6 '02 Benenwagen


RoyalClub



Honda XR600


Werthers Original Wilnis
[img=350]https://www.motor-forum.nl/media/993336/full[/img]
Triumph Street Triple '10



Die Wilnisser Wilnis
IMG_2059.JPG

Kawazaki Zx6r ‘03


MTeun-03 Ex-RVer
full


BMW GS ADV


Bram180 Vinkeveen
64gpb5.jpg


Honda FMX650


martijnv-dlinden Wilnis
full


Kawazaki ER-5


GillettiNo (toekomstige) Wilnisser
full


BMW R1150 R


M3zMir Mijdrecht
gs500.jpg


Suzuki GSX 500 '03


Jan Mijdrecht
200504_160059154053101_100001470528330_387337_704403_n.jpg


honda deauville 700


Xander Vinkeveen
scaled.php


honda CBR 600 rr '04


Quintus Hilversum :9
IMG_2540.jpg


GSX-R 600 '04


CC26 Vinkeveen
2l8aogi.jpg


GS500e


Gerra Mijdrecht
full

Kawazaki Z750R


Lennart Wilnis
scaled.php


Yamaha FZR 600


Snake eyes (Dani) Amstelveen :P
IMG-20120311-WA0005.jpg


Ducati Streetfighter 1100 S, Ducati Hypermotard 796 :9~


gprnick (Nick) 't Gooi :P
20120405_194211.jpg


Suzuki Gsxr 600 '01


Aggy32 (Ahmet) Mijdrecht
Cbr600rr.jpg


Honda Cbr 600 rr '05
 
Ik ben absoluut geen kei in het posten op MF dus alle hulp word op prijs gesteld.
Maar zal me even voorstellen:

Naam: Daan
Leeftijd: 20
rijbewijs: nu net 3 weken *D
mijn motor: '03 Yzf R6 (25 Kw)
full
 
Goed bezig :)

Ik ben Barry, kom uit Wilnis en ben bijna van me licht rijbewijs af *D

Pica:
15092011108.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien weinig mensen uit de buurt op MF...
 
heel gaaf gast *O*
nee zijn er nog wel meer maar heb nog niemand uitgenodigd + omdat niemand reageert was deze topic moeilijk te vinden. |(

maar zal nog wat mensen uitnodigen ;)
 
'Ronde Venen The topic deel 1: Het begin' > 'MC Crazy 88 deel 1: het begin'
 
Goed bezig :)

Ik ben Barry, kom uit Wilnis, 20 jaar en bijna van me licht rijbewijs af *D

Pica:
[afbeelding]

Hi Barry, leuk om te zien dat mijn DRZje n nieuw thuis gevonden heeft. Mocht je vragen hebben dan kun je me altijd een pm sturen, er is best wat aan gedaan nm. Veel rijplezier ermee!
:]
 
Hi Barry, leuk om te zien dat mijn DRZje n nieuw thuis gevonden heeft. Mocht je vragen hebben dan kun je me altijd een pm sturen, er is best wat aan gedaan nm. Veel rijplezier ermee!
:]

Het is fijne motor, ik heb er veel plezier van :] :) Het enigste wat er kapot aan is gegaan is dat er achter een knipperlichtje is afgebroken...maar heb toen een nieuw dikker plaatje gemaakt.
weet je toevallig met welke km stand de conti sm banden eronder zijn gegaan?? en heb je nog orginele onderdelen/boekjes?? ik heb er niks bijgekregen...
 
Meerijden zal ik niet doen, de komende jaren alleen zwaaien en spotten aangezien ik in de Ronde Venen (Amstelhoek) werk ;)

Elke ochtend, vooral in de zomer, wordt mijn oor gestreeld door de motoren die over de Amsteldijk scheuren
 
Het is fijne motor, ik heb er veel plezier van :] :) Het enigste wat er kapot aan is gegaan is dat er achter een knipperlichtje is afgebroken...maar heb toen een nieuw dikker plaatje gemaakt.
weet je toevallig met welke km stand de conti sm banden eronder zijn gegaan?? en heb je nog orginele onderdelen/boekjes?? ik heb er niks bijgekregen...

Hm, meen zo rond de 2500 km maar weet t niet zeker. Heb een hele doos meegegeven met spulleboel en ook de boekjes zaten daarbij.. jammer dat t niet aan je is meegegeven maar fijn om te lezen dat je er plezier aan beleefd!
 
de ronde venen topic komt los *D *O*
Kijk mooi om te zien mensen, had ook niet anders verwacht spot zo'n 4 motoren per dag op de dijk :+
 
~[/quote]

Ook met dit weer??? Hoeveel van de 4 is een bekende?? :]~[/quote]

Ja zeker :Y
ff denken: Jij, nico koot, Jij, onbekende :P
denk maar een eigenlijk, maar :P je haalt het gemiddelde goed naar boven :+
 
Ik was door barry uitgenodigd voor een lokale motor 'club' genaamd crazy 88 }) ,
en omdat er niet echt veel werd gepost op dit topic heb ik hem verandert :? .

maar ja dat haalt een beetje het doel van een ronde venen topic weg he, dus heb er nu een beetje spijt van |(
Weet alleen niet hoe blij de admin zal zijn als ik vraag om het weer terug te veranderen :P
maar we zullen zien :+
 
Ik was door barry uitgenodigd voor een lokale motor 'club' genaamd crazy 88 }) ,
en omdat er niet echt veel werd gepost op dit topic heb ik hem verandert :? .

maar ja dat haalt een beetje het doel van een ronde venen topic weg he, dus heb er nu een beetje spijt van |(
Weet alleen niet hoe blij de admin zal zijn als ik vraag om het weer terug te veranderen :P
maar we zullen zien :+
Ik zag ineens MC Crazy 88 voorbij komen dus ik dacht ff WTF.... toch nieuwsgierig en kijken, is het een ronde venen topic :')

Gewoon heel lief vragen en je onschuldige puppy-ogen opzetten, dan lukt het vast wel :+
 
maar konuz, kunnen we je een keer uitnodigen als we gaan rijden :] .
hoe meer zielen hoe meer vreugd + een r6 in de club is altijd leuk. :P
 
Ja, dat is wel een idee, eerst maar eens kijken of dat hok het nog doet, staat al bijna anderhalf jaar stil :X
 
Ja, dat is wel een idee, eerst maar eens kijken of dat hok het nog doet, staat al bijna anderhalf jaar stil :X

:N zonde man ik rij om de dag en weet niet hoe jij zonder kan :] .
maar is goed gooi anders wel ff een uitnodig jou kant op :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan