Suzuki GS 650 GL '83 project topic

toyo

MF'er
22 aug 2009
151
0
mook
29-10-2011

1434077915_6_U2AI.jpeg

in de aanhanger

1434077979_6_RX4E.jpeg


1434078093_6_-jG0.jpeg

zo stond ie erbij, zadel is van een harley rest is origineel

1434078155_6_5d0C.jpeg


1434078232_6_Q3DR.jpeg


1434078301_6_KRyR.jpg

sjappie posen op de choppie
1434078374_6_hq_R.jpeg


1434078494_6_Iv3W.jpeg

en naar binnen dat ding en uit elkaar!!!
1434078602_6_Fll5.jpeg


1434078671_6_BKQ9.jpeg

vering eraf en omlaaaagggggggg
1434078744_6_Wo5C.jpeg


7-11-2011

1434861188_6_u0EU.jpeg

zadel gekocht!!!!!!! (ook einddempers, maar f geen foto van)

1434861369_6_lE8t.jpeg

1434861598_6_ELWl.jpeg


even stukje proberen te polijsten, werd al best mooi! thnx eelco

16-11-2011

1438819796_6_2r8d.jpeg

PAKKETJE BINNEN!!!

1438819895_6_MmPS.jpeg


1438819987_6_q93g.jpeg


dubbele harley tank en forward controls op maat voor mijn bike. (nog) niet mooi, wel functioneel!!! EN ALWEER VERKOCHT!

1438820077_6_pGcm.jpeg


1438820154_6_IJDF.jpeg


01-01-2012

img1456175527.jpeg

sidemount zelf beetje bedacht

img1456175483.jpeg

zo staat ze er NU bij... zadel staat nog iets te hoog, veren zijn besteld.

img1456175451.jpeg

van achterkant te zien

img1456175428.jpeg

spatbordje ietsjes op maat oprekken!

in tussentijd 2 andere tanks erop gehad, maar zoals het er nu uitziet word het toch de originele...ach heb ik vast iets voor volgende projecten!!!

04-01-2012

img1457744380.jpeg

nieuwe koplampen!!!!!!!!!!!!!!!

img1457740419.jpeg

achterzijde eraf gezaagd.

img1457740312.jpeg

zo zou die voor 10cm verlaagd eruit zien!

img1457740536.jpeg

zo staat ie er nu bij!

24-01-2012

img1465323454.jpeg

met de nieuwe verkorte voorvork! -9cm!!

img1465323486.jpeg

vanaf de zijkant op ooghoogte

img1465323519.jpeg

vanaf de zijkant laag

wat ik nog zoek of wil veranderen aan de motor:

- springer voorvork (wel erg duur..slik) voorlopig niet, originele vork toch ook best mooi
- 4 losse luchtinlaten op de carbs ipv plastic box met filter gaat niet door, waarschijnlijk levert dat niks op alleen maar vermogensverlies...
- ander stuur, caferacer stijl denk stuur op maat gemaakt, drag bar stijl 90cm
- uitlaten vernieuwen einddempers gekocht, alleen nog tape eromheen en klaar!
- ander spatbord achter aanhangerspatbord gekocht, nu op maat en vastmaken
- verlichting overall koplampen besteld....fotos volgen KOPLAMPEN BINNEN, ZIE FOTO'S
- kenteken naar zijkant zo goed als gedaan
- painten/spuiten
- zadel vervangen (is nu harley duo zadel, wil solo seat op veren, lekker oldskool) gekocht!!!
- en vast nog wat dingetjes...

TO BE VERVOLGD!
 
Laatst bewerkt:
vragen of opmerkingen en eigen ideeen altijd welkom brasletti!

ps fwds te koop! zijn blijkbaar voor een 750, maar passen wel op een 650, alleen de stangen etc moet je aanpassen dan..

btw even laatste fotos erbij zetten, had topic nog niet ge-update zie ik nu.


edit: word andere keer, staan nog op de camera zag ik
 
Laatst bewerkt:
ik heb niet de goede kennis om ze nu om te bouwen, maar wie weet ooit evt voor volgend project, alles wat ik koop ligt niet in de weg, heb goede ruimte en vanaf volgend jaar april/mei krijg ik 2x grotere dus dat scheelt!

qua stuur wil ik een dragbar stuur, tank heb ik toch de originele gepakt vind ik net iets mooier, voorvork moet nog worden ingekort, spatbord op maat maken, en verder nog een hele hoop kleine dingetjes!
 
ik heb niet de goede kennis om ze nu om te bouwen, maar wie weet ooit evt voor volgend project, alles wat ik koop ligt niet in de weg, heb goede ruimte en vanaf volgend jaar april/mei krijg ik 2x grotere dus dat scheelt!

qua stuur wil ik een dragbar stuur, tank heb ik toch de originele gepakt vind ik net iets mooier, voorvork moet nog worden ingekort, spatbord op maat maken, en verder nog een hele hoop kleine dingetjes!

Klinkt goed! :Y
 
klinkt vooral als veel!!!! al a.s. zaterdag overdag de foto's van afgelopen week erop zetten.
 
Verkocht!!

Doe effe je PB functie aanzetten, kunnen we gegevens uitwisselen. Staat bovenin bij voorkeuren, effe een vinkje zetten geloof ik. Edit: 3e regel van boven dus.
 
Laatst bewerkt:
zo dat ging snel hahaha, rest per mail?? ivm adres gegevens etc? mijn email is toyotafreak1@msn.com
 
Is goed, ik stuur effe een mailtje.
En ja dat ging idd snel. Ik hou van snel beslissen. Soms heb ik er spijt van, meestal niet.

Ik ga nu mijn vrouw ervan overtuigen dat ze FWD controls nodig heeft op haar GS1000 _O-



IMG_4456.jpg



Ja toch, dat hoort hier gewoon op :P
 
ja is verplicht hahahaha!!! nee inderdaad hier moeten geen nieuwe fwds op van 400,- ps zou ze roze spuiten!!!!!!!! bij mij pastte ze op de 2 punten waar blok vooraan vasthangt en waar origineel ook de valbeugels op zaten.. dus daar zouden ze bij je vrouw ook op moeten passen.
 
Ik zou die valbeugels trouwens terug monteren. Ze zien er op de foto goed uit en ze maken de motor net effe wat "dikker".
Wat die open luchtfilters betreft, als je een paar goeie K&N's koopt, of een setje van APE, en dat combineert met een dynojetkit kan het best goedkomen met je vermogen. Het zal niet veel toenemen maar zeker niet afnemen als het goed is afgesteld.
Doe dat tzt maar even vragen in het GS topic, er zijn best mensen die er verstand van hebben en ook best wel mensen die je willen helpen met afstellen.
 
op het gs forum ook al iemand die dat had gedaan, maar er moet dan veel meer worden afgesteld etc en op de testbank paar keer. en dat kost geld en dat geef ik dan weer liever uit aan onderdelen of spuitwerk etc.. maar toch bedankt voor de tip, en het blijft zeker in mijn achterhoofd spoken, want staat wel 10x mooier!
 
Dat klopt, dat houdt mij ook tegen. Ik zou op mijn 1000 best een paar mooie K&N's willen maar dat geneuzel met sproeiers en gasnaalden en op de testbank en weer sproeiers veranderen en en en en en houdt mij gewoon tegen.
Het ding loopt goed dus ik doe er voorlopig niets aan. Misschien als mijn uitlaat een keertje doorgerot is en er een nieuwe op moet dan pak ik alles beet. Misschien... _O-
 
enig voordeel voor mij kan zijn, geen idee of mijn blok goed loopt, motor gekocht en blok was die man net klaar met reviseren maar nog niet aangesloten, dus dat gaan we over een tijdje maar eens een keertje proberen...en dan afwachten, mocht die dan alsnog erg slecht lopen, dan kan ik misschien wel meteen die filtertjes erop knallen, maar dat zien we dan wel weer.
 
dank en dank, morgen nieuwste fotos toevoegen, morgenmiddag weer ernaartoe, schoonmamsie past op ons meisje!! vanaf morgen ook electrode lasapparaat binnen, dus we kunnen nu echt vooruit gaan!!!
 
Laat jij dat stuk plat ijzer zo als het op de foto te zien is ,of ga je daar nog een rond stuk ijzer in lassen zoals ik dat heb gedaan bij mijn 650 ,dit is niet mijn motor maar wel het zelfde principe .

 
goedemorgen, even snel tijdens het wachten met de vrachtwagen maar reageren. Dat stuk plat ijzer komt uit de ijzercontainer op het werk, netjes gevraagd!, en is vooral voor de maat. Ik wil een mooi stuk laten frezen tzt, maar nog niks vastlassen, ga er eerst mee rijden en kijken of ik het lekker vind rijden. Anders gaat de originele vering er weer onder. Voor de liefhebber zijn deze 2 stukken dan gratis op te halen. Maar dat zal nog wel half jaartje duren. De motor moet wel mooi worden. Alleen de achterbrug waar spatbord origineel aan vast zit moet er nog af, maar heb eng geen mooie oplossing hoe ik die afgezaagde eindes mooi ga krijgen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan