Gestolen BMW R 850 RT Opaalblauw MX-RJ-14

Die ene

Die hard MF'er
18 jun 2013
301
4
Bemmel
Onderstaand bericht net in mijn mailbox;

Geachte leden van MTC, in de nacht van dinsdag 1 April op woensdag 2 April is mijn motorfiets

gestolen, het betreft een BMW R 850 RT Opaalblauw met het kenteken MX-RJ-14 deze motor

is gestolen in Wijchen Marskramer 126, mocht u hem zien of aangeboden krijgen gaarne een

mailtje naar ondergetekende.

Eigenaar is bij mij bekend...
 
Opal blue is niet echt blue bij BMW:
R850RT%20Opal%20Blue.jpg

Grote kans dat hij op bovenstaand plaatje lijkt O-)

Voor TS balen, maar Wijchen... denk dat hij de grens met Duitsland al gepasseerd is :X
 
Ja leuk foto van model,ik bedoel natuurlijk van de motor in kwestie.
Detail foto's van wat uniek is aan die motor.
Bepaalde aanpassing,krasje deukje op bekende plek.

Kom kom als je kans van slagen wil mag er wel iets meer moeite gedaan worden.
Weet je hoeveel 850 RT er op de weg staan,hoe moeten wij dan weten of het om die van jou gaat?
Tell me
 
Ja leuk foto van model,ik bedoel natuurlijk van de motor in kwestie.
Detail foto's van wat uniek is aan die motor.
Bepaalde aanpassing,krasje deukje op bekende plek.

Kom kom als je kans van slagen wil mag er wel iets meer moeite gedaan worden.
Weet je hoeveel 850 RT er op de weg staan,hoe moeten wij dan weten of het om die van jou gaat?
Tell me
Dat ts er geen foto's bij heeft staan zal wel zijn omdat deze niet bij het originele mail zijn mee gezonden gok ik. ;)
 
Dat ts er geen foto's bij heeft staan zal wel zijn omdat deze niet bij het originele mail zijn mee gezonden gok ik. ;)
:^
Zie inderdaad ook net pas dat TS niet de eigenaar van de BMW is.

Maar laten we eerlijk wezen, deze BMW's lijken allemaal op elkaar, er zijn maar weinig mensen die een Rxxx(x)RT rijden met "unieke" kenmerken.
Het zijn nu eenmaal niet motoren die customized worden :N
 
Dag Oma, bedankt hé!

Onderstaand in de mail vandaag!!

Hallo allemaal, misschien goed nieuws voor mij, de motor is teruggevonden in Polen hij stond in een invalide busje met laadklep, de staat van de motor weet ik niet maar de agent die mij belde had goede hoop dat de motor in goede staat verkeert omdat de bus onbeschadigd is teruggevonden.

De bus is ook gestolen vanuit Ewijk, deze moet terug naar Nederland worden vervoert ik heb tegen de agent gezegd laat mijn motor er maar instaan dat scheelt weer in de vervoerskosten.



Groetjes

Slotje!
 
Dag Oma, bedankt hé!

Onderstaand in de mail vandaag!!

Hallo allemaal, misschien goed nieuws voor mij, de motor is teruggevonden in Polen hij stond in een invalide busje met laadklep, de staat van de motor weet ik niet maar de agent die mij belde had goede hoop dat de motor in goede staat verkeert omdat de bus onbeschadigd is teruggevonden.

De bus is ook gestolen vanuit Ewijk, deze moet terug naar Nederland worden vervoert ik heb tegen de agent gezegd laat mijn motor er maar instaan dat scheelt weer in de vervoerskosten.



Groetjes

Slotje!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
2 hoeraatjes voor de (Poolse?) agent
 
Teruggevonden in Polen? Dus enig vooroordeel was hier terecht op zijn plaats.
Goed speurwerk. :}
 
Dag Oma, bedankt hé!

Onderstaand in de mail vandaag!!

Hallo allemaal, misschien goed nieuws voor mij, de motor is teruggevonden in Polen hij stond in een invalide busje met laadklep, de staat van de motor weet ik niet maar de agent die mij belde had goede hoop dat de motor in goede staat verkeert omdat de bus onbeschadigd is teruggevonden.

De bus is ook gestolen vanuit Ewijk, deze moet terug naar Nederland worden vervoert ik heb tegen de agent gezegd laat mijn motor er maar instaan dat scheelt weer in de vervoerskosten.



Groetjes

Slotje!

*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan