Gestolen: KTM 1290 Superduke - Amsterdam

Birdboy

MF veteraan
20 jul 2006
1.466
12
Namens een niet-MF'end maatje van me, vanacht uit de garage ontvreemd:

KTM 1290 Superduke
98-MF-FZ
Meldcode: 1573
1400km

Er zat een full Akra systeem onder en een korte kentekenplaathouder (beiden niet op de foto).

Gestolen uit een parkeer garage aan de Saskia van Uijlenburgkade (Andreas complex), zat vast aan een pilaar en had een alarm.

Amper 7 weken in zn bezit '(

2r5dts6.jpg


35iasl2.jpg
 
Dat is vreselijk kut.

Ik denk niet dat je deze op de weg zult zien omdat ze zo vreselijk opvallen.
 
Zeven weken in bezit, ik leef met 'm mee :( Succes met de afhandeling, vrees dat deze idd snel in onderdelen doorverkocht gaat worden..
 
Dat is vreselijk kut.

Ik denk niet dat je deze op de weg zult zien omdat ze zo vreselijk opvallen.
Hebben ze volgens mij gewoon dikke schijt aan.
Het lijkt nu helemaal hip bij die gasten, als ik zo om me heen kijk: KTM's zijn de nieuwe GSX-r'en. Met je bontkraag op je KTM.

@TS: hangt 's avonds daar rond het hotel wel wat tuig rond van allerlei pluimage, en ligt ook op de route Nachtwachtlaan - Staalmeesterlaan. Daar is ook behoorlijk wat uit de garages en voor de deur weggehaald. Ze weten precies waar ze moeten zijn.
 
Hebben ze volgens mij gewoon dikke schijt aan.
Het lijkt nu helemaal hip bij die gasten, als ik zo om me heen kijk: KTM's zijn de nieuwe GSX-r'en. Met je bontkraag op je KTM.

@TS: hangt 's avonds daar rond het hotel wel wat tuig rond van allerlei pluimage, en ligt ook op de route Nachtwachtlaan - Staalmeesterlaan. Daar is ook behoorlijk wat uit de garages en voor de deur weggehaald. Ze weten precies waar ze moeten zijn.

Klopt, ik ken de buurt goed. Hij dacht nog redelijk veilig te zijn aangezien deze garage alleen toegankelijk was voor de duurdere koop appartementen uit het complex, maar helaas.

Er valt ook niks aan te doen -O-
 
Laatst bewerkt:
Weet bijna zeker van niet. Kan best dat je m in omg. Amsterdam hebt gespot, zwart A* pak.
mijn fout dan, was iemand met een KTM super adventure 1290 met dezelfde helm
PMbmGZs.jpg


nou, zou echt rondom bekijken of het niet is koud gezet. zoveel bossen en rustige plekken in de buurt zou het best kunnen
 
Hebben ze volgens mij gewoon dikke schijt aan.
Het lijkt nu helemaal hip bij die gasten, als ik zo om me heen kijk: KTM's zijn de nieuwe GSX-r'en. Met je bontkraag op je KTM.

@TS: hangt 's avonds daar rond het hotel wel wat tuig rond van allerlei pluimage, en ligt ook op de route Nachtwachtlaan - Staalmeesterlaan. Daar is ook behoorlijk wat uit de garages en voor de deur weggehaald. Ze weten precies waar ze moeten zijn.

Laatste tijd valt het hier wel mee geloof ik en hoor ik ook van buurtbewoners. Paar scooters, maar motoren lijken de laatste tijd redelijk veilig. Dat was een tijd terug overigens heel anders.

Zonde dat die 1290 weg is. Gave fiets. Hopelijk rijdt de dief zichzelf er op dood.
 
Laatste tijd valt het hier wel mee geloof ik en hoor ik ook van buurtbewoners. Paar scooters, maar motoren lijken de laatste tijd redelijk veilig. Dat was een tijd terug overigens heel anders.

Zonde dat die 1290 weg is. Gave fiets. Hopelijk rijdt de dief zichzelf er op dood.

:^

Die zie je niet meer terug, mijn 3 maanden oude S1000RR was ook weg ondanks wat maatregelen.

Ik hoop voor hem dat ie hem goed verzekerd heeft. :-)
 
:^

Die zie je niet meer terug, mijn 3 maanden oude S1000RR was ook weg ondanks wat maatregelen.

Ik hoop voor hem dat ie hem goed verzekerd heeft. :-)

Dat en bovendien wil je je motor ook niet meer terug. Zo'n half tamme bontkraag snapt het concept van warm rijden en dergelijke echt niet.
 
Laatste tijd valt het hier wel mee geloof ik en hoor ik ook van buurtbewoners. Paar scooters, maar motoren lijken de laatste tijd redelijk veilig. Dat was een tijd terug overigens heel anders.

Zonde dat die 1290 weg is. Gave fiets. Hopelijk rijdt de dief zichzelf er op dood.

Zal wel in onderdelen verkocht worden, gaan we nooit meer rijdend zien.
 
Laatste tijd valt het hier wel mee geloof ik en hoor ik ook van buurtbewoners. Paar scooters, maar motoren lijken de laatste tijd redelijk veilig. Dat was een tijd terug overigens heel anders.

Zonde dat die 1290 weg is. Gave fiets. Hopelijk rijdt de dief zichzelf er op dood.
Hence mijn zin in de 'voltooid verleden tijd'. Het is idd rustiger nu gelukkig, heb ook vrienden op de Nachtwachtlaan wonen en woon er zelf "om de hoek".
Maar het blijft een rare, rustige strook (met prachtig uitzicht trouwens), weinig verkeer, weinig sociale controle of zo.
 
Laatste tijd valt het hier wel mee geloof ik en hoor ik ook van buurtbewoners. Paar scooters, maar motoren lijken de laatste tijd redelijk veilig. Dat was een tijd terug overigens heel anders.

Zonde dat die 1290 weg is. Gave fiets. Hopelijk rijdt de dief zichzelf er op dood.

:^
 
Dat en bovendien wil je je motor ook niet meer terug. Zo'n half tamme bontkraag snapt het concept van warm rijden en dergelijke echt niet.

:^

Het zal nooit meer hetzelfde aanvoelen denk ik. En het "gevoel" wat je bij een fiets hebt geeft toch een deel van de "motorervaring" vind ik.

Lekker tegen een muur aan rijden. Dood gun ik niemand, vind ik ook te makkelijk. Leg maar een paar maanden in de kreukels met voer door een rietje.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik vragen hoe de motor aan de paal vast zat? Hebben ze bijvoorbeeld het slot doorgeknipt/geslepen, hebben ze de restanten van het slot nog laten liggen? Of zijn die gasten tegenwoordig al zo handig dat ze een beetje fatsoenlijk slot al open kunnen pulken? Ben ik wel erg nieuwsgierig naar namelijk.

Terugkrijgen zal nooit meer hetzelfde voelen denk ik ook, helemaal wanneer je iets nieuw gekocht hebt.
Gasten idd vast en zeker beetje wheelies en burnouts trekken met koude motor.
Maar koude motor hebben ze geen last van, daar hebben ze de eerder gestolen bontkraag voor.
 
Een aantal gestolen KTM's (waaronder die van mij) rijden nog weleens rond in Nijmegen en omgeving, misschien is die daar nu ook wel.
 
Weet niet of het helpt maar ik heb deze motor hoogst waarschijnlijk gezien ter hoogte van de Hogeschool Van Amsterdam op de Wibautstraat, vlak voor het kuispunt met het Weesperplein en de Mauritskade. Hij reed met veel gebulder en hoog tempo richting het Waterloo plein.

Niet 100% zeker van maar de full Akra en de rimstriping plus de kleine plaathouder roepen bij mij wel een sterk vermoeden op. Het zou dus zo maar zijn dat die niet heel ver van huis is.

Het leek er wel op of die van zijn stickers ontdaan was wat is ik dus vrij opvallend en nu dus vrij verdacht vind. De bestuurder droeg: een Blauwe Nickelson achtige jas, een beige broek, een glimmend zwarte intergraal helm, zwart met witte sneakers. Tevens had die geen handschoenen aan wat mij ook opviel bij een fonkelnieuwe KTM.

Wie weet is dit jouw motor en heb je hier wat aan.
 
Laatst bewerkt:
ter hoogte vh waterlooplein vanaf de brug, veel camera's op het kruispunt, wieweet kan de verzekeraar daar wat mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan