Nadat ik de laaste twee jaren bezig geweest ben met mijn versleutelde CB 400n is het ‘helaas’ weer beginnen kriebelen om aan iets nieuws te beginnen !
Zo kocht ik mijn cb’tje :
Zo is hij nu :
Een aantal maanden kwam ik –geheel onverwacht- een leuke guzzi V50 uit 1985 tegen. De vorige eigenaar had al wat spulletjes gekocht voor zijn project en de moto al deels gedemonteerd maar heeft daarna besloten hem weer te verkopen.
Ik dus gaan kijken naar de moto en hem gelijk opgeladen. Startte niet want de kabelboom was gedemonteerd maar het blok zat wel los.
Bij thuiskomst even de kapjes en het zadel er terug opgezet en dan deze foto geschoten :
Gelijk al even het M-stuurtje erop gezet, ik kon niet wachten
Ik kwam er vrij snel achter dat deze motor afkomstig is van de Nederlandse landmacht. Er zit namelijk een kickstarter op, een speciale ‘cockpit’ met aangepaste sleutel en overal aan de onderkant van de kader kan ik groene lak terugvinden !
Oorspronkelijk was het dus zo’n ding :
Ondertussen de zijpanelen verwijderd en het nieuwe zadeltje eens los op het frame geplaatst :
Zo kocht ik mijn cb’tje :
Zo is hij nu :
Een aantal maanden kwam ik –geheel onverwacht- een leuke guzzi V50 uit 1985 tegen. De vorige eigenaar had al wat spulletjes gekocht voor zijn project en de moto al deels gedemonteerd maar heeft daarna besloten hem weer te verkopen.
Ik dus gaan kijken naar de moto en hem gelijk opgeladen. Startte niet want de kabelboom was gedemonteerd maar het blok zat wel los.
Bij thuiskomst even de kapjes en het zadel er terug opgezet en dan deze foto geschoten :
Gelijk al even het M-stuurtje erop gezet, ik kon niet wachten
Ik kwam er vrij snel achter dat deze motor afkomstig is van de Nederlandse landmacht. Er zit namelijk een kickstarter op, een speciale ‘cockpit’ met aangepaste sleutel en overal aan de onderkant van de kader kan ik groene lak terugvinden !
Oorspronkelijk was het dus zo’n ding :
Ondertussen de zijpanelen verwijderd en het nieuwe zadeltje eens los op het frame geplaatst :