Donderse Poezen 2

Zomaar een Polletje

  • Appeltaart

    Stemmen: 4 9,3%
  • Harley-Davidson

    Stemmen: 1 2,3%
  • RRRRRRRR6

    Stemmen: 7 16,3%
  • Roodharige chicks met een GSX1400 fetish

    Stemmen: 14 32,6%
  • Bananen Milkshake

    Stemmen: 2 4,7%
  • 1000cc !!!!!!!!!

    Stemmen: 10 23,3%
  • licht-blauw.... voor de diehards

    Stemmen: 3 7,0%
  • Mangodoosjes

    Stemmen: 2 4,7%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
JAAAAAAA, na lang wachten hier dan eindelijk het langverwachte deel 2 van het succesvolle Donderse poezen (Thundercats) Topic (Ace rijders zijn ook welkom *D )

Na mijn "kleine" ongelukje van 28-9 heb ik eindelijk een nieuwe Cat... Als van een dijk flikkeren je niet leert voorzichtig met je motor te zijn, doet 6 weken met het openbaarvervoer dat wel :P

Dit zijn een paar 1e plaatjes die ik van ochtend na het ophalen heb geschoten... Het is nu te donker om foto's te maken, dus voor meer foto's zullen jullie nog even moeten wachten :9

Hier gaan we })

48868

48870


Bij bleker hebben ze het alarm knopje lekker handig gemonteerd... bij m'n oude moest ik mijn hand van mijn gas en rem afhalen om hem aan te zetten, neit echt handig als je net een file induikt :P dit werkt echt veel beter :}

49048


En dan natuurlijk de belangrijke inweiding *D

48880

48881


Nou ik zal zo snel mogelijk wat meer fotos nemen en kijken of iemand foto's van mij wil maken terwijl ik erop zit....

Nu moet het maar even zo *D

48873


Laat het geleuter maar weer losbarsten :P

Wie de oude bijna 1500 posts nog wil nalezen moet Donderse Poezen lezen :z
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets hoor thunderer!!! :} :} :}

Ik zou alleen ff je nummerplaat wissen zodat je je kenteken niet kunnen zien online! ok! :)

Wat komt die kleur me toch bekend voor! :X

pter_motor31.jpg


:9

Eigenlijk worden we nu broers van elkaar betreft de poezen dan! :+
 
Laatst bewerkt:
JAAAAAAA, na lang wachten hier dan eindelijk het langverwachte deel 2 van het succesvolle Donderse poezen (Thundercats) Topic (Ace rijders zijn ook welkom *D )

Na mijn "kleine" ongelukje van 28-9 heb ik eindelijk een nieuwe Cat... Als van een dijk flikkeren je niet leert voorzichtig met je motor te zijn, doet 6 weken met het openbaarvervoer dat wel :P

Dit zijn een paar 1e plaatjes die ik van ochtend na het ophalen heb geschoten... Het is nu te donker om foto's te maken, dus voor meer foto's zullen jullie nog even moeten wachten :9

Hier gaan we })

(Afbeelding)
(Afbeelding)

Bij bleker hebben ze het alarm knopje lekker handig gemonteerd... bij m'n oude moest ik mijn hand van mijn gas en rem afhalen om hem aan te zetten, neit echt handig als je net een file induikt :P dit werkt echt veel beter :}

(Afbeelding)

En dan natuurlijk de belangrijke inweiding *D

(Afbeelding)
(Afbeelding)

Nou ik zal zo snel mogelijk wat meer fotos nemen en kijken of iemand foto's van mij wil maken terwijl ik erop zit....

Nu moet het maar even zo *D

(Afbeelding)

Laat het geleuter maar weer losbarsten :P
Hele mooie fiets Thunderer :} (je vindt het niet jammer dat ie niet rood is? ik vind hem zo mooier!)
 
Je hebt er wel een heel melodramatische eind post van gemaakt Viccie :}

en eehhh Pter,.... die helm komt mij ook erg bekend voor :X ...
 
Je hebt er wel een heel melodramatische eind post van gemaakt Viccie :}

hij's mooi he.. ben er zelf ook wel een beetje trots op :o


Mocht iemand ook nog een laatste woordje kwijt willen in het toic waar we zoveel beleefd hebben, laat het dan ff weten dan zet ik het erbij.
 
hij's mooi he.. ben er zelf ook wel een beetje trots op :o


Mocht iemand ook nog een laatste woordje kwijt willen in het toic waar we zoveel beleefd hebben, laat het dan ff weten dan zet ik het erbij.
Viccie ik ben ontroerd '( van deze en je laatste woorden in het 'oude' topic.
 
Mooie bike hoor. maare die grote antennes (knippers achter) moeten eraf hoor.
Maar een nieuw topic kan niet zonder nieuwe fotos, dus bijdeze nog wat piccies van de mijne.Is het geen schoonheid *D
thundercat7.jpg

thundercat8.jpg

thundercat9.jpg

thundercat10.jpg

thundercat11.jpg

thundercat12.jpg

thundercat13.jpg

thundercat14.jpg

thundercat15.jpg
 
mooi die poes thunderer je mag je onder titel ook wel veranderen met die nw bike enpoezen 2?

Ik denk dat ik het toch op de dijk duikelaar houdt, als een soort waarschuwing aan mezelf *D

Op dinsdag 11 november 2003 19:44 schreef yamaRules het volgende:
Mooie bike hoor. maare die grote antennes (knippers achter) moeten eraf hoor.
Maar een nieuw topic kan niet zonder nieuwe fotos, dus bijdeze nog wat piccies van de mijne.Is het geen schoonheid *D

Zeker een schone :P

Ik zal binnenkort even kijken hoe duur het is om er een paar van die platte knippers op te laten zetten, zoals op die ouwe :X

Nou goed, net mijn bike in de garage gezet (koopt m'n vader een nieuwe auto van bijna een ton... is hij nu al kapot en staat hij bij de garage :+ Duitse degelijkheid is een leugen :P maar die garage is de komende tijd voor mij :) )

daar is nog genoeg licht voor een fototje.... met mij erop (weten jullie ook wat er achter al dat gelul schuil gaat :X )

Ik moet waarschuwen dat het TL licht geen eer aan mijn gezich.... ach who am I kidding :X

*D

48897


De artistieke foto's lomen later nog 8-)
 
Nou goed, net mijn bike in de garage gezet (koopt m'n vader een nieuwe auto van bijna een ton...
Ik moet waarschuwen dat het TL licht geen eer aan mijn gezich.... ach who am I kidding :X
ff offtopic. wat voor bolide is het. (kben ook een beetje autofanaat :X )
 
He Thunderer van harte en veel plezier!!!


off-topic.. ben ook wel benieuwd naar die auto.. :+

Een nieuwe BMW 530d...... met een of andere kapotte pomp bij de motor waardoor hij nu olie/diesel lekt :+ ik blijf me de terig lachen...

Mijn vader is er heilig van overtuigd dat hij een motor aan kan |(
Heeft dan wel 220pk en 500Nm het geeft wel een enorme schop onder je kont als je vol gas geeft, maar een motor :? lamme nie laggu...

Hij zegt dat hij er eens op de snelweg een motor in een volle sprint heeft uitgetrokken... ik denk dat die motorrijder hem lekker in z'n 6 had zitten en geen zin had terug naar z'n 2 te schakelen, maar dat gelooft hij niet.......
vreemd dat hij nooit op mijn uitnodigingen voor een "test" in gaat }) }) })
 
Hallo allemaal.
Na het eerste topic bijna helemaal te hebben meegelezen, post ik hier ook maar eens. Als t mag tenminste...
Doe ik er gelijk ff piccie van mij en mijn cat bij. Is gemaakt tijdens een vakantie door het Zwarte Woud afgelopen juli.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan