50 liter Motul 7100 10W40 Motorolie (100% synthetische olie)

ArieCBR

MF veteraan
5 apr 2005
2.957
2
Oudleusen
Ik heb hier nog een vat met circa 50 liter 10W40 motorolie staan. Deze is over na het stopzetten van onze hobby. Mag weg tegen een reëel bod.
 

Bijlagen

  • Motul 1.jpg
    Motul 1.jpg
    86,9 KB · Weergaven: 19
  • Motul 2.jpg
    Motul 2.jpg
    85,6 KB · Weergaven: 18
Het vat staat in Oudleusen (Overijssel). Momenteel gereserveerd, gaat dit niet door dan meldt ik dat hier.
 
Koper is afgehaakt, dus het vat is weer beschikbaar. Ik denk dat 300 euro een reële prijs is.
 
Ik vind het gek dat niemand interesse heeft... Voor mij is het gewoon niet realistisch qua afstand anders was ik het gerust komen halen
 
Ik vind het gek dat niemand interesse heeft... Voor mij is het gewoon niet realistisch qua afstand anders was ik het gerust komen halen
Je woont inderdaad niet heel dichtbij. Ik had het ook niet erg gevonden om 'm af te leveren, maar dit is net iets te ver ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: dzow
Niemand die dit op route heeft?

Afhankelijk van de haast...
Ik zal dit jaar zeker nog wel weer in Assen komen en als chauffeur kom ik ook wel weer in Antwerpen namelijk.
 
Eventueel zouden we elkaar ook tegemoet kunnen rijden, vindt ik ook geen probleem. Spreken we ergens halverwege af.
 
Ik zit momenteel even lastig qua vervoer...
Mijn auto heeft kuren en mee op de motor zie ik niet echt zitten 😅
Laat ik het momenteel zo stellen, 300€ is goed voor mij als het voor die prijs hier raakt...
Als ik al iemands auto moet gaan lenen is het ook niet meer echt de moeite voor mij...
Ik heb het niet dringend nodig, heb nog wel wat liters staan dus we kunnen rustig eens bekijken of we wat kunnen regelen 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan