#60 Wayne Rainey Replica

Wat een top dag..
full
 
Dus tijd om de boel eens aan te pakken...
Vandaag kwam de Kawa terug uit Loenen, alwaar "Kees" bij Startwin een prachtige 4-2-1 systeem had gemaakt.. lekker oldskool dempertje erop.
full
 
Mijheer Sinnige was ook heel blij met z'n nieuwe linkpijp en einddemper... :9~
full
 
Zo Rene - dat ziet er goed uit hoor ! :)

Jullie zijn lekker bezig met de old-skool bikes, sleutelen en rijden .. heerlijk ! *D
Ik hoop over een tijdje ook weer aan te sluiten .. moest eerst wat privezaken aandacht geven.
Veel succes en tot gauw !!
 
Always welcome Doc ! En sterkte met alles.. :)

Zo Rene - dat ziet er goed uit hoor ! :)

Jullie zijn lekker bezig met de old-skool bikes, sleutelen en rijden .. heerlijk ! *D
Ik hoop over een tijdje ook weer aan te sluiten .. moest eerst wat privezaken aandacht geven.
Veel succes en tot gauw !!
 
Ondertussen is de voorvork van GPZ gemodificeerd.. dikkere veren, afstandbussen, dikkere olie, nieuwe keeringen en veervoorstellers..

De Technoflex Achterschokdemper is ook voorzien van een dikkere Öhlinsveer en moet nu in orde zijn..

Wiseco 810CC kit is gisteren binnengekomen dus het blok kan eruit en open worden gemaakt..

Nu op zoek naar een set Keihin 31's Nieuw of in zeer goede staat...
Dus als iemand iets weet... :} (Ze lijken steeds duurder te worden) :(

Anyway.. we gaan lekker !
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* Keihin CR 31's Besteld *O* *O*

We hebben de "mazzel" dat de set zonder adapters komt, zodat we die lekker zelf kunnen draaien.. En dat scheelde weer in de prijs ...het blijft immers een low budget bike hé ;)

Nog wel wat twijfel over de Kelken, of dit lang of korte moesten worden...
Iemand nuttige tips ?
 
Vraag me af als je Kei CR's besteld ---- > wat is low budget dan?

iets van; de ene helft tel je niet en de andere door vrienden gemaakt en de rest van de uitgaven is geheim? :+ _O- :W

maar ik ben jaloers :$
 
Laatst bewerkt:
Ja Chris ! Dat is precies zoals ik dat aan mijn vrouw vertel...
En mijn broer ook aan zijn vrouw.. _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Vraag me af als je Kei CR's besteld ---- > wat is low budget dan?

Doet me denken aan: ik kocht 'n keer v.e. knul, 'n set (nieuwe) radiale ABM-pompen. Hij was zijn Blade aan het pimpen, maar wèl met 'n budget. Dát heeft ie wel 4x gezegd. Dus toen ik vroeg waarom ie die nieuwe ABM's wegdeed ........ oh, ik radiale AP Racing pompen gekocht .......... en gelijk maar AP Racing Monoblocs. Maar wèl met 'n budget, het moest wel 'n beetje betaalbaar blijven, zei ie. _O- _O-
 
Doet me denken aan: ik kocht 'n keer v.e. knul, 'n set (nieuwe) radiale ABM-pompen. Hij was zijn Blade aan het pimpen, maar wèl met 'n budget. Dát heeft ie wel 4x gezegd. Dus toen ik vroeg waarom ie die nieuwe ABM's wegdeed ........ oh, ik radiale AP Racing pompen gekocht .......... en gelijk maar AP Racing Monoblocs. Maar wèl met 'n budget, het moest wel 'n beetje betaalbaar blijven, zei ie. _O- _O-

Ik heb je nooit ABM's verkocht. En trouwens, het is een gixxer, en het zijn brembo's en billet 6-en die ik geplaatst heb. B|

:+ :')

Het klinkt zo herkenbaar. :X :')
 
Laatst bewerkt:
Koeler binnen, mooi klein van formaat kan precies in het kuipje op de plek waar ooit de koplamp zat..

full


Uitlaat even opnieuw laten lassen... ziet er nu wat fraaier uit. (Sorry Startwin ;) )

full


Tegenwoordig komen de zuigers met stoffen zakjes, alsof het sierraden zijn..
Zijn het natuurlijk ook, alleen zie je niets meer van al dat fraais.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan