Donderse Poezen 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
Omdat de Modjes alle topics groter dan 2500 posts willen sluiten
help ik ze maar ff een handje :P

NEW AND IMPROVED...
WWW.THUNDERCAT.NL


******************************************************
NIEUWE HUISREGELS: (op verzoek van Viccie, Ed Bracame en Thunderer)

1.)Je noemt geen namen van chickies meer zonder:
-foto
-telefoonnummer
-hobbies
-adres

2.)Over Idols zal in dit topic NOOIT maar dan ook NOOIT iets gepost worden! het niveau is hier laag.... maar niet zo laag! (maar goed wat verwacht je met Viccie in je topic O-) )


******************************************************

het lijstje

Voor de historici:

Donderse Poezen 1
Donderse Poezen 2
Donderse Poezen 3
Donderse Poezen 4
Donderse Poezen 5
Donderse Poezen 6

Veel ouwehoer plezier gewenst ;)

Thunderer

ohja en nog ff een foto van Lynx... want dat hoort er gewoon bij hiero :+

full
 
Laatst bewerkt:
was de thundercat laatst op mf niet tot de mooist gelijnde 600cc supersport verkozen? :+

mooiste 600SS lijn?

shit we lopen 3 stemmen achter op die lelijke honda :+ (klein klote ding is dat!!! mensen boven de 1,27 passen daar toch niet fatsoenlijk op? :+ )
 
Laatst bewerkt:
@ Ezras.
Dat onderschrift van jou dat is zeker alleen voor Noord-Holland toch ??
In Thailand gebeurt het namelijk nog wat sneller

:+
 
Ja, maar niet eens de 2500 posts gehaald B|


:+
En we deden zo ons best...

@ Ezras, leuk fotosoepje, qua openingsplaatje, maar wat moet die wc-eend met heupziekte hd daar? O-)
Beetje katachtige maakt daar gehakt van, net als van zwartevogels, dondervogels en Japanse duikvluchtvalken.
 
Laatst bewerkt:
full


Heel mooi fotosoepie.
Bekende motor ook,bekende helm,bekend lerenpakkie ook.Eigenlijk wel een bekende foto.... 8-)


Oja.... :P :P MAUD :P :P
 
Laatst bewerkt:
Hey, zit je een middagje te sleutelen, kom je terug, DP7 al in de lucht!

Kabel van km-teller was dus naar de kl*te B| , dus moest terstond gehaald worden.
Verder: alles done *D ! Remmen achter ook ontlucht en nieuwe vloeistof.
Wel een geduld werkje, kuipdelen eraf, en later weer kijken wel schroefje op welk kuipdeel hoort :X .
Vloeken helpt, heb ik vandaag geleerd...
Gelukkig, en dat geef ik ook eerlijk toe, had ik een toppie begeleider(s) :} aan wie ik nu een paar treetjes bier schuldig ben 8-)

Nu nog een carbs-kitje bestellen en monteren.

PS:Boris :P
 
Hey, zit je een middagje te sleutelen, kom je terug, DP7 al in de lucht!

Kabel van km-teller was dus naar de kl*te B| , dus moest terstond gehaald worden.
Verder: alles done *D ! Remmen achter ook ontlucht en nieuwe vloeistof.
Wel een geduld werkje, kuipdelen eraf, en later weer kijken wel schroefje op welk kuipdeel hoort :X .
Vloeken helpt, heb ik vandaag geleerd...
Gelukkig, en dat geef ik ook eerlijk toe, had ik een toppie begeleider(s) :} aan wie ik nu een paar treetjes bier schuldig ben 8-)

Nu nog een carbs-kitje bestellen en monteren.

PS:Boris :P

dus toch B|

naja: goed gedaan meid ;) Zie je wel, valt wel mee, je moet er alleen ff de tijd voor nemen :P
 
dus toch B|

naja: goed gedaan meid ;) Zie je wel, valt wel mee, je moet er alleen ff de tijd voor nemen :P
Er bleek een recht stukje staal uit te moeten steken, en die zat er dus niet meer aan. Om dat nieuwe stukkie slang te monteren moest heel het tellerhuis en het ruitje en nog wat kappen eraf...Dus we waren toch wat langer bezig dan gedacht, van 1 tot half 5 ongeveer. Met de nodige blikken bier erbij werd het toch nog gezellig daar in de garage ;) (hebben ze vast niet bij de Motorkelder, een gevulde ijskast :o )
 
Er bleek een recht stukje staal uit te moeten steken, en die zat er dus niet meer aan. Om dat nieuwe stukkie slang te monteren moest heel het tellerhuis en het ruitje en nog wat kappen eraf...Dus we waren toch wat langer bezig dan gedacht, van 1 tot half 5 ongeveer. Met de nodige blikken bier erbij werd het toch nog gezellig daar in de garage ;) (hebben ze vast niet bij de Motorkelder, een gevulde ijskast :o )

Ehm,om je kilometerkabel te vervangen hoef je in principe alleen je ruitje en het tellerkuipje eraf te halen.Iig niet je hele tellerhuis.Maja,ik kan het mis hebben natuurlijk.Ik drink geen bier....... :+

Verder :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan