Aan moderator Orpheus :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Op vrijdag 07 februari 2003 09:30 schreef Bananeman het volgende:Onzin, want dit is het Off-Topic gedeelte waar de onderwerpen relatief vrij zijn. Je hoeft dit topic niet te lezen, dus wat doe je nou moeilijk?

En speciaal voor jou zal ik de Actieve Onderwerpen filter dit weekend ff fixen, kun je al die niet-motorgerelateerde topics helemaal negeren.


Volgens onze bananeprakkie mochten we onze mening in dat topic ventileren...en mocht ie open blijven...als je er niet tegen kan moest je er niet in lezen...waarom gooi je em op slot? :? :X
 
De opmerking waar Bananeman op reageerde, ging er vlgs. mij over of een dergelijk topic uberhaupt op MF thuishoort of niet en niet zozeer over de inhoud van het topic.
Ik had geen moeite met het topic op zich en kan er dus in die zin prima 'tegen'. :)
Ik heb 'm op slot gedaan omdat het vlgs. mij zo langzamerhand een gewone ruzie was, die niet eens meer over die website ging. En in mijn ogen hard op weg was om te escaleren.

Overigens, vlgs. mij was het ook gebruikelijk dat vragen en opmerkingen mbt een beslissing van een moderator gewoon via mail aan de desbetreffende moderator gesteld worden. :)

Waarom dat slotje?
 
Volgens mij is het helemaal niet nodig om een topic op slot te gooien.
Een stevige discussie is juist heel erg leuk.
Tenzij degene die de topic start er om vraagt.
Wat maakt het uit als iemand eens stevig kritiek levert :?
Dat maakt een forum juist leuk.
je hebt een idee en anderen zijn er totaal niet mee eens.
Daar kun je wat mee.
Bedoel; als ik vraag wat jullie van mijn homepage vinden en iedereen is er mee eens dan hoef ik niks aan mijn homepage te verbeteren.
Als iemand iets heel anders zou doen heb ik er wat aan.
Ook worden sommige topics gesloten omdat er al de vraag beantwoord is.
Maar misschien is er iemand die een nog veel betere oplossing heeft.
Toch :? of zie ik het helemaal verkeerd :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan