Aangenaam!!!

first aid

MF'er
2 aug 2009
49
0
Zuid-Holland
Bij deze zal ik mij eens voorstellen, ik kijk tenslotte al een poosje mee op dit forum.
Mijn naam is Paul en ik tel pas 47 lentes. Ik rijd derhalve (volgens sommigen) een merk dat bij mijn leeftijd past: n.l. BMW. Een K1100LT om precies te zijn, waarop ik via een Kawasaki Zephyr en een K75RT ben beland.
Momenteel ben ik ook bezig met de aanschaf van een pekel fiets, zodat ik binnenkort weer wat te sleutelen heb.
Ik ben al enige jaren actief op het BMWK forum, maar omdat mijn pekelfiets waarschijnlijk geen BMW wordt, ben ik op dit forum terecht gekomen.
Nog even wat over mijzelf:
Geleerd voor werktuigbouwkundige, gewerkt in de grafische industrie en nu sinds enige jaren van een van mijn hobby's m'n werk gemaakt, n.l. veiligheids instructeur (vandaar mijn nick name).
Andere interesse's: oude fototoestellen, sportvissen, lekker eten.....


Grtz., Paul.
 
Laatst bewerkt:
full
 
Dank voor het welkom! Ik heb inmiddels een tweede motor gekocht, zoals ik in mijn voorstel bericht al aankondigde. Het is een Yamaha XJ750 seca geworden, bj 1983 en 39000 km op de teller. Gelijk een uitdaging, toen ik ging kijken liep hij op 2 cilinders, na even stationair draaien al op 3, dus ik vermoed vuile carburateurs en / of water in de benzine. Met een beetje geluk kan ik hem deze week hier heen krijgen en kan het sleutelen beginnen *D *D


Grtz., Paul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan