Ik heb vandaag een stukje proef gereden op een Triumph TT600 (bj. 2000 injectie). Nu heb ik een paar vragen die jullie me hopelijk kunnen helpen beantwoorden.
- De ketting is versleten. Komt dit overeen met de kilometerstand van 16.000?
- Wanneer moeten er bij dit type kleppen gesteld worden e.d.?
- De kuip is opnieuw gespoten i.v.m. een schade. Nu zit er in de radiator een deuk die alleen kan zijn veroorzaakt door een voorvorkpoot. Die moet dan echter wel door de aanslag nok heen gegaan zijn. (en dus een behoorlijke klapper hebben gemaakt) De huidige eigenaar weet niets van deze schade.
De motor ziet er verder netjes uit. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
- De ketting is versleten. Komt dit overeen met de kilometerstand van 16.000?
- Wanneer moeten er bij dit type kleppen gesteld worden e.d.?
- De kuip is opnieuw gespoten i.v.m. een schade. Nu zit er in de radiator een deuk die alleen kan zijn veroorzaakt door een voorvorkpoot. Die moet dan echter wel door de aanslag nok heen gegaan zijn. (en dus een behoorlijke klapper hebben gemaakt) De huidige eigenaar weet niets van deze schade.
De motor ziet er verder netjes uit. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?