aanschafprijs maxiscooter

Tmaxer

Die hard MF'er
25 feb 2007
359
0
Wat zou een reele prijs zijn voor een Yamaha Tmax vanaf 2001?

het eerste type dus, er vanuit gaande dat deze in een goede staat is met ongeveer 35.000km er op.
 
Bij ons in het dorp staat een 2001 model, zwart/geel, met circa 30.000km op de teller, en een vraagprijs van 5500,-

hoop dat je er iets mee kunt

groetjes André
 
Moeilijk te zeggen wat een reeële prijs is. Deze komt aardig in de buurt qua bouwjaar, kilometerstand en uiterlijk. Vraagprijs 4800 Euro.
 
Dank voor jullie reakties.

Heb idd de div aangeboden Tmaxen gezien.
Ik vind ze allemaal behoorlijk aan de prijs, gezien de bouwjaren, km standen en het niet al te populair zijn in motorland.


Zou het door de relatieve schaarste komen? :?
 
zo'n atlantic is ook niet verkeerd. maar haalt het voor mij niet bij een Tmax kwa uiterlijk, rijtechnisch zou ik het niet weten.

nou het zit zo ik kan voor E4300 een 2001 Tmax kopen. staat ongeveer 35.000km op en is in goede staat.

volgens mij is dit niet zo'n verkeerde prijs
 
Laatst bewerkt:
Aangeboden » Yamaha t max 500 scooter
Prijs » € 3.900
Beschrijving »

Scooter t max 500 één v/d beste op de markt.In zeer goede staat.bouwjaar 4/2002 km 19.800.Een zeer praktische scooter dat een rijgedrag van een motor heeft.Optie's groot scherm,handvatverwarming,topkoffer handbescherming.

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
 
ja, dat zei ik :z

maar ja invoeren kost je ook nog wel 500 euro met BPM etc , maar soms ben je in belgie desondanks wel eens goedkoper uit.
 
Gister mijn Tmax gekocht, vandaag naar de rdw geweest en als alles normaal gaat binnen 4 werkdagen de papieren. :]

Mocht iemand intresse hebben in het invoerverhaal en de aankoop van een auto/motor/motorscooter, laat het dan maar weten.

Bpm bedrag voor een 2001 type = E322,- ik vond het meevallen iig :Y
full
 
heee, waar heb je hem nou vandaan gehaald? belgie ?duitsland?

ik had mijn yzf uit belgie gehaald,
met keuren wegen en BPM was ik ongeveer 350 euro kwijt.

is goed te doen, alleen veel wachten op al het papierwerk, maar was alles bij elkaar met een paar uur geregeld
 
Hehe,
ja die nickname was idd met voorbedachte rade. 8-)

Ik heb op mobile.de gezocht. en zag een leuke scooter.
Kontakt met de verkoper gehad en het klonk allemaal goed. Daarna afspraak gemaakt, gisteren met aanhanger naar de handelaar.

Scooter bekeken, zag er goed uit op het hitteschiltje van de uitlaat na(verflaag).
papieren gecheckt, onderhoudshistorie kompleet erbij, orig boekjes van 1e eigenaar geboren in 1951 :z

Prijs was goed

Vandaag rdw gekeurd, keuring zonder afspraak |( , dat raad ik niemand aan als je haast hebt. was om 08.30 aanwezig en ging er om 13.00 weer weg. '(

Keuring stelt, mits je met een goede en klopende motor komt, niets voor.
Er was iemand met een range rover die op papier 2 deurs zou moeten zijn, maar er 4 deuren in had zitten _O-
Dan ga je daar niet zomaar doorheen komen. Die krijgt gelijk een kentekenonderzoek en dan ben je nog nie klaar

Nu is het afwachten op de papieren
 
Dit is de 2e keer dat een voertuig importeer uit duitsland.

1e keer een auto uit duitsland gehaald.
Tot nu toe echt goede ervaringen met duitsers op dit gebied.
Behulpzaam, zover als ik kan zien complete onderhoudshistorie en voor ons toch nog net wat aantrekkelijker in de prijs. Ook is het aanbod motoren en auto's heel groot.

Nadeel is wel dat je serieus op pad zal moeten gaan.
 
Laatst bewerkt:
dankjedankje..... moet een pr dagen wachten op de papieren :(


das een beetje jammer.maar dan :]
 
Vandaag al het kenteken binnen. :}
Dinsdag gekeurd donderdag in de bus..... had ik niet verwacht.

Plaat bestellen in de buurt autoplaat geen prob motor?..... helaas, met een beetje mzl zaterdag binnen.

Bij broekhuizen in tilburg klaar terwijl je wacht.........dus dan maar naar tilburg want ik wil :]

Legt die gast mijn plaat onder de pers, breekt er een veer af. Machine stuk :( |(

nou maar hopen dat het morgen nog kan.....
 
Als ik dit alles zo lees is de RDW heel wat soepeler geworden; ik heb een paar jaar geleden een GSF600 geimporteerd, motor was verder prima alleen kettingspanner werd niet goed bevonden.
Dat mocht ik niet ter plekke even fixen, nee, nieuwe afspraak maken!!
Vorig jaar nog soortgelijk gesodemieter gehad met een S-klasse vanuit Belgie: ik koop voorlopig dus geen auto's/motoren in het buitenland...
 
Het is sterk afhankelijk van de rdwman die je treft.... ook het station schijnt te schelen.

Verder heb ik meegemaakt (1e keer) dat een klant nogal asociaal tov de keurmeester was..... ja die ging teleurgesteld naar huis...........
 
Gister mijn Tmax gekocht, vandaag naar de rdw geweest en als alles normaal gaat binnen 4 werkdagen de papieren. :]

Mocht iemand intresse hebben in het invoerverhaal en de aankoop van een auto/motor/motorscooter, laat het dan maar weten.

Bpm bedrag voor een 2001 type = E322,- ik vond het meevallen iig :Y
[afbeelding]

Hoi, hetzelfde verhaal als bij jou (Tmax invoeren etc.) en zou wat meer erover willen weten. Je kunt me bereiken onder bobkadijkstra@gmail.com. Mijn vraag is eigenlijk wat de bijkomende kosten zijn om een Nederlands kenteken te krijgen.
 
Hoi allemaal, ik ga vrijdag mijn Tmax ophalen in Belgie net over de grens. een 2002 model met 8500 km op de teller. Ik heb al een kleine berekening gemaakt over de meerkosten. De BPM die ik ga betalen is 318 euro, en de keuringskosten met kenteken rond de 100. De trailer is 15 euro voor een dag, de benzine rond de 30 euro. Tel maar op, dat valt best mee. Hopelijk wordt ie gelijk goed gekeurd, daarover vrijdagavond meer :P

Op douane.nl vind je alle .pdf bestanden die je helpen met de BPM berekening.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan