Aanstaande Zondag 9 Maart!

roxio86

MF veteraan
5 apr 2011
23.928
0
036
Beste Mensen Zondag 9 maart (aanstaande zondag) willen we lekker gaan rijden met een leuke groep!
We verzamelen om 12:00 op het Surinameplein in Amsterdam en vertrekken uiterlijk rond 12:30 –
Zorg dat je een volle tank hebt!
Onderweg zullen we nog wel ergens stoppen om wat te eten en drinken.
Iedereen kan meerijden!
Als we Piet Paulusma moeten geloven kan de temperatuur oplopen tot 17 graden!

Dus, be there or be square!


Er rijd van alles mee van 125cc tot 1300cc. Er word met iedereen rekening gehouden.
Heb je zin in een dag vol gezelligheid en leuke kilometers zorg dan dat je rond 12.00 op het Surinameplein staat!
 
Nog geen idee eigenlijk.

Maar zoals ik het nu lees en verwacht gaan we eerder richting de 50 dan de 10 *D
 
Daar heb ik nog geen antwoord op.

Het word een ride-out en we gaan hopelijk richting de 100 man.

Alle details worden morgen bekend op het Surinameplein dus zorg dat je er bent! *D
 
Daar heb ik nog geen antwoord op.

Het word een ride-out en we gaan hopelijk richting de 100 man.

Alle details worden morgen bekend op het Surinameplein dus zorg dat je er bent! *D


met 100 man , dan ga ik toch eens verder kijken.
 
Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor het luidruchtig verstoren van mijn middagdutje! Ik heb helemaal niks met motoren, maar via Google kwam ik hier uit.. Dacht dat jullie dit filmpje wellicht wel leuk zouden vinden! Volgende keer ergens anders? ;)

fn4k1s.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=Mo7cf9ccBeQ

Groet vanaf het Surinameplein.
 
Net weer thuis. Was helemaal TOP!!

Bedankt aan alle organisatoren, volgende keer ben ik er weer..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het naar mijn zin gehad, leuke tocht, gezellige mensen, een hoop mooie fietsen en stralend weer. Organisatie bedankt, iedereen bedankt voor deze topdag! Ik ben wel benieuwd naar de filmpjes die geschoten zijn, waar worden deze gepost? Hier?
 
Terug
Bovenaan Onderaan