Abus Granit Extreme 69 te koop of te ruil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reece

MF veteraan
14 okt 2002
3.173
0
Boskoop
Ik heb vandaag een nieuwe motor gekocht *O* *O*

Helaas past mijn remschijfslot er niet op -O- . Het is een blauwe Abus Granit Extreme 69. Ik heb 'm juli 2005 gekocht voor € 80,-. De bon is aanwezig. Helemaal compleet met twee sleutels, codekaart, sleutelhanger en tasje. Stichting Art goedgekeurd 4 sterren.

Wie biedt of wil ruilen met een ander goedgekeurd Art 4 sterren beugel of u-vormig remschijfslot (dat wel past uiteraard)

full
 
grappig he?! Ik heb net mn eerst motor gekocht en weet verder nog niet echt wat wel en wat niet past?! Jij wist alles direct al van motoren toen je net je rijbewijs had en en eerste motor? ik dus niet!
 

vind het eigenlijk geen domme vraag hoor :?

mijn oude schijfremslot die ik altijd gebruikte op mn VFR400 pastte dus mooi niet op mn bandit schijf.

kaloea: meet ff dit stuk van je schijf... dan weet je wel of ie past of niet.

full


(is van het fiets maar t gaat om t id)

maar aan de andere kant lijkt het me dat dit slot wel op alle schijven past :)
 
Hoi,

past ie ook op een RF600r????

Helemaal geen rare vraag. Ik heb alleen geen idee. De afstand die Base in zijn post een stukkie hierboven aangeeft is niet van belang. Zoals PogoStick aangeeft wel. Het gaat erom dat je gaten in de schijf hebt die groot genoeg zijn, maar niet te groot. De dikte van de pen is 16mm en de platte schijf die eraan vastzit is 40mm. Je moet een een gat of gaten hebben die qua maat daartussen zit.

Effe meten dus.
 
grappig he?! Ik heb net mn eerst motor gekocht en weet verder nog niet echt wat wel en wat niet past?! Jij wist alles direct al van motoren toen je net je rijbewijs had en en eerste motor? ik dus niet!

Nee hoor, absoluut niet..
maar ik was erg melig, en ik vond hem gewoon erg grappig :Y

Dus sorry als ik je beledigd heb
Maar bedankt voor de glimlach ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan