accessoires : waar ???

ratsgard

MF'er
18 jun 2002
45
0
Er zijn (m.n. voor choppers/cruisers) honderduizenden accessoires te vinden via internet, het meest in US. Ziet er allemaal mooi uit op een plaatje, maar ik heb dingen toch vaak eerst even in handen (zeker voordat ik iets in US bestel).

De motorzaken bij mij in de buurt hebben een meer dan beperkt assortiment in huis (zijn uiteraard wel bereid vanalles te bestellen) Weet iemand motorzaken in Nederland die een behoorlijke voorraad accessoires in de winkel hebben ? :}
 
de kwaliteit van de onderdelen is meestal wel goed bij ons in de U.S.A om dat de qualiteits eisen erg hoog is voor motoren , en ik heb mijn motor ook voorzien van vele accessoires zo als je kunt zien op de foto's

goldwing-2.jpg

goldwing-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
de kwaliteit van de onderdelen is meestal wel goed bij ons in de U.S.A om dat de qualiteits eisen erg hoog is voor motoren

Dat de kwaliteit goed is geloof ik ook wel, maar het gaat er meer om of het wel past en staat. Bovendien hoor je regelmatig dat dat wat bestelt wordt niet precies overeenkomt met de plaatjes op de websites, vandaar.

Flink aangekleed die motor trouwens ;)
 
als je weet wat je wilt hebben dan kan ik jouw wel addressen bezorgen .
ik bestel altijd via het internet om dat de afstanden naar motorzaken hier te groot is ,( 2 uur rijden ) en ik heb nooit geen problemen gehad dat een onderdeel niet paste of dat de onderdeel anders uit zag.
 
kweenie waar je woont, maar in duitsland bij louis worden wel wat accesoires verkocht. in osnabruck zit een grote zaak..
 
maar het gaat er meer om of het wel past en staat. Bovendien hoor je regelmatig dat dat wat bestelt wordt niet precies overeenkomt met de plaatjes op de websites, vandaar.

Ja en dat die plaatjes niet kloppen is omdat de fabrikant en maker van de website te lui is om van elk type motor een plaatje van bijvoorbeeld het bagagerekje te maken die bij jouw motor hoort.
Dus stel: De fabrikant maakt foto's van alle Honda shadow custom accesoires.
Jij kijkt voor je suzuki ofzo. Jij klikt het plaatje aan (en nogwel speciaal kies je het hokje suzuki) en krijgt dus gewoon een honda-rekje te zien.

Je moet dus een beetje fantaseren dat de fabrikant wel het ontwerp zo houd voor het rekje van jouw motor maar de maten zijn anders.
Dus zitten er in het Honda rekje 3 gleuven, maar de gaten voor bevestiging zitten totaal anders dan voor het suzuki rekje, misschien is er voor honda zelfs een afbuigend stukje ijzer gemaakt om de fenderstrut te volgen.
In jouw fantasie moet je dan bedenken dat het suzukirekje ook 3 gleuven zou hebben, maar dat het ijzer NIET afbuigt omdat jij rechte fenderstruts hebt..

Tis dus puur gemak voor de fabrikant.
 
Wat dacht je van beurzen??? Heb je een leuk ritje, ligt veel ouwe en nieuwe zooi, veel motoren op het parkeerterrein om ideeen op te doen, gezellig en goedkoop. Zo had ik voor 10 euro een kentekenhouder inclusief verlichting. Moest natuurlijk wel een beetje aangepast worden maar ik had een perfecte side-mound daardoor. 't was nog origineel voor een HD en die onderdelen zijn in de shops echt niet te koop voor 10 euro.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan