Accupool kabelschoen

Neelis_V4

MF veteraan
1 okt 2009
1.152
821
Barendrecht
Ik zou graag nieuwe accu/startkabels maken voor mn Tuono.

Iemand een idee waar ik de haakse kabelschoenen kan krijgen die lijken op het origineel?
 

Bijlagen

  • 20200317_163049.jpg
    20200317_163049.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 18
Klauke maakt een wijds assortiment kabelschoenen, maar die op je tuono zitten zijn net zo aprilia als de krukas, viend je ook niet even in de aftermarket.

Ik heb wel Klauke kabelschoenen, die zijn recht en buigzaam, in geval van nood roep je maar.
 
Je bedoeld een kabeloog. Gaat het om de kleine of de grote?
Ik heb er hier diverse liggen die niet haaks zijn maar dat is een kwestie van buigen
 
Je bedoeld een kabeloog. Gaat het om de kleine of de grote?
Ik heb er hier diverse liggen die niet haaks zijn maar dat is een kwestie van buigen
Ik denk dat de offset hart bout --> zijkant batterij gauw te groot wordt. en het zal om de 6mm / 16 qmm gaan? Als je dan toch wat moet zou een stukje koperrail haaks omzetten en de kabelschoen recht houden maar naast de accu monteren ook nog een optie zijn
 
@v.d.v. Waarom zou kabelschoen kabeloog moeten heten??? :P Bedenk voor je antwoord dat ik dan met waterpomptang op de proppen kom ;)
Omdat een kabelschoen waar een bout of schroef doorheen gaat een kabeloog heet en als je zoekt op kabeloog je meer kans hebt op succes.
ook bij kabeloog of schoen zullen wel dezelfde fouten worden gemaakt als bij wiel en velg met het gevolg dat je steeds naar het verkeerde product wordt verwezen.
 
Okee... Ja van die kleine dingetjes, tot 6qmm, van AMP enzo weet ik dat thet kabeloog genoemd wordt... Ik ben wel met kabelschoentjes opgegroeid... Effe schakelen dus... Ben trouwens nog nooit weggestuurd omdat ze geen kabelschoenen zouden hebben.
 
Niet ter zake doende feit:

Als ik op Klauke Kabelschoen Haaks googel krijg ik 3660 resultaat met kabelschoen
Als ik vervolgens op Klauke kabeloog haaks googel krijg ik 2690 resultaten als kabelschoen _O-
dat mag toch niet meer?
Even voor de duidelijkheid, ook een kabeloog is een kabelschoen.
Als je sandalen zoekt vind je die ook onder schoen maar als je op sandalen zoekt heb je meer kans op sandalen
 
Ik heb even gekeken en ik heb amp ogen maar die zijn recht en waarschijnlijk te kort.
Ik heb hier ook nog diverse nieuwe krimptangen liggen die voor weinig weg mogen.
Geen Chinese rommel maar degelijk Japanse
 
verwar je niet met die van een Auto wat dikte aangaat Buiten die van een oude guzzi om ben ik ze nog niet tegen gekomen die zo dik zijn op een motorfiets
De meeste meten met isolatie niet meer dan 6mm in doorsnede wat zou inhouden dat er een hooguit een 25 mm2 kabel in zou zitten ( verwacht zelfs nog minder )
 
Ik heb even gekeken en ik heb amp ogen maar die zijn recht en waarschijnlijk te kort.
Ik heb hier ook nog diverse nieuwe krimptangen liggen die voor weinig weg mogen.
Geen Chinese rommel maar degelijk Japanse
@v.d.v. doe eens een plaatje PB en, wellicht ben ik geinteresseerd... Ben nog steeds met de praktijk bezig
 
Terug
Bovenaan Onderaan