Action cams

Jelmer93

Rookie
2 mei 2013
29
12
hallo,

ik ben opzoek naar een action camera en zit rond een budget van 250 euro. welke kan ik dan het beste nemen?
zit te twijfelen tussen een go pro white en een rollei s-50. of hebben jullie nog andere aanraders?
ik hoop wat informatie tekrijgen. ben voorstander van een losse accu

mvg,

jelmer
 
Hero3(+) Black is nog steeds de enige die 60fps kan schieten in full-hd. En het verschil tussen 30 en 60 zie je maar al te goed...


hartstikke mooi, maar echt nodig?
mijn filmpjes [ 2e hands go-pro hero2] zijn opgenomen in 1080/30fps en mooi zat,
het beeld is minstens zo mooi als animal channel in full HD.

maar als je echt wil bewerken en met slow motion effecten wil werken is 60fps misschien/waarschijnlijk wel nodig.
 
Tsja, en daar betaal je dan ook 450 euro voor. Plus dat je voor die dikke gopro ook nog eens een dikke laptop/pc nodig hebt, want anders trekt ie het ook niet.

Gezien de kwaliteit prijs verhouding vind ik die Gopro's dus dikvet overrated. Het ligt er ook een beetje aan waar je het voor gaat gebruiken. s het om gewoon af en toe een stukkie op de weg te gaan filmen? Dan zou ik er niet zoveel centjes aan uitgeven. Maar het is natuurlijk wel mooi spul, alleen gewoon fokking duur :P.


ik heb mijne 2e hands met flink wat accesuares voor €300 maar als ik mijn 10 daags tripje door de Franse Alpen [RDGA] weer zie op 138cm full HD *O* ben ik blij dat ik voor de gopro gekozen heb.
 
Persoonlijk zou ik ook een GoPro kiezen :Y ,
Sowieso heb je gewoon goede kwaliteit in handen, van allerlei soorten accessoires voor te kopen, (lijkt mij) makkelijker 2e hands te verkopen dan onbekendere actioncams en de service/support van GoPro is gewoon super :)

(Ja ik heb een GoPro, Ja ik heb er alleen positieve ervaringen mee, Nee ik heb geen ervaring met een andere actioncam)
 
Terug
Bovenaan Onderaan