Akrapovic Megaphone R6 '06-'08

svdvlugt

MF veteraan
22 mei 2007
2.794
0
Goedendag allen,

Hierbij bied ik mijn Akrapovic Megaphone uitlaat aan.
Ik heb deze in augustus vorig jaar nieuw (€208,-) gekocht voor onder mijn R6 '08.

Aangezien ik altijd al een Racefit Growler op m'n motor wilde heb ik nu dan toch de knoop doorgehakt vanwege de gunstigere koers ;)

Nouja, zoals je wel kan raden is de uitlaat nog als nieuw.
De uitlaat heeft geen E-keur
Wel een dB-killer.

Met dB--killer kan je gewoon op circuits rijden. Zonder uiteraard dan dus niet :)

Een foto zal ik nog even maken.

De prijs: €140,- inclusief verzenden *D
 
Laatst bewerkt:
KICK!
Oja, en mensen die met boden van €100,- komen, mogen verder zoeken... Dan hou ik hem namelijk gewoon zelf wel ;)
 
Weinig interesse...
Deze uitlaat wordt een collectors item voor R6 06/08 als je het R6-forum een beetje volgt :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem net van m'n motor afgehaald. Echt nog als nieuw, zelfs de achterkant :P

SCHOPJE!
 
Zijn nog steeds nieuw te bestellen toch???

Ik heb overigens interesse, indien we nog iets aan de prijs kunnen sleutelen?? ;)

Ja zijn nog gewoon nieuw te bestellen. Alleen op 't R6 forum stapt iedereen spontaan over op de Racefits lijkt wel haha...:P

De prijs valt niet veel te sleutelen. De uitlaat is net 4 maanden oud. En is gewoon simpelweg als nieuw.
Van mij mag je een net zo mooie ook gewoon voor 208,- euro in de winkel bestellen hoor ;)
 
Ja zijn nog gewoon nieuw te bestellen. Alleen op 't R6 forum stapt iedereen spontaan over op de Racefits lijkt wel haha...:P

De prijs valt niet veel te sleutelen. De uitlaat is net 4 maanden oud. En is gewoon simpelweg als nieuw.
Van mij mag je een net zo mooie ook gewoon voor 208,- euro in de winkel bestellen hoor ;)

Je prijs is al wel scherp hoor ;)
Alleen als iedereen verkoopt, zou t ook fijn zijn als je er vanaf komt :P

Effe serieus :

Waar kom je ergens vandaan??

Maar een growler komt toch niet echt tot zijn recht??Met die dikke catylisator er nog voor? ;)
 
Laatst bewerkt:
Je prijs is al wel scherp hoor ;)
Alleen als iedereen verkoopt, zou t ook fijn zijn als je er vanaf komt :P

Effe serieus :

Waar kom je ergens vandaan??

Maar een growler komt toch niet echt tot zijn recht??Met die dikke catylisator er nog voor? ;)

Ik weet dat m'n prijs scherp is, dat komt ook omdat de uitlaat nog zo nieuw is :P
Voor nu hou ik 't even zo.

Ik kom uit de buurt van Leiden...niet echt in de buurt voor je dus :+

En die Growler...tja ik heb hem voornamelijk voor de looks gekocht, en een beetje exclusiviteit. Maar hij is wel degelijk luider dan m'n Akra, dus dat is mooi meegenomen.
Van mij hoeft niet heel de buurt wakker te liggen als ik even een blokje om ga hoor haha ;)

PM anders even wat je in gedachte had?
 
Heb je een foto van de DB killer?

Jeroen5

Ik heb geen losse foto van de dB-killer...
Zo ziet de uitlaat eruit met dB-killer erin:
imgp4354io5.jpg

a%5Cak_SM-Y6SO6T_D.jpg


Als je zo nog niet genoeg weet, maak ik nog wel even een foto van die van mij.
Maar die ligt momenteel netjes opgeborgen, dus ik hoop dat dit voldoende is ;)
 
Scheelt het vele met die db-killer erin? Of is het geluid dan nog steeds heel hard?

Scheelt behoorlijk. Hij klonk dan qua geluid gelijk aan de standaard uitlaat van m'n R6.
Het geluid wordt wel sowieso anders als het uit zo'n kort pijpje komt inplaats van een grote uitlaat, wat opzich wel logisch is :Y
 
Scheelt behoorlijk. Hij klonk dan qua geluid gelijk aan de standaard uitlaat van m'n R6.
Het geluid wordt wel sowieso anders als het uit zo'n kort pijpje komt inplaats van een grote uitlaat, wat opzich wel logisch is :Y
ruilen tegen mijn remus puupje dan? O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan