akrapvic systeem op honda x11....sounds en pics

x11 basman x11

MF veteraan
28 apr 2003
1.026
0
Almere
http://kevinhorsten.nl/feature/beuker/20040523_23MB.avi

moet even inladen dus geef het de tijd....speakers vol open en genieten maar.

104_0403.JPG
 
Laatst bewerkt:
Lekkere server!! 215kb/sec das bijna een nieuw record :)

Alleen akrapvic?? :P

Lekker geluid is het zekers, maar wanneer komt het filmpje zonder demper? })
 
Lekkere server!! 215kb/sec das bijna een nieuw record :)

[posermode]
$ wget http://kevinhorsten.nl/feature/beuker/20040523_23MB.avi
--17:39:37-- http://kevinhorsten.nl/feature/beuker/20040523_23MB.avi
=> `20040523_23MB.avi'
Resolving kevinhorsten.nl... done.
Connecting to kevinhorsten.nl[195.241.75.99]:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 23,747,680 [video/x-msvideo]

100%[==================================================================================================================>] 23,747,680 499.55K/s ETA 00:00

17:40:24 (499.55 KB/s) - `20040523_23MB.avi' saved [23747680/23747680]
[/posermode]

Maar het geluid is idd lekker grof ;)
 
Lekker filmpie

Aardige server trouwens !!! download @ 5,66mb/sec
Nog niet eerder gezien van iemand hier van het mf....?
Eindelijk iemand die mijn snelheid aankan })


p50.JPG
 
Tering wat gaat dat hier offtopic. Maar wat wil je...5.6 mb/sec is belachelijk.

Ja zo'n X11 is lekker.
 
Thuis ga ik met 2.5 MB en vond dat wel heel stoer tot meneer met zijn 5.6 kwam aanzetten :9


haha sorry jongens, maar we verkrachten het topic zo.... heb een hoge snelheid, nee betaal er niet voor, nee tis niet van mezelf, ja ik moet ervoor op remote werken.

Maar goed 2e filmpie zijn gewoon uitlaatgassen die ik zie?
 
eerdaags word de dynostar(vermogenrun) gemaakt en daar zal ik dan ook een filpje van maken.
zoals de motor klinkt in het door mij gemaakte en geposte filmpie lijkt werkelijk nergens op in vergelijking als de motor eens goed belast wordt.
tijdens het rijden en helemaal bij het vol opentrekken weet je niet wat je mee maakt.

ik heb altijd met open demper's en andere uitlaat systemen lopen ouwehoeren maar akrapovic maakt echt het meeste geluid.
als de run gefilmd is post ik hem meteen.

greets beukie :)
 
Hey, - ook al rijd ik geen Duc - da's bij van de Biggelaar gefilmd in de werkplaats. Ik dacht al, da's een bekende smoel - die Toine.

Mocht die X11 van jouw daar wel naar binnen gereden worden in het 2 cylinder paradijs? :+ Volgens mij zie je ze daar denken: 'zucht... 't blijft een 4 cylinder hè' :P
 
zal hem ook ff downloaden als ik weer op de universiteit twente zit...
ga ik ook ff posen met mijn dl snelheid :)
 
Hey, - ook al rijd ik geen Duc - da's bij van de Biggelaar gefilmd in de werkplaats. Ik dacht al, da's een bekende smoel - die Toine.

Mocht die X11 van jouw daar wel naar binnen gereden worden in het 2 cylinder paradijs? :+ Volgens mij zie je ze daar denken: 'zucht... 't blijft een 4 cylinder hè' :P
ja hoor was geen enkel probleem.....we trokken er ook daarom 2 bougiekabels vanaf...werd het meteen weer een 2 cylinder.

kan je nagaan hoe hij klinkt als ze alle 4 staan te stampen :X

enig idee waar ducati eerdaags mee op de proppen komt?????
 
hier stond een foto.....maar die is verplaatst naar het begin......dus nu staat hier eigenlijk helemaal geen reet meer.

zal ik dan nog maar even vermelden dat het een erg leuk motorfietsie is hahaha :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan