Algemene MotoGP topic

Is Rossi ook gebeurt.
Met simoncelli ook
Gebeurt wel vaker.
We hebben het nu over MM.
Persoonlijk blijft ik als ik een voorkeur heb voor een coureur bij mijn mening.
Ik heb met anderen niks te maken. 🤷‍♂️
Het selectief " cherry picken" als bv MM plots de underdog is,komt mij nogal hypocriet over.

Zo was ik ook fan van Sic vanaf het begin tot het einde,en ja ook van zijn rare streken.
 
Tuurlijk🙄
Iets met geven en nemen,en voorang geven aan hem die er voorbij is.

De lezing van Litjens past nog het best
wat je hier typt geld voor beide rijders in deze situatie, MM had ook een wijdere lijn kunnen aanhouden/pakken en de crash kunnen voorkomen maar hij besloot de deur dicht te gooien en naar binnen te trekken.
Bagnaia had ook ruimte kunnen geven aangezien hij gewoon een stuk langzamer was dan MM maar hij besloot dat hij geen plek aan MM wou geven.
nogmaals, race incident.... 2 haantjes.
 
wat je hier typt geld voor beide rijders in deze situatie, MM had ook een wijdere lijn kunnen aanhouden/pakken en de crash kunnen voorkomen maar hij besloot de deur dicht te gooien en naar binnen te trekken.
Bagnaia had ook ruimte kunnen geven aangezien hij gewoon een stuk langzamer was dan MM maar hij besloot dat hij geen plek aan MM wou geven.
nogmaals, race incident.... 2 haantjes.

Volgende keer kan ie ook de grindbak inrijden om plaats te maken.:t

Hij zat er voor 🤷‍♂️
 
wat je hier typt geld voor beide rijders in deze situatie, MM had ook een wijdere lijn kunnen aanhouden/pakken en de crash kunnen voorkomen maar hij besloot de deur dicht te gooien en naar binnen te trekken.
Bagnaia had ook ruimte kunnen geven aangezien hij gewoon een stuk langzamer was dan MM maar hij besloot dat hij geen plek aan MM wou geven.
nogmaals, race incident.... 2 haantjes.
Marquez reed zijn lijn maar Bagnaia wilde nog even onderdoor knallen wetende dat Marquez naar binnen trekt. Het zal als raceincident worden afgedaan maar Bagnaia zat fout.
 
Marquez reed zijn lijn maar Bagnaia wilde nog even onderdoor knallen wetende dat Marquez naar binnen trekt. Het zal als raceincident worden afgedaan maar Bagnaia zat fout.
als je de hele breedte van het circuit telt dan zit er wat in dat MM zijn lijn reed maar in werkelijkheid zat hij toch een goede 2 a 3 meter van de ''lijn'' af.
 
Laatst bewerkt:
Marquez reed zijn lijn maar Bagnaia wilde nog even onderdoor knallen wetende dat Marquez naar binnen trekt. Het zal als raceincident worden afgedaan maar Bagnaia zat fout.
Daarbij komt ook nog dat MM zich zal gaan positioneren voor de volgende bocht,dus zich naar de ideale lijn zal bewegen of houden.
Bagnaia weet dat .
Ik denk dat frustraties bij hem ,overduidelijk,de overhand kregen toen Acosta hem,eerst passeerde en bleek dat hij de top niet kon bijhouden...
 
Nou,er staan hier pagina's volgekalkt met MM onverantwoordelijke rijgedrag en haatbetuigingen.
Velen zijn de laatste tijd plots weer als een blad aan een boom omgedraaid.
Dat is wat mij opvalt.🤷‍♂️
Emoties, allemaal emoties :+
In het heetst van de strijd roept menigeen rare dingen. Kijk maar in andere topics_O-
 
Emoties, allemaal emoties :+
In het heetst van de strijd roept menigeen rare dingen. Kijk maar in andere topics_O-
Maar dan nog mis ik veelal de concequente insteek/stellingname ,die ik als rode lijn,erug, in een mening waardeer 🤷‍♂️ }:O
 
Tuurlijk is het de fout van MM. Het heeft hier vandaag geregend en dat is ook MM zijn fout (ofwel van zijn pa maar daar ben ik nog niet uit).
Volgens mij een race incident, achteraf kan je wel zeggen dat Pecco voor de punten had moeten kiezen maar zo zitten die lui niet in elkaar. Zo word je ook geen winnaar/kampioen.
Acosta gaat ons race-fans nog veel plezier laten beleven. Miller gaat zijn job kwijt raken binnen het team.
Morbidelli, tja, lijkt niet goed te komen en zal exit zijn.
Wat is het probleem met Bez...
 
We hebben het nu over MM.
Persoonlijk blijft ik als ik een voorkeur heb voor een coureur bij mijn mening.
Ik heb met anderen niks te maken. 🤷‍♂️
Het selectief " cherry picken" als bv MM plots de underdog is,komt mij nogal hypocriet over.

Zo was ik ook fan van Sic vanaf het begin tot het einde,en ja ook van zijn rare streken.
Ik ook. Over een weekje of 4 is mijn motorpak klaar. Een "Sic a like" outfit.
Edit: ik haal het plaatje weer weg... wil geen kopie zien rondrijden.... 😁
 
Laatst bewerkt:
Ja meestal was het andersom. Daar kan ik nou niet veel medelijden mee hebben verder. Ik denk ook niet dat MM hier heel erg om gaat zitten janken.
Lang heb ik een antipathie gehad tegen MM, waarschijnlijk omdat ie Rossi van de troon stootte. Maar na zijn zware crashes, het knokken/herstellen na die zware operaties en vooral het blijven doorgaan op een niet competitieve motor heeft voor respect gezorgd. Ik hoop dat hij nog diverse races gaat winnen.
Verder vond ik het typerend hoe beide heren na de crash handelden. MM hielt het stuur vast en deed alle moeite om weer verder te racen 👍terwijl Bagnaia alleen maar frustreerde bewegingen maakte en niet eens de moeite nam om bij zijn motor te komen.

Vignales: Wat jammer zeg. Heeft het team al een verklaring naar buiten gebracht ?l
 
Laatst bewerkt:
als je de hele breedte van het circuit telt dan zit er wat in dat MM zijn lijn reed maar in werkelijkheid zat hij toch een goede 2 a 3 meter van de ''lijn'' af.
In eerste positie kun je de lijn rijden die je zelf wil. Er was niks mis met de lijn van MM, na zijn inhaalactie heb je niet de perfecte uitgangspositie voor de volgende bocht. Iedereen die wijd gaat stuurt naar binnen om te corrigeren. Degene die wil inhalen moet anticiperen op zijn voorganger. Is niet gebeurt. Normaal race ongeval, meer niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan