Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 18 - V-Twin 60°

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gekocht met 7300km en kapot gegaan bij het bereiken van de 10.000km. Ik twijfel nu ernstig of hier iets van klopt. Hij komt uit 2007, heb 'm net een jaar in bezit. (Amper 3000km gereden)

Hij staat bij Motoport en de monteur had het over kleppen stel ketting, heb hem niets horen zeggen over distributie maar als hij dat wel bedoelde ben ik waarschijnlijk de pineut? Toen ik 'm op de aanhanger bij ze bracht drukte hij de startknop in en hoorde ik de kleppen stoten... :N Hij vroeg direct wat de dagwaarde was.... Ik hou me hart vast. Had een tijdje geleden afspraak gemaakt voor een grote beurt, dat zou gebeuren op 17 mei. Wordt nu op deze manier wel een erg grote beurt ;(

Prognose is 8 juni, hij moest wachten op wat onderdelen zei die. Morgen maar even bellen/langs gaan voor een betere uitleg wat ie gevonden heeft.
 
Waar heb je deze gekocht?, ziet er fraai uit.

Gisteren m'n nieuwe knippers binnengehad, had ze in het achterlicht zitten maar vond dat niet duidelijk en daarbij deed het remlicht het ook bij tijd en wijlen niet dus boel uit elkaar en knippers erop en gelijk achterlicht checken..

Achterlicht is nu weer in orde en de nieuwe knippers zitten erop, ben best te spreken over het resultaat *D

[afbeelding]
[afbeelding]Uiteraard geen moeite maarja als het niet hoeft.. :P

Ik doe sowieso jaren met m'n remblokken *D
 
aiii sterkte. Hopelijk valt het mee maar het klinkt niet positief.
7300 is wellicht wat onwaarschijnlijk? Teller reset / accu wissel met contact aan? Wie zal het zeggen ...
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk valt het mee Carlos... Zijn geen fijne situaties.

Vandaag eindelijk weer eens een ritje kunnen maken op de Mille. Ik heb lopen spelen met de afstelling van de koppelingshevel. Wat een verschil maakt dat zeg! Geeft een stuk meer vertrouwen als hij op de juiste positie staat.

Hopelijk heb ik volgende maand wat nieuwe upgrades op de fiets zitten. Ik heb een extra spruitstuk gekocht om deze te laten lassen met de bekende collectormod. Ook is er inmiddels een oermille inlaatmof en een verse stuurdemper om te monteren. Om de boel compleet te maken gaat er ook een gabro chip. Ben zeer benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken! *O*
 
Hopelijk valt het mee Carlos... Zijn geen fijne situaties.

Vandaag eindelijk weer eens een ritje kunnen maken op de Mille. Ik heb lopen spelen met de afstelling van de koppelingshevel. Wat een verschil maakt dat zeg! Geeft een stuk meer vertrouwen als hij op de juiste positie staat.
:')

Verder mooie mods ;)

Hier de voorvork weggebracht om keerringen te laten vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Jeeej, gisteren m'n nieuwe Storm dempers binnen gekregen. Klinken wel echt heeeeel gaaf :D
 
aiii sterkte. Hopelijk valt het mee maar het klinkt niet positief.
7300 is wellicht wat onwaarschijnlijk? Teller reset / accu wissel met contact aan? Wie zal het zeggen ...

:X Waarschijnlijk ja..

Vandaag even langs gereden, het zijn de spanners van de distributie ketting die kapot zijn. Hij wilt nu alleen de spanners vervangen en dan testen hoe die het doet. 8 juni hoor ik meer, spannend *O*
 
Waar zijn de foto's van die nieuwe dempers? O-)

Heb hier ook nog wat spul liggen: 1x spanningsregelaar, 2x NGK Iridium bougies, 2x kunststof kappen zijkant (tank naar kont), 2x K&N oliefilter nieuw (de korte versie), rem/koppelingshendel
 
PM ;)

Foto's komen. Ik heb wat problemen met m''n photobucket... Om de één of andere reden wil hij de foto's die ik er op wil niet uploaden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan