kristof2180
MF'er
Doe een goed bod en hij is van jou
Ik heb hem in het matzwart - niet factory - maar met akra's .
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe een goed bod en hij is van jou
Bieden vanaf €4500(ron1970@upcmail.NL)
werkt perfect,dit is een rem/ schakelset van trw.Zie dat je het reservoir voor de remvloeistof van de achterrem mooi op de schetsplaat hebt zitten. De pomp dus ook ... werkt dat een beetje? En is dat custom gemaakt, of de hele set zo gekocht?
Iemand intresse in een 2 in 2 uitlaatsysteem voor een Gen1 Rsv mille of Tuono ?
Origineel Akrapovic Gen1 spruitstuk met Gen2 einddempers aangepast door Pajic
PB bij intresse
VOORBEELDFOTO:
[afbeelding]
Mooi setje. Die eind dempers, helemaal origineel nog? (puur uit nieuwsgierigheid)
AeroX heeft Windows 10, kan even durenVoor in de openingspost:
2001 RSV mille omgebouwd naar Tuono
Speclist:
- aangepaste airbox
- akrapovic uitlaatbochten
- berekende + zelfgemaakte dempers
- GRT chipset
- powercommander
- 126pk en 117 Nm aan het achterwiel
Verder:
- caddilac achterlicht lenzen
- titax rem en koppeling hendel
- 16T voortandwiel
- HK aangepaste voorvork
- HK aangepaste achterschokbreker
Verder zal ik vast wel iets vergeten zijn
[afbeelding]
Ik heb wel eens gezien dat ze iets deden dat de ''box'' afsloot tegen de tank. Oftewel, het deksel is de hele tank. Misschien kan je hier een variant op maken dat je alleen een soort van bodemplaat hebt die afsluit tegen de onderkant van de tank? Denk dat de motor dan prime lopend is te krijgen, google er maar eens op.Hallo
mijn naam is Mark, ik ben bezig met een eigenbouw op basis van een 2002 RSV mille.
Nu heb ik een vraag over de airbox. Deze is origineel erg groot en zit mij aardig in de weg.
Ik heb al een soort van modificatie gedaan. Het principe van MWR racing filter.
Maar het liefst heb ik geen airbox meer of ik maak er zelf een die smaller is.
Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Krijg je de motor dan nog goed aan het lopen is eigenlijk de vraag.
Voor de nieuwsgierige: RSV mille project
Hallo iedereen, ik had even een vraagje.
Ik heb een mille uit 2000 op het oog, heb deze vandaag even stukje gereden. Ik merk dat de shift light rond 6000 toeren begint te knipperen.
Wat me opvalt is dat de motor de toeren na 6000 erg snel opbouwd, bijna zo snel dat ik aan slippende koppeling denk.
Heeft de shift light iets te maken met deze fenomeen, want ik heb vorige week mille van een ander maat gereden, deze trekt boven 6000 toch wel erg hard door. Bij deze heb ik het idee dat die begrensd is qua power maar dat deze wel de toeren maakt.
Motor is overigens geheel origineel.
Komt dit iemand bekend voor ?
Gr
Umit
Als het dashboard gereset is, dan reset ook het shiftlight. Die kun je zelf instellen wanneer die gaat knipperen. Standaard is 6000 toeren
http://www.jollyscarbon.co.uk/Air_Tray.html misschien dit een idee?