Black OZ
Die hard MF'er
- 27 jan 2011
- 325
- 29
PB terug.heb originele set liggen, netjes in goede staat
ik wil wel ruilen, weet niet waar je woont dus zal je ff PB sturen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PB terug.heb originele set liggen, netjes in goede staat
ik wil wel ruilen, weet niet waar je woont dus zal je ff PB sturen
Dag mannen.
Ik heb op de RSV in hoogte verstelbare clip ons zitten . Ik wil deze eraf ivm circuit gebruik. Iemand nog een setje orgineel voor een showa vork liggen? Ruilen mag ook. [afbeelding]
[afbeelding]
Dag mannen.
Ik heb op de RSV in hoogte verstelbare clip ons zitten . Ik wil deze eraf ivm circuit gebruik. Iemand nog een setje orgineel voor een showa vork liggen? Ruilen mag ook. [afbeelding]
[afbeelding]
ideaal scheelt echt zon 4 cm
Passen deze op een 2e gen RSV?
Als ze hoger zijn dan origineel zou ik eventueel wel willen ruilen tegen mijn originele
mijn zoon rijd deze nu met stuur verhogers [afbeelding]
Wat voor voorvork zit hier in?
Mijn rsv heeft axiale remklauwen er op zitten.
Ik meende dat alleen de factory modellen radiale remklauwen hadden?
Zo te zien hadden de 2004 modellen axiale remklauwen en vanaf 2005 radiaal. Vanaf 2006 standaard de Ohlins vork.
Correct me if im wrong
Zo te zien hadden de 2004 modellen axiale remklauwen en vanaf 2005 radiaal. Vanaf 2006 standaard de Ohlins vork.
Correct me if im wrong
Yes, dit klopt!
Ik heb me er behoorlijk in verdiept laatste tijd, omdat ik er een radiale vork in wil hebben.
Over het algemeen zijn alle Aprilia voorvorken uitwisselbaar, alleen moet je even rekening houden met de diameters van het t-stuk en kroonplaat. Bijgaand een lijstje zoals het volgens mij zit met de vorken vanaf de eerste Mille t/m de RSV4. (correct me if I'm wrong).
RSV Mille 1999-2003:
Axiale Showa vork (t-stuk: 53mm, kroonplaat 53mm)
RSV Mille R t/m 2002:
Axiale Ohlins vork (t-stuk: 56mm, kroonplaat 51mm)
RSV Mille R 2003:
Radiale Ohlins vork (t-stuk: 56mm, kroonplaat 51mm)
RSV1000R 2004:
Axiale Showa vork (t-stuk: 53mm, kroonplaat 53mm)
RSV1000R 2005:
Radiale Showa vork (t-stuk: 53mm, kroonplaat 53mm)
RSV1000R 2006-2010 / RSV1000R Factory 2004-2010:
Radiale Ohlins vork (t-stuk: 56mm, kroonplaat 51mm)
RSV4 2010-2013:
Radiale Showa vork, zwarte vork (t-stuk: 53mm, kroonplaat 51mm)
RSV4 2013-2017:
Radiale Sachs vork, gouden vork (t-stuk: 53mm, kroonplaat 51mm)
RSV4 Factory / FW 2010-2017:
Radiale Ohlins vork (t-stuk: 56mm, kroonplaat 51mm)
Verder zijn de spatborden van alle radiale modellen uitwisselbaar. Die van een axiaal model is ietsje te kort aan de achterste "pootjes", ik ga dit proberen te fixen met kleine beugeltjes. Maar dan weet je het
Misschien handig om dit soort info in de openingspost te zetten, weet niet wie dat beheerd? Ik heb bovenstaand namelijk allemaal uit verschillende bronnen en was best wat werk om achter te komen.
en 'oude' rsv 5-spaaks wielen passen gewoon zo in de RSV4 vorken, alleen 2mm vulringen onder de schijven doen ivm uitkomen in de klauwen.
Yes, dit klopt!
Ik heb me er behoorlijk in verdiept laatste tijd, omdat ik er een radiale vork in wil hebben.
Over het algemeen zijn alle Aprilia voorvorken uitwisselbaar, alleen moet je even rekening houden met de diameters van het t-stuk en kroonplaat.
.....
Misschien handig om dit soort info in de openingspost te zetten, weet niet wie dat beheerd? Ik heb bovenstaand namelijk allemaal uit verschillende bronnen en was best wat werk om achter te komen.
Mooie fiets.
Mooie fiets.
Denk alleen dat het verschil in remmen met de radiale klauwen minimaal zou zijn. Het ziet er mooier uit, maar ik had er niet het geld voor uitgegeven. Hooguit verbeterd het gevoel iets.
Besloten om niet meer op de weg te rijden enkel circuit dagen te gaan doen en/of een Duke 390 voor de weg aan te schaffen.
Rond ca. Maart het een ander beschikbaar voor de eerste Mille. o.a. Kuipdelen, clip-ons, gas-remhendels, koplampunits, led richtingaanwijzers, kentekenplaathouders.