Alpinestars Combi Stella

Jessy'

MF veteraan
8 aug 2007
3.088
0
Hierbij bied ik mijn Alpinestars Stella Combi te koop aan. Dit is een combi speciaal voor dames gemaakt.

Het is een maat 42, dit is de italiaanse maat en komt overeen met een "normale" maat 38.

Ik heb dit pak 1 seizoen gedragen en ziet er nog netjes uit en kan nog vele veilige kilometers mee!
Linker kneeslider is iets beschadigd :P

Ik doe hem weg omdat ik lange armen heb en de mouwen iets aan de korte kant zijn. (je ziet ook op de foto dat mijn handschoen tegen het pak aan zit ipv erover). Ook wil ik liever een overal omdat ik graag op het circuit rijd.

Vraagprijs: 350 euro.
Te bezichtigen in omgeving Eindhoven, Breda of Roosendaal. Stuur een PM voor een afspraak.

Verkocht!!
 
Laatst bewerkt:
@ Vke en Aubry.

Ik ben 1,79 en heb vrij lange armen en benen. Daardoor zijn de mouwen bij mij iets te kort, maar kunnen bij jullie wel passen. Het is een normale maat 38 dus als je daar in past is de kans groot dat deze past.

Mijn ervaring is dat lengte en gewicht niet alles zeggen. Ik ken een meisje wat (gok ik) 1.65 is en hetzelfde pak in dezelfde maat heeft.

Dus Vke, je bent langer als mij, maar heb je ook lange armen? Dan wordt het denk ik lastig.

En Aubry, bij jou zou hij denk ik wel kunnen passen aangezien je wat kleiner bent en kwa gewicht weinig scheelt.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Jessy, ja ik heb altijd problemen met mouwen en broekspijpen, dus zal helaas niet voor mij zijn...

Veel succes nog met de verkoop, het is een mooi pak!
 
Ik bied 275 euro.

Als je het hebt over een lichte beschadiging bij je linker kneeslider, dan heb je het over lichte aanrakingschade van knie op wegdek? Dus geen schade aan de rest van het pak?
 
Ik bied 275 euro.

Als je het hebt over een lichte beschadiging bij je linker kneeslider, dan heb je het over lichte aanrakingschade van knie op wegdek? Dus geen schade aan de rest van het pak?
Ja idd ;) Kun je mee een PM sturen of je PM-functie aan zetten?
 
Laatst bewerkt:
Zou t zo doen, maar heb hetzelfde probleem als Jessy.... te lange armen en benen voor de meeste pakken...
Succes met de verkoop!

(tevens kickje)
 
Terug
Bovenaan Onderaan