Alpinestars Jas + Shark Helm

Murky

Die hard MF'er
21 jul 2004
912
0
Te koop aangeboden:

Mijn Alpinestars jas. Deze is nog in een zeer goede staat! Ik verkoop de jas omdat ik overstap naar een ander type motor. De jas is maat 52. Ik ben zelf 1.88m en weeg 90Kg.

Vraagprijs: 150€

Mijn Shark Helm. Deze is ook nog zeer mooi en is nooit gevallen. Er zitten wel wat hele kleine gebruikerskrasjes op maar ik denk dat elke helm dat wel heeft. Op de helm zit een zwart vizier, bij de helm krijg je ook het normale vizier die er nog nooit op heeft gezetten.
De binnekant van de helm is ook nog helemaal schoon, dus geen gel of wax resten. Ik heb toendertijd het stickertje van de maat er afgehaald, maar mijn andere helm die ik heb is M dus ik schat dat deze ook M is.

Vraagprijs: 125€

Mocht je vragen hebben of een keertje langskomen, mail naar ktmreadytorace @ Hotmail.com.

full
 
ghehe, zorg jij maar dat je spaken binnen komen :)
 
haha, ik zal eens meten, moment (mijn andere helm is een M en die zit goed, dus ik denk (99% zeker) dat dit ook een M is
 
ja, dat is nou juist t probleem, ik weet neit welke hoofdomtrek bij welke maat hoort, dus ik weet niet of M te groot, precies goed of te klein voor mij is.
 
Haha daar stond ik dan, met een rolmaat om mijn koppie :9 me pa: WAT ben jij nou aan het doen haha. Maar ik heb omtrek 57cm *O*
 
ik heb je email niet, maar als je mij een email zou kunnen sturen kunnen we misschien iets afspreken dat ik er naar kom kijken ofzo, ik moet m natuurlijk wel passen, en ik neem een bivak muts mee bvoor als ie iets te groot is, werkt altijd.
dus niet schrikken.
Grtz, Darko
 
Haha prima,

ktmreadytorace (apestaart) hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan