Alpinestars Pak + Sidi Laarzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murky

Die hard MF'er
21 jul 2004
912
0
Hierbij bied ik mijn Alpinestars pak aan. Het pak is niet vaak gebruikt, en ziet er tip top uit. Ik verkoop het omdat ik de overstap heb gemaakt naar de offroad scene. Ook verkoop ik mijn laarzen Sidi vertreba 2. Op de foto kan je zien hoe nieuw het pak er uit ziet. Ook zitten er de orginele sliders bij. Het pak is ook aan me kaar te ritsen.

Ik weeg 90 kilo en ben 1.88 lang.

PRIJS WEER VERLAAGD!!

Pak maat EU 52, gekocht voor 1100 euro Nu 525 euro!!
Laarzen maat 43, 125 euro

full


Mocht je me willen mailen, mail dan naar ktmreadytorace@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
schopje, ben ook wel in voor een goed bod hoor ;)
 
Hierbij bied ik mijn Alpinestars pak aan. Het pak is niet vaak gebruikt, en ziet er tip top uit. Ik verkoop het omdat ik de overstap heb gemaakt naar de offroad scene. Ook verkoop ik mijn laarzen Sidi vertreba 2. Op de foto kan je zien hoe nieuw het pak er uit ziet. Ook zitten er de orginele sliders bij. Het pak is ook aan me kaar te ritsen.

Ik weeg 90 kilo en ben 1.88 lang.

Pak maat EU 52, gekocht voor 1100 euro Nu 750 euro
Laarzen maat 43, 125 euro

(Afbeelding)

Mocht je me willen mailen, mail dan naar ktmreadytorace@hotmail.com
Mijn maten, jammer dat die zo duur is (en zwart :( )
 
Pak heb je nieuw bij termaat in nijmegen voor €600
Bij de safe is het ook in de aanbieding voor iets van €640

Schoenen zijn wel weer goedkoop, maar betaal ik liever wat meer zodat ik niet in andersmans zweet hoef te lopen....
 
Pak heb je nieuw bij termaat in nijmegen voor €600
Bij de safe is het ook in de aanbieding voor iets van €640

Schoenen zijn wel weer goedkoop, maar betaal ik liever wat meer zodat ik niet in andersmans zweet hoef te lopen....

leuk plaatje :}
 
1100 euro voor een combi _O- je bent goed afgezet iig :Y . voor die prijs heb je ook een mooie alpinestars overall.

maatje van me heeft dezelfde vorig jaar nieuw op de motorbeurs utrecht gekocht voor 620 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan