Alpinestars Supertech R maat 46

Status
Niet open voor verdere reacties.

SDR6

Die hard MF'er
12 mei 2006
525
158
Zeeuws Vlaanderen
Zijn gewoon nog nieuw, 1 keer half uurtje gedragen maar zijn voor mij te groot. Ze zijn prima voor iemand met normale schoenmaat 44/45. Winkelwaarde 389.- ( je vindt ze vast wel goedkoper op het net).
Daarom mijn prijs € 250,-
689-1829-large.jpg


PS Indien iemand wilt ruilen voor een kleinere maat in deze of de wit/rood/gele kleurstelling, meer dan welkom om contact op te nemen. Voorwaarde is wel dat de laarzen als nieuw zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel een setje niet zo nieuwe SMX-Plus 45 in het wit en Puma Desmo V2 44 zwart rood liggen, maar heb zo'n vermoeden dat die SMX-Plus je niet passen..
 
Heb wel een setje niet zo nieuwe SMX-Plus 45 in het wit en Puma Desmo V2 44 zwart rood liggen, maar heb zo'n vermoeden dat die SMX-Plus je niet passen..
Slechter zullen ze niet zitten. Je zult begrijpen dat ik dit niet 1 op 1 zou ruilen, wat had je in gedachten ? Stuur anders maar een pm.
 
Gisteren gezien en gepast, prachtige laarzen en zitten geweldig! 't is dat ik geen nieuwe laarzen nodig heb, anders wist ik het wel.
 
Gisteren gezien en gepast, prachtige laarzen en zitten geweldig! 't is dat ik geen nieuwe laarzen nodig heb, anders wist ik het wel.

Maar toch gaan passen?! Dat vind ik wel klasse haha. :}

Ik heb de SMX-Plus en die zitten beter als gewone schoenen *O*
Mooie laarsjes
 
Als je op zoek bent naar nieuwe laarzen, heb nog nieuwe puma v1000 laarzen die weet voor mij te groot zijn maat 43.
 
ik heb nog een paar nieuwe Sidi laarzen maat 43. ik zal de foto wel even doorsturen van de week.
 
Deze laarzen kan ik echt iedereen aanraden, ze zitten ge-wel-dig!!

Succes met de verkoop, jammer dat ik 11 maatjes kleiner heb anders had ik weer nieuwe erbij :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan