Alternatieven voor een f650gs

Supertuu

Rookie
6 okt 2023
2
0
Goeiedag allemaal,

Voor mijn werk moet ik elke dag 120km snelweg rijden. Op het moment heb ik een mt-09 en om lange afstanden op de snelweg te rijden is dit niet heel fijn.
Ik heb al een testrit gedaan op een bmw f650gs uit 2001 maar ik miste een beetje pit boven de 100km/u. Wat zijn jullie aanraders voor een goede woonwerk verkeer motor onder de €3000 het liefst in het adventure segment

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Een beetje weinig pit boven de honderd? Zeg maar gerust heel veel!
Mijn advies K75RT, onverwoestbaar, kuip is geweldig, aantrekkelijk verbruik, niet te lomp, prima tussen de files door en zeker rond die prijs zijn er zeker nog fraaie exemplaren te vinden. (Jarenlang R’dam-A’dam vv gereden)Maar goed, ga vooral proefrijden
 
Goeiedag allemaal,

Voor mijn werk moet ik elke dag 120km snelweg rijden. Op het moment heb ik een mt-09 en om lange afstanden op de snelweg te rijden is dit niet heel fijn.
Ik heb al een testrit gedaan op een bmw f650gs uit 2001 maar ik miste een beetje pit boven de 100km/u. Wat zijn jullie aanraders voor een goede woonwerk verkeer motor onder de €3000 het liefst in het adventure segment

Alvast bedankt
Wat is er niet fijn aan de mt-09 dan?
Er is ook een Tracer uitvoering van, misschien gewoon een kuipruitje tegen de winddruk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan