and another snap-on tool bites the dust

Moet je zie als een soort Zen bugs.En altijd denke.....is maar een hobbie he. _O- Ik blijf altijd lache. })

Over twee maanden wordt het pas serieus.Dan gaat mijn voiture de deur uit.Heb dan alleen nog den shovel en natuurlijk den Solex als vervoermiddel.Tegen die tijd mag hij weer eens ploffe.
 
Laatst bewerkt:
Lol?

Moet het nú nog lollig worden, dan? Of wil je dat ding nu eindelijk eens eraf hebben? Want volgens mij heb je alle oplossingen al zo'n beetje geprobeerd.

:X

ja tuurlijk, hoe meer je probeert, hoe mindr lukt, des te harder meo tj egaan proberen het er toch zelf af te krijgen, uitbesteden = jezlef laten kennen.
 
Moet je zie als een soort Zen bugs.En altijd denke.....is maar een hobbie he. _O- Ik blijf altijd lache. })

Over twee maanden wordt het pas serieus.Dan gaat mijn voiture de deur uit.Heb dan alleen nog den shovel en natuurlijk den Solex als vervoermiddel.Tegen die tijd mag hij weer eens ploffe.

Ahh, een soort 'Rubb in, rubb out, my little Grasshopper" Hmm, zo'n deadline komt je 'Zen" niet ten goede......


..... uitbesteden = jezlef laten kennen.

Snap ik Gijs, en vinnik ook prima, maar na een jaar sukkelen (= niet rijden!!!) mag je ook wel eens je meerdere erkennen (ook al is het in dit geval een boutje.....), en iemand die dit dagelijks doet, ook z'n eer gunnen en wegbrengen die hap.

Maar voor Murph is het ook een beetje therapie, begrijp ik.

OK, ieder z'n ding.
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan