Animo voor motor ontmoetings fruhstuck in Veldhoven ?

Peer1963

Let the music rock and the motorcycle roll
20 jan 2010
1.727
209
Net even naar Schippers stop geweest in Veldhoven waar iedere 2de zaterdag van de maand een Amerikanen meeting is met veel rockabilly muziek, kraampjes en lekker eten. Gezellige bedoeling met veel uitval wegen om lekker effe te rijden. Zit net achter het vliegveld van eindhoven. Na de vraag of de eigenaresse ook wat ziet in een motor treffen a la bobber caferacers streetfighters tourmotoren of gewoon motor liefhebbers die bijvoorbeeld op een zondagochtend willen ontbijten en pleiten zeg maar of zoals ze in duitsland zeggen Fruhstucken, nou zag ze wel zitten. Dus bijv ei met spek en koffie ofzo voor leuk bedrag tussen 9:00 en 12:00 uur. Dus ik gooi een balletje op en ben benieuwd of het überhaupt animo voor is. Waar ligt het? Habraken 2601 in Veldhoven
 
klinkt goed.

rij regelmatig binnendoor van Veldhoven naar Tilburg, dus weet Schippers wel te vinden.

houd het hier in de gaten en lees wel of en wanneer er een soort van motormeeting komt en of ik met mijn type motor mee mag eten :)
 
dat is het juist jbt: alle motorrijders
 
Ik houd het hier ook even in de gaten. Als het doorgaat kijken of ik dan wat vrienden kan regelen om daar op een zaterdag of zondag eens te ontbijten. *O*
 
Laatst bewerkt:
full


hierzo _O- })
 
Laatst bewerkt:
ja ik heb er zin in dus zeg maar wanneer en ik ben er en het moet groeien dus geef het effe tijd, daarnaast werkt het ook beter als je een datum en tijd heb. :Y
 
zal van de week eens langs gaan voor een datum te prikken en wat overleg doen.
wordt vervolgd......
 
Gewoon naar het einde van de startbaan van Ehvn Airport rijden dus :+

Motor is niet eens op temperatuur als ik daar rechtstreeks heen rijd, moet zelfs moeite doen om de 3e versnelling te gebruiken voor ik daar ben, pak aantrekken kost meer tijd dan erheen rijden *D

Afhankelijk van datum ben ik er wel voor in :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan