Apeldoorn e.o.

20220425_203135.jpg
20220424_123814.jpg
Misschien leuk om te laten zien waarop je rijdt. Deze zijn van mij.
 
Vorige week sinds jaren weer met de motor weggeweest met de vrouw naar Frankrijk.
Ik had vrijdag daar een motorfiets gerelateerde technische briefing en bijscholing.
In de winkel hadden we nog een Diversion 900 staan die hebben we meegenomen.
Heenreis was op donderdagochtend, Amiens, ongeveer 500+ kilometer naar een b&b gereden.
Om vrijdag de bijscholing af te ronden.
Eerlijk gezegd was het best wel een zware rit, en merk ik dat de jaartjes gaan tellen.
De motor heeft het super gedaan verders en staat weer in de verkoop.
Eerst deze week even helemaal goed nalopen.
Mijn respect voor de lange ritten rijders is alleen maar groter geworden.
Ik zit nu wel te denken om een motor privé op te gaan bouwen, dan denk ik aan een GSX1100ET uit 1981.
Omdat ik steeds maar kan pakken wat we hebben staan heb ik eigenlijk al jaren geen privé motor meer, ik val toch meer voor het oudere spul met veel koppel.
Of een Kawasaki Z1300🤭, maar die doet met rustig rijden hooguit 1 op 10.
Al met al, dikke tanktas op de tank en de vrouw een dikke rugtas en dan weer ontdekken dat motorrijden toch een leuk avontuur blijft.
Nadeel is wel dat een paar dagen ertussenuit zijn het werk op de zaak doet opstapelen.
Maar we zijn nu met 2 man en komen er ook wel weer door.
Vreemd genoeg hebben we de meeste klanten uit het hele land, maar heel weinig uit de buurt.
Dat is weer het nadeel als je met je bedrijf gaat verhuizen.
Maar goed, sinds hele lange tijd best wel weer genoten van het avontuur motorrijden😁
 
Je kan ook gewoon eraan toegeven en een BMW GS kopen. Denk niet dat je er spijt van krijgt
Is te hoog voor mij, ik had laatst een 1150 RT staan, dat was een heerlijke reis motor, incl zij en topkoffers.
Maar de Div 900 reed ook echt erg fijn.
 
Is te hoog voor mij, ik had laatst een 1150 RT staan, dat was een heerlijke reis motor, incl zij en topkoffers.
Maar de Div 900 reed ook echt erg fijn.
M'n oom heeft een verlaagde BMW GS 1200. Hij is ongeveer net zo lang als jou. Misschien is dat het overwegen waard
 
M'n oom heeft een verlaagde BMW GS 1200. Hij is ongeveer net zo lang als jou. Misschien is dat het overwegen waard
Ik bouw liever zelf een motor.
Een mooie klassieker met een modern rijwiel gedeelte.
Ben persoonlijk niet echt van de BMW om als privemotor te hebben.
 
Heb me Monster 1000 verkocht 👍blijft in de buurt rond rijden en sterker nog hij woont nu 4 straten verderop 😂👍heb besloten de Multistrada zelf te houden👍Rijd en zit voor mij perfect. Ding krijgt nu groot onderhoud en ga zelf nog ff wat aanpassingen doen.
 
Hallo, Ik ben coen 21 jaar en heb een Yamaha XJ6. Woon midden in Apeldoorn en rij lekker rond over de wegen hier met alleen een tussendempertje dus je hoort me wel aankomen :)
 

Bijlagen

  • WhatsApp Video 2022-05-25 at 1.10.05 PM.mp4
    1,5 MB
Als die straks klaar is misschien ook nog ff ecu laten upgrade door andere mapping erin te laten maken op de testbank.
 
Ik heb niet zo veel te melden. Vanochtend over de dijkjes bij Wilp en Deventer gereden. Geen hond te zien. De hele dijkjes voor mezelf. Gretig gebruik van gemaakt natuurlijk
 
Ja, nou ja, geen hond te zien... Wel een paar verdwaalde groepen van ouwe zakken op BMW RTs en GSen... :+

Die stopte bij elk koffie puntje volgens mij. Op de heenweg ze ingehaald bij een koffie punt en toen aan het eind van de dijk omgekeerd en teruggereden... Zaten ze bij het volgende koffie punt _O-
 
Multi is weer klaar👍Kost een paar centen maar dan heb je ook wat🙈😂👍nog ff div leuke extra’s erop gezet gewoon omdat het kan😎nu nog ff de ecu tuning en dan is het wel ff goed zo👍Maar wat een verschil nu al met getunde cilinderkoppen 👍👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan