Aprilia RS 250

Maximum Velocity

MF veteraan
19 aug 2003
4.449
35
Noord Holland
Het mooie weer komt er over een aantal weken vast wel aan. Vandaar dat ik een gokje waag om deze RS te verkopen voor de liefhebber.

Info over de RS:
Uit 2000
Kilometerstand ongeveer 16.000
Jolly Moto uitlaat systeem (originele uitlaten nog aanwezig)
Ongeveer 200 km terug zeer groot onderhoud gehad (rekening ter inzage):
- Nieuwe Prox Zuigers
- Nieuwe Powervalves
- Nieuwe bougies
- Nieuwe kabels
- Nieuwe ketting en tandwielen
- Nieuwe remolie
etc etc

De motor is in smetteloze staat en is in feite net ingereden. Prijs: € 3800,-
Laat via dit topic maar weten of je interesse hebt.

full


Edit: prijs verlaagd.

Edit 2: Wie boven de € 3200,- biedt mag 'm hebben.
Ook al bied je er maar een euro boven...
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets, knettergoed geluid... :} En onlangs nog voor vele euro's ingestoken om hem in topconditie te houden! 8-) Echt het bekijken waard. :Y

Zou jammer zijn als 'ie stil bleef staan en niet het wegdek op kan scheuren zodra de pekel weer in de silo's blijft liggen. :]

Hoop dat 'ie een goede nieuwe eigenaar vindt!!!
 
hallo

ik ben wel op zoek naar zo een racertje :) maar rijdt deze met belgische of nederlandse nummerplaat rond?
 
nee niet echt , tenzij de invoerregeling niet te ingewikkeld is maar daar ben ik nie t van op de hoogte.
anders wel een zeer mooie moto
 
Invoeren is wel iets ingewikkelder dan gewoon verkopen binnen de landsgrenzen. Toch lijkt het financieel niet verschrikkelijk onaantrekkelijk te zijn. Alleen die ambtelijke molens, hè... Dit is wat je dan moet doen:

1.naar een RDW-station gaan met oude (Nederlandse) kentekenplaat en deel I, II en III van het Nederlandse kentekenbewijs (neem ook je identiteitskaart mee) OPM: het maakt niet uit wie dit doet: jij, de vorige eigenaar of samen!!!
2.oude kentekenplaat inleveren
3.uitvoerverklaring aanvragen (11,5 euro)
4.indien je het beesje niet op een trailer zet en hem dus gewoon naar België wil
rijden: uitvoerkenteken aanvragen (11,5 euro)
OPM: uitvoerverklaring en -kenteken krijg je onmiddelijk mee
5.naar België rijden (binnen 14 dagen indien je met de motor zelf rijdt, want zolang is het uitvoerkenteken slechts geldig. OPM: stel je verzekeraar op de hoogte!!!)
6.zich aanbieden bij douanekantoor met identiteitskaart, factuur (zelf op te stellen indien verkoop tss 2 particulieren en laat de verkoper mee ondertekenen!), de uitvoerverklaring en deel I, II en III van het Nederlandse kentekenbewijs
*vignet 705 + roos formulier (aanvraag voor inschrijving) krijg je mee (kost 0,05€)
*Naar verzekeringsagent en inschrijven maar...
*Het nederlandse kentekenbewijs (deel I, II en III) moet je samen met de uitvoerverklaring (van uitvoerverklaring ben ik niet 100% zeker, het kan ook een formulier zijn dat je bij de Belgische douane meekrijgt) bij de motor houden. Het vervangt het gelijkvormigheidsattest

OPM: zie www.rdw.nl voor meer info (o.a. adressen rdw-stations).

een heel topic dat erover gaat:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/43201?highlight=valideringsattest

Hoop dat dit je wat verder helpt, Cierske...
 
Hele gave machine. Heb nog nooit op een 2-takt machine gereden.
Is dat nog een beetje te doen op de snelweg?
 
Ja, snelweg is best te doen. Het mooiste is natuurlijk een bochtig parcour van de snelweg af. Zo'n RS is echt een dijkjesracer. De snelste in de bochten.
 
inderdaad nogal een rompslomp maar bedankt voor de informatie , ik zijn er een paar nachtjes over slapen :z
 
deze kleurstelling is btw nooit in belgie ingevoerd ( ook de rs125 niet)

wou die nl zelf toen ik een rs125 kocht :(

mooie bike, heb mijn rs altijd mijn heftigste fiets ooit gevonden,remde en stuurde zoals niks vergelijkbaars.

kick!
 
Kheb wel interesse, maar niet voor de vraagprijs.. B|

De motor is het absoluut waard gezien de algehele staat van onderhoud :Y . In principe krijg je een nieuwe fiets voor een tweedehands prijs. 8-) Maar wat belet je om een jou beter klinkend bod uit te brengen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan