Aprilia RST Futura Sporttour voor weinig

Peterselie

MF veteraan
10 okt 2007
11.737
3
Nederland
Omdat ik nu twee motoren heb en ik terug wil naar 1 motor, zet ik mijn Fuut ook te koop.

Het gaat om een Aprilia RST Futura uit 2002. De kleur is 'stream silver' en hij heeft 44.000km op de teller staan. Voor een sporttour motor is dat natuurlijk behoorlijk weinig. Hij rijdt fantastisch soepel en comfortabel, er zijn goed lange ritten mee te rijden en dat 2 cilinder blok verveelt niet.
Staat van onderhoud is goed, accu is prima, banden zijn nog goed en de ketting is ook netjes.
Er zitten wel kleine plekjes op de lak, maar dat lijkt me redelijk normaal voor een motor van deze leeftijd.
Oh en er zit een spy ball alarm op.

Afgelopen weekend nog zonder problemen bijna 1000km gereden in de Ardennen, zonder pijn stapte ik af.

Mijn vraagprijs is 3300 euro, dat lijkt me een scherpe prijs. Bieden mag natuurlijk wel altijd.
Inruil RSV Mille/R1 is bespreekbaar.



Van afgelopen weekend in de Ardennen:
2zyh944.jpg


Staat altijd in een verwarmde schuur:

1zp61pd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nooit op een vfr gereden maar ik kan me voorstellen dat het ongeveer hetzelfde is. Niet zo rechtop als een naked, maar wel comfortabeler dan een supersport. (als we het over een tuono en een mille hebben, dat is vooral mijn vergelijkingsmateriaal)
 
RSV Mille hoogstwaarschijnlijk. Wel Aprilia, maar toch wat sportiever. :) (ik rij niet meer zoveel tegenwoordig)
 
Laatst bewerkt:
dikke tourbuffel, uit 2002, voor 3300 euro '( waar gaat het heen met de motormarkt... een jaar geleden zouden ze je hier voor uit je nest bellen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan