Hoe meer er tussen hoe minder het wordt. Zou ik zeker niet doen. Wat gaat het relais schakelen dan? En wanneer? Waarom zou je de regelaar met een relais willen in en uitschakelen? Lost niets op volgens mij, voegt alleen maar meer weerstand en contactovergangen toe.
Spanningsregelaar van een RSV mille? Die dynamo heeft veel minder opbrengst dan van een Futura, dus nu krijgt hij nog meer stroom voor zijn kiezen dan op een RSV. Is het ook een ander type dan en zo ja wat is dan het type nummer? En dan niet het Aprilia part nummer maar het typenummer van de fabrikant van de regelaar. Vraag het me af of die verschillend zijn.
Vind het een vaag verhaal bij een vage "reparatie". Volgens mij rommelen ze wat op een gebied waar ze niet thuis zijn en jij betaald hun leergeld.
Spanningsregelaar van een RSV mille? Die dynamo heeft veel minder opbrengst dan van een Futura, dus nu krijgt hij nog meer stroom voor zijn kiezen dan op een RSV. Is het ook een ander type dan en zo ja wat is dan het type nummer? En dan niet het Aprilia part nummer maar het typenummer van de fabrikant van de regelaar. Vraag het me af of die verschillend zijn.
Vind het een vaag verhaal bij een vage "reparatie". Volgens mij rommelen ze wat op een gebied waar ze niet thuis zijn en jij betaald hun leergeld.
Laatst bewerkt: