Peterselie
MF veteraan
Eindelijk de knoop doorgehakt. Ik wil wat anders.
Te koop, mijn Italiaanse schone. Altijd met liefde behandeld.
Nu 2,5 jaar in mijn bezit en al veel meegemaakt, maar ik wil weer eens wat anders proberen.
Ik heb een Mille zelf omgebouwd naar Tuono. (met op een enkel onderdeel na, allemaal originele Aprilia onderdelen) kmstand: 62000. Bouwjaar 2001. (Mille op kenteken dus)
Vraagprijs:4200 -> 4100 euro. Voor weinig toch Tuono rijden.
Pluspunten:
2 maanden geleden bij Roke motoren af laten stellen, motor rijdt beter dan wanneer hij uit de fabriek komt.
3 weken geleden een nieuwe accu.
Pirelli diablo rosso banden, net 1000km gereden.
Originele uitlaat aanwezig.
Keuze uit 2 sportuitlaten, een originele titanium evo pijp of een 'motogp' carbon pijp. (met eprom chip)
LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten.
Zadel is afgelopen zomer bekleed met carbonleer.
Nieuwe bougies heb ik liggen, voor wanneer vervanging nodig is.
De olie zal ik binnenkort nog vervangen.
Minpunten:
Rempedaal is gebogen. (werkt wel naar behoren)
Barstje in de koplamp. (heeft verder geen effect op lichtopbrengst)
Ketting mag binnen een paar duizend km wel vervangen worden.
Reden van ombouw naar Tuono: Bij de Mille kreeg ik door de zithouding last van mijn nek en ik reed tevaak te hoge snelheden, met de Tuono waren deze twee problemen (gedeeltelijk) opgelost. Afgelopen mei heb ik het geheel wit laten spuiten, met zwarte accenten. Het wit heeft een lichte parelmoer wanneer de zon erop staat.
En dan nu, de foto's:
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
Te koop, mijn Italiaanse schone. Altijd met liefde behandeld.
Nu 2,5 jaar in mijn bezit en al veel meegemaakt, maar ik wil weer eens wat anders proberen.
Ik heb een Mille zelf omgebouwd naar Tuono. (met op een enkel onderdeel na, allemaal originele Aprilia onderdelen) kmstand: 62000. Bouwjaar 2001. (Mille op kenteken dus)
Vraagprijs:
Pluspunten:
2 maanden geleden bij Roke motoren af laten stellen, motor rijdt beter dan wanneer hij uit de fabriek komt.
3 weken geleden een nieuwe accu.
Pirelli diablo rosso banden, net 1000km gereden.
Originele uitlaat aanwezig.
Keuze uit 2 sportuitlaten, een originele titanium evo pijp of een 'motogp' carbon pijp. (met eprom chip)
LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten.
Zadel is afgelopen zomer bekleed met carbonleer.
Nieuwe bougies heb ik liggen, voor wanneer vervanging nodig is.
De olie zal ik binnenkort nog vervangen.
Minpunten:
Rempedaal is gebogen. (werkt wel naar behoren)
Barstje in de koplamp. (heeft verder geen effect op lichtopbrengst)
Ketting mag binnen een paar duizend km wel vervangen worden.
Reden van ombouw naar Tuono: Bij de Mille kreeg ik door de zithouding last van mijn nek en ik reed tevaak te hoge snelheden, met de Tuono waren deze twee problemen (gedeeltelijk) opgelost. Afgelopen mei heb ik het geheel wit laten spuiten, met zwarte accenten. Het wit heeft een lichte parelmoer wanneer de zon erop staat.
En dan nu, de foto's:
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
Laatst bewerkt: