Peterselie
MF veteraan
Wederom in de verkoop, dit keer wat uiterlijke aanpassingen sinds de vorige keer.
Nu 2.5 jaar in mijn bezit, een RSV Mille uit 2001 omgebouwd naar Tuono.
km-stand 62000. Rijdt nog steeds als een zonnetje, kan niet anders zeggen. Rotax blokken zijn erg betrouwbaar.
Ik wil al heel lang heel graag een supermotard proberen en dan moet de T helaas plaats maken.
Reden van ombouw naar Tuono: Bij de Mille kreeg ik door de zithouding last van mijn nek en ik reed tevaak te hoge snelheden, met de Tuono waren deze twee problemen (gedeeltelijk) opgelost. Afgelopen mei heb ik het geheel wit laten spuiten, met zwarte accenten. Het wit heeft een lichte parelmoer wanneer de zon erop staat.
Pluspunten:
3 maanden geleden bij Roke motoren af laten stellen, motor rijdt beter dan wanneer hij uit de fabriek komt.
4 weken geleden een nieuwe accu.
Pirelli diablo rosso banden, net 1200km gereden.
Originele uitlaat aanwezig.
LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten.
Zadel is afgelopen zomer bekleed met carbonleer.
Andere topkuip met (vind ik zelf) een mooiere neus door de 2 kleine koplampjes.
Origineel Aprilia kevlar bobinekapjes en heelplates. Dit kost 800 euro nieuw.
Minpunten:
Rempedaal is gebogen. (werkt wel naar behoren)
Topkuip zit niet netjes in de lak, verder is het wel onbeschadigd.
Ik heb eventueel interesse in ruil met een ktm 640 of husqvarna 610. Mocht je wat anders hebben, laat het me weten, want misschien heb ik er wel interesse in.
Vraagprijs: 3800, hier zit kleine rek in.
Foto's van 4 april 2011:
Bij vragen hoor ik het graag. Meer foto's volgen later.
Nu 2.5 jaar in mijn bezit, een RSV Mille uit 2001 omgebouwd naar Tuono.
km-stand 62000. Rijdt nog steeds als een zonnetje, kan niet anders zeggen. Rotax blokken zijn erg betrouwbaar.
Ik wil al heel lang heel graag een supermotard proberen en dan moet de T helaas plaats maken.
Reden van ombouw naar Tuono: Bij de Mille kreeg ik door de zithouding last van mijn nek en ik reed tevaak te hoge snelheden, met de Tuono waren deze twee problemen (gedeeltelijk) opgelost. Afgelopen mei heb ik het geheel wit laten spuiten, met zwarte accenten. Het wit heeft een lichte parelmoer wanneer de zon erop staat.
Pluspunten:
3 maanden geleden bij Roke motoren af laten stellen, motor rijdt beter dan wanneer hij uit de fabriek komt.
4 weken geleden een nieuwe accu.
Pirelli diablo rosso banden, net 1200km gereden.
Originele uitlaat aanwezig.
LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten.
Zadel is afgelopen zomer bekleed met carbonleer.
Andere topkuip met (vind ik zelf) een mooiere neus door de 2 kleine koplampjes.
Origineel Aprilia kevlar bobinekapjes en heelplates. Dit kost 800 euro nieuw.
Minpunten:
Rempedaal is gebogen. (werkt wel naar behoren)
Topkuip zit niet netjes in de lak, verder is het wel onbeschadigd.
Ik heb eventueel interesse in ruil met een ktm 640 of husqvarna 610. Mocht je wat anders hebben, laat het me weten, want misschien heb ik er wel interesse in.
Vraagprijs: 3800, hier zit kleine rek in.
Foto's van 4 april 2011:
Bij vragen hoor ik het graag. Meer foto's volgen later.
Laatst bewerkt: