Aprilia RSV Tuono (inruil SM mogelijk)

Peterselie

MF veteraan
10 okt 2007
11.737
3
Nederland
Wederom in de verkoop, dit keer wat uiterlijke aanpassingen sinds de vorige keer.

Nu 2.5 jaar in mijn bezit, een RSV Mille uit 2001 omgebouwd naar Tuono.
km-stand 62000. Rijdt nog steeds als een zonnetje, kan niet anders zeggen. Rotax blokken zijn erg betrouwbaar.
Ik wil al heel lang heel graag een supermotard proberen en dan moet de T helaas plaats maken.
Reden van ombouw naar Tuono: Bij de Mille kreeg ik door de zithouding last van mijn nek en ik reed tevaak te hoge snelheden, met de Tuono waren deze twee problemen (gedeeltelijk) opgelost. Afgelopen mei heb ik het geheel wit laten spuiten, met zwarte accenten. Het wit heeft een lichte parelmoer wanneer de zon erop staat.


Pluspunten:
3 maanden geleden bij Roke motoren af laten stellen, motor rijdt beter dan wanneer hij uit de fabriek komt.
4 weken geleden een nieuwe accu.
Pirelli diablo rosso banden, net 1200km gereden.
Originele uitlaat aanwezig.
LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten.
Zadel is afgelopen zomer bekleed met carbonleer.
Andere topkuip met (vind ik zelf) een mooiere neus door de 2 kleine koplampjes.
Origineel Aprilia kevlar bobinekapjes en heelplates. Dit kost 800 euro nieuw.

Minpunten:
Rempedaal is gebogen. (werkt wel naar behoren)
Topkuip zit niet netjes in de lak, verder is het wel onbeschadigd.

Ik heb eventueel interesse in ruil met een ktm 640 of husqvarna 610. Mocht je wat anders hebben, laat het me weten, want misschien heb ik er wel interesse in.

Vraagprijs: 3800, hier zit kleine rek in.

Foto's van 4 april 2011:

9vkz05.jpg


2q8zogm.jpg


Bij vragen hoor ik het graag. Meer foto's volgen later.
 
Laatst bewerkt:
Km-stand is relatief hoog, maar zo'n blok kan het makkelijk hebben. Het is een Aprilia, geen Ducati. Geen klap verkeerd gegeven nog.

Maar bedankt voor je input.
 
Laatst bewerkt:
Daar twijfel ik zeker niet aan maar over het algemeen is het zo dat je met motoren boven de 40,000 km heel scherp moet zijn met de prijs.
 
Tuono's gaan voor makkelijk 5000-6000 weg, dus ivm wat ouder dan standaard oer-tuono en de km-stand is de prijs al minder dan 4000. Ik vind het wel een normale prijs voor een Tuono met originele Apriliadelen .(op de topkuip na)

Snap sowieso niet wat er is met 40.000km, is dat een punt waarop opeens bijna alle motoren stuklopen ofzo? :s
 
Nogmaals het maakt mij niets uit (heb zelf een Duc met 50,000 + kilometers waar ik nog steeds op rondtuf) En vindt het ook zeker een mooie motor en wens je dan ook heel veel suc6 met de verkoop. Ik bedoelde alleen te zeggen dat mensen over het algemeen aan hikken tegen die 40,000 km grens op de 1 of andere manier...

Km-stand is relatief hoog, maar zo'n blok kan het makkelijk hebben. Het is een Aprilia, geen Ducati. Geen klap verkeerd gegeven nog.

Maar bedankt voor je input.
:') :') Beetje jammer hoor meteen zo passief agressief :W Misschien dat ik het daardoor wel zei :+ It were just my 2 cents...
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals het maakt mij niets uit (heb zelf een Duc met 50,000 + kilometers waar ik nog steeds op rondtuf) En vindt het ook zeker een mooie motor en wens je dan ook heel veel suc6 met de verkoop. Ik bedoelde alleen te zeggen dat mensen over het algemeen aan hikken tegen die 40,000 km grens op de 1 of andere manier...:') :') Beetje jammer hoor meteen zo passief agressief :W Misschien dat ik het daardoor wel zei :+ It were just my 2 cents...


ik zat hier toch een beetje te gniffelen.

suc6 met de verkoop peter.
 
Laatst bewerkt:
De standaard uitlaat op zo'n ding is te groot, deze is te klein... Kilometers zijn niet spannend. Onderhoud is spannend.

Ruilen tegen een KTM Duke2? Of een Cagiva Gran Canyon met 77000 ducati 900cc km's? Of moet het echt keiharde cash zijn?
 
De standaard uitlaat op zo'n ding is te groot, deze is te klein... Kilometers zijn niet spannend. Onderhoud is spannend.

Ruilen tegen een KTM Duke2? Of een Cagiva Gran Canyon met 77000 ducati 900cc km's? Of moet het echt keiharde cash zijn?

Kan je niet PM'en dus ik doe het even hier.
Op basis van die ruilmogelijkheden heb ik het liefste cash. Maar die Duke 2 is wellicht interessant, pm me even met foto's en meer info ervan. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan