Aprillia Caponord of een Triumph Tiger?

Aprilia Caponord of Triumph Tiger

  • Caponord

    Stemmen: 15 53,6%
  • Tiger

    Stemmen: 13 46,4%

  • Totaal aantal stemmers
    28

knee down

Die hard MF'er
8 sep 2003
312
0
West-Friesland
Ik rijd nu op een TDM 850, nix mis mee maar na 2 jaar wil je toch wat anders.
Meer vermogen, andere looks.

Ik rijd met name woonwerk verkeer. Maar ben ook niet vies van een rondje Dolomieten. :9~
Wie heeft er ervaring met een van deze fietsen?

Thanks...
 
Laatst bewerkt:
tdm900 met abs misschien?


volgens mij voldoet hij aan je eisen, meer vermogen (ik meen iets van 4 pk) andere looks en net zo allround bruikbaar :)



misschien moet je naar alle zware allroads kijken zoals ook de honda varaderarderero etc
 
in een test in Performance bikes van afgelopen maand kwam voor hen de KTm adventure er het beste uit. De test ging tussen een KTm 950 adventure, BMW GS 1200, Kawasaki KLV1000 (Suzuki Vstrom 1000), Triumph Tiger.
KTm was sportiever en meer fun om te rijden. Tiger voelde een beetje futloos aan.
BMW voelde erg solide aan maar was lang nie zo snel als de anderen.
KLV was erg l;euk om te rijden maar minder exotisch dan de KTM.
Doorslag was kwaliteit en sportiviteit van de KTM.
succes met je keuze.
 
full
geen van beidde...

ik zou eerder denken aan een BMW GS of KTM Adventure

KTM ADVENTURE, Mijn vader rijd er mee, uber snel, kan niet oordelen over de andere, maar als je deze foto ziet :}
 
Laats ook ergens een test gelezen in een nl motorblad, ging tussen de tiger gs1200 en de 950 adventure, de ktm was de winnaar :)
 
Ik heb op de CapoNord gestemd...ook simpelweg vanwege de looks. Hoewel de KTM 950 Adventure deze tests wint...blijf ik hem erg lelijk vinden...maar das natuurlijk persoonlijke smaak..en over smaak valt niet te twisten.
 
Lekker gaan proefrijden, werkt het beste
Persoonlijk ga ik voor de futloze 3 cilinder, ik durf toch niet zo hoog te springen....
 
Tiger, tiger, tiger :) tiger, tiger, tiger..........
golf fanaatje :?

Perssonlijk geef ik meer de voorkeur aan Ernie Els ;)

:^


KTM is off road de betere maar dat las ik er niet bij in je introductie (heel hoog gooi en smijt gehalte, betrouwbaarheid daar valt nog wel het een en ander op af te dingen, en echt lange afstanden met dat zadel is niet aan te raden, zeker niet met passagier)
 
Terug
Bovenaan Onderaan