Arai Tour X3 Mat zwart

vtronald

MF veteraan
3 apr 2006
6.064
2
Emmeloord
Maat S voorzien van pinlock, verwijderbare wangstukken en hemel, extra afdekplaatjes zodat je hem ook zonder klep kan gebruiken. 8-)

Vind het de perfecte helm passend bij mij pak en motor, maar ik heb na twee ritten pijn in mijn kop van die helm en de striemen op mijn voorhoofd. Dus heb besloten dat als een ander hem wil hebben ik toch maar op zoek ga naar wat anders........ -O-
282503_193126050744941_100001426426793_509380_4288704_n.jpg


Prijs via pm
 
Laatst bewerkt:
Maat S voorzien van pinlock, verwijderbare wangstukken en hemel, extra afdekplaatjes zodat je hem ook zonder klep kan gebruiken. 8-)

Vind het de perfecte helm passend bij mij pak en motor, maar ik heb na twee ritten pijn in mijn kop van die helm en de striemen op mijn voorhoofd. Dus heb besloten dat als een ander hem wil hebben ik toch maar op zoek ga naar wat anders........ -O- [afbeelding]

Prijs via pm

-O- -O- -O- wat nou man... dit betreft een geheel nieuwe helm.
 
Ja klopt, had hem een paar keer gepast in de winkel en leek perfect.....................maar ja dat is toch anders als je hem een uur op hebt met je kop in de wind. Kon ook mijn hoge ruit niet gebruiken, dan klepperde het klepje ........dan word je knetter gek. Zat helaas dus net in de turbulentie.

Baal ook behoorlijk, vind het zon gave helm. Had ook al een ktm sticker besteld voor achterop .............. maar als je koppijn krijgt na een half uur dan wordt het toch wat anders vrees ik. Maar eens een Shoei of Airoh proberen.
 
Ja klopt, had hem een paar keer gepast in de winkel en leek perfect.....................maar ja dat is toch anders als je hem een uur op hebt met je kop in de wind. Kon ook mijn hoge ruit niet gebruiken, dan klepperde het klepje ........dan word je knetter gek. Zat helaas dus net in de turbulentie.

Baal ook behoorlijk, vind het zon gave helm. Had ook al een ktm sticker besteld voor achterop .............. maar als je koppijn krijgt na een half uur dan wordt het toch wat anders vrees ik. Maar eens een Shoei of Airoh proberen.

Tja mogelijk dat een " ander " hoofd deze helm wel perfect past...

Plaats ff wat duidelijke foto's, altijd beter voor de verkoop

Snel maar even wat anders gaan passen... :Y
 
Ik heb hetzelfde euvel gehad toen mijn helm net nieuw was.
Je kan de binnenschaal met je duimen indrukken.
Het zijn geen millimeters, maar misschien net genoeg om van de hoofdpijn af te komen.

Bij mij was het in ieder geval afdoende.
 
TS kan pas morgenavond weer reageren weet ik uit zeer betrouwbare bron. ;)

Klopt :Y waren het weekend naar Green-danger in Duitsland, beetje rondsturen en barbecueën :]

@loenie :N gaat niet gebeuren

@hdjan: ik denk het niet, maar foto kan geen kwaad (mag natuurlijk via pm met info). Wil eigenlijk kijken naar een airoh s4 of shoei hornet oid
 
Laatst bewerkt:
Voor dit geld heb je een nieuwe helm en laat je hem spuiten in de kleuren die je wil en dan nog ben je geen nieuwprijs (599 euro) kwijt.
 
Klopt :Y waren het weekend naar Green-danger in Duitsland, beetje rondsturen en barbecueën :]

@loenie :N gaat niet gebeuren

@hdjan: ik denk het niet, maar foto kan geen kwaad (mag natuurlijk via pm met info). Wil eigenlijk kijken naar een airoh s4 of shoei hornet oid


Een Airoh is niet met een Arai te vergelijken.
Als jouw Arai veel lawaai maakt kun je de Shoei DS beter eerst gaan uitproberen, maakt zeer waarschijnlijk nog meer herrie, is mijn ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan