Athena voorvorkeerringen prijsverschil bij mlm parts

Status
Niet open voor verdere reacties.

drestar

Die hard MF'er
5 dec 2015
477
1
Ik heb een voorvorkkeerring van Athena besteld bij mlm parts ,
nu hebben ze 2 keerringen met dezelfde afmetingen, alleen is er nogal wat prijsverschil

de ene kost 6,20 en het andere setje 19,75

ik heb vooraf gebeld om te vragen waar het verschil in zit en er werd mij verteld dat het duurdere setje met een dubbele afdichting zou zijn.ik heb dus daarom het duurdere setje van 19,75 besteld en nu heb ik ze gisteren thuis gekregen en zag dat het gewoon een enkele afdichting is.er zit dus aan 1 kant maar een veer. ik voel me nu dus wel een beetje genaaid door mlm parts.

het gaat om de volgende serienummers P4OFORK455093 van 19,75 en P4OFORK455056 van 6,20,nu heb ik wat research gedaan op internet wat ik beter vooraf had kunnen doen want ik kan echter niet ontdekken wat er nu zo verschillend aan is?? en zou dat graag willen weten voordat ik ze erin ga stoppen.. misschien heeft iemand hier dezelfde ervaring of kan mij hiermee verder helpen..
 
Kan het van de foto's niet echt zien .
Maar een dubbele afdichting wil zeggen dan er aan de buitenkant een lib zit zonder veer die het vuil van de vorkpoot afschuift en voorzien is van een dubbele ril in die lip
Die waar aan tweekanten een veer zit is voor een hele andere toepassing dan voor een voorvork keerring want dat gebruik je als een as door twee verschillende vloeistoffen (olien vaak) loopt en die niet gemengd mogen worden.
even zoeken op het net naar type keerringen zie je al gauw plaatjes hoe dat er uit ziet
 
Als je je genaaid voelt door mlm parts is het beter om dat met hun te bespreken in plaats van dat hier openbaar op een internetforum neer te gooien. Ik heb gewoon goede ervaringen met dat bedrijf.

Voor wat betreft voorvorkkeerringen, mijn ervaring is dat je hier beter niet op kunt bezuinigen. Ik ben erg tevreden over SKF, maar ik heb ook goede dingen gelezen over All Balls.
 
Er werd mij bij mlm parts verteld dat All Bals geen dubbele afdichting was en ik heb het daar gehad over dat ik een keerring wilde met 2 veren want de oude keerring was ook met 2 veren en wilde dezelfde terug omdat met 2 veren e rorigineel in zat.ik dacht dat met 2 veren dus een dubbele afdichting was?

intussen heb ik een foto gemaakt van de Athena keerring die ik gekocht heb,
zit hier dan een lib aan zoals je bedoeld.. ik zie namelijk geen verschil met andere foto's van de goedkope versie?
14cd5l0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
leuk hè, alles online kopen om goedkoop af te zijn ... :')

hoezo goedkoop? 20 euro voor een set keerringen vind ik niet zo goedkoop hoor. als ik goedkoop wilde had ik die van 6 euro wel genomen. (had ik dat maar gedaan dan had ik dezelfde gekregen)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de keerring die ik besteld heb moet toch met dubbele veer zijn.. ik heb hem ergens gevonden waar die afgebeeld staat met dubbele veer hetzelfde artikelnummer erbij, het doosje was ook niet geseald dus kon zo open .weet nu wel zeker dat het de goede niet zijn..

Мотосалоны Москвы. Продажа мототехники, экипировки, запчастей в Москве: большой каталог, цены на мото в МегаМото
Goed gevonden :t
Ongeveer €18,70, dus zelfs nog iets goedkoper.
 
Er werd mij bij mlm parts verteld dat All Bals geen dubbele afdichting was en ik heb het daar gehad over dat ik een keerring wilde met 2 veren want de oude keerring was ook met 2 veren en wilde dezelfde terug omdat met 2 veren e rorigineel in zat.ik dacht dat met 2 veren dus een dubbele afdichting was?

intussen heb ik een foto gemaakt van de Athena keerring die ik gekocht heb,
zit hier dan een lib aan zoals je bedoeld.. ik zie namelijk geen verschil met andere foto's van de goedkope versie?
[afbeelding]
Als je origineel wil, bestel dan origineel.
 
Oke allemaal leuk en aardig de verhalen over prijzen enz, maar waar het hier werkelijk om gaat is dat ik een set keerringen heb gekregen die waarschijnlijk anders blijken te zijn dan dat ze horen te zijn.uiteraart ga ik hierover morgen gelijk contact over opnemen met mlm parts voor verdere uitleg..
 
Oke allemaal leuk en aardig de verhalen over prijzen enz, maar waar het hier werkelijk om gaat is dat ik een set keerringen heb gekregen die waarschijnlijk anders blijken te zijn dan dat ze horen te zijn.uiteraart ga ik hierover morgen gelijk contact over opnemen met mlm parts voor verdere uitleg..

Lijkt me idd het beste om dit met de verkoper te regelen.
 
Lijkt me idd het beste om dit met de verkoper te regelen.

Dat was ik natuurlijk ten alle tijde al van plan maar ik hoopte dat er nog meerderen waren met ervaringen over deze 2 Athena keerringen kwa verschil.
 
Laatst bewerkt:
Overigens wil ik nog even opmerken dat je eerste post eigenlijk gewoon ruk is. Er staat niet eens in om wat voor motor het gaat. Paar foto's doen het ook goed. Toevallig al eens gegoogled op de artikelnummers die je post? Vind je dus niks op, ook niet in welke motor ze passen.

Volgende keer, eerst stoom afblazen, contact zoeken met verkoper en als je meer info wilt kun je het hier vragen, maar dan moet je wel duidelijk zijn.

:W
 
Overigens wil ik nog even opmerken dat je eerste post eigenlijk gewoon ruk is. Er staat niet eens in om wat voor motor het gaat. Paar foto's doen het ook goed. Toevallig al eens gegoogled op de artikelnummers die je post? Vind je dus niks op, ook niet in welke motor ze passen.

Volgende keer, eerst stoom afblazen, contact zoeken met verkoper en als je meer info wilt kun je het hier vragen, maar dan moet je wel duidelijk zijn.

:W
Ik vermoed een blade van 2003.
 
Een keerring met dubbellip heeft niet altijd 2 veren maar in dit geval lijkt het wel zo te zijn voor de blade.
Ook een beetje over priced, Op ebay betaal je de helft voor 2 athena keerringen.
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt voor een blade van 2003, heb besteld op motor en type en nog speciaal erover gebeld naar mlm parts voor meer info omdat beiden setjes athena keerringen waar een prijsverschil in zat van 15 euro op hun foto's er hetzelfde uitzagen wilde ik het verschil in keerring weten ,toen werd mij dus verteld dat het duurdere setje met dubbele afdichting en veren was, maar niet dus! het is eigenlijk al de 2de keer dat ik pech heb met mlm parts. eerste keer kocht ik daar een km kabel voor mijn xr600 waarvan de binnenkabel ernstig geknikt was.
 
Dat was ik natuurlijk ten alle tijde al van plan maar ik hoopte dat er nog meerderen waren met ervaringen over deze 2 Athena keerringen kwa verschil.



Maar dan nog had je dat kunnen vragen zonder meteen de naam van de leverancier te noemen.
 
Dat lijkt mij juist niet, als anderen dan dezelfde keerringen willen bestellen en dit vooraf lezen weten ze gelijk waar ze niet moeten wezen.feit blijft dat deze winkel mij wijs gemaakt heeft dat de keerring met dubbele veren zou zijn en op mijn gemaakte foto van de keerring toon ik aan dat die er niet op zitten.bovendien alle uitgebreide info lijkt mij ook erg nuttig voor anderen hun te behoeden voor hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt mij juist niet, als anderen dan dezelfde keerringen willen bestellen en dit vooraf lezen weten ze gelijk waar ze niet moeten wezen.feit blijft dat deze winkel mij wijs gemaakt heeft dat de keerring met dubbele veren zou zijn en op mijn gemaakte foto van de keerring toon ik aan dat die er niet op zitten.bovendien alle uitgebreide info lijkt mij ook erg nuttig voor anderen hun te behoeden voor hetzelfde.


Onzin en dat weet je zelf ook. Dat jij nare ervaring(en)met MLM Parts hebt geeft je niet meteen het recht de naam van het bedrijf te grabbel te gooien.
 
Online besteld? 14 dagen recht op retourneren!

Niet moeilijk doen gewoon terugsturen en het juiste setje bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan