Attack of the Sharp Dressed Z13/6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoelang kan je die afbijt in laten werken? Kan dat een dag ofzo blijven zitten of krijg je het er dan moeilijker af dan wanneer je het bijvoorbeeld een uur laat zitten?
Ik heb geen geduld om een dag te wachten , uur moet genoeg zijn ,maar kan hardnekkig vast zitten . van te voren alles schuren voor betere hechting doet trouwens wonderen ,trekt de afbeit beter in de lak !
 
Op eBay zijn voor heel veel motoren voor enkele tientjes complete kits te koop in RVS en ook met schuin afgedraaide kop. *D Voor de prijzen kun je het bijna niet zelf gaan doen...........

Maar Ron zal dat best wel zelf hebben gedaan! *O* :}
 
6 cil loopt vanaf eerste rit :}


full
 
Vorige week deze twee brommers op visite ,1 van hen wilde graag komen kijken hoe een 6 cil Streetfighter in real er uit zag ,ik heb nog nooit zo'n reactie gezien :o

full
 
Vorige week deze twee brommers op visite ,1 van hen wilde graag komen kijken hoe een 6 cil Streetfighter in real er uit zag ,ik heb nog nooit zo'n reactie gezien :o

[afbeelding]


Èn? ........die 2 jongens kregen natuurlijk een hartstilstand....jij hebt ze ergens in de tuin gelegd en die 2 brommers worden in jouw artistieke handen gelegd om te worden `behandelt`? :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan