Autocom communicatiesysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawasutra

MF veteraan
8 okt 2002
10.050
8
Schiedam
Autocom Active rider communicatiesysteem

Kan op elke motor gebruikt worden.
Aansluiting voor o.a. telefoon, MP3, motor tot motor, GPS.
Communicatie tussen rijder en duo passagier.

Nieuwprijs € 237,-

Het enige dat ik er niet bij doe is de microfoontjes. Niet omdat ik ze niet heb maar meer uit hygienische overwegingen. Zo'n microfoon zit pal voor je mond en het lijkt me persoonlijk niet zo'n smakelijk idee. Maar wie ze er bij wil hebben.....

Is goed te verstaan, ook bij snelheden ruim boven de 130 km/u

Ik heb dus;
- de active smart (het kastje zelf dus)
- 2 speakersets (passen in de helm).
- 2 kabeltjes voor die oorsets
- telefoonaansluitkabel
- MP3 aansluitkabel

Wie het eerst een redelijk bod uitbrengt mag het komen halen in Schiedam
 
Is er niemand die onderweg een beetje wil bijkletsen met zijn/haar duo? Of lekker naar 'n MP3 of radio wil luisteren?
 
Tuurlijk.......
full
 
De microfoonkapjes/-viltjes kan je ook voor een paar euro los kopen. Wel, idd, zo hygienisch en een stuk goedkoper dan twee nieuwe microfoons.
 
ik heb de set ook, werkt erg makkelijk, alleen ben ik nu met wel 3 draden vast gemaakt aan de motor, even afstappen is er niet bij. (2 draden van de autocom en eentje van m'n handschoenen)
verder goed geluid, makkelijk systeem. kijk wel gelijk even of er een kabel te krijgen is voor tussen de autocom en de telefoon
 
ik heb de set ook, werkt erg makkelijk, alleen ben ik nu met wel 3 draden vast gemaakt aan de motor, even afstappen is er niet bij. (2 draden van de autocom en eentje van m'n handschoenen)
verder goed geluid, makkelijk systeem. kijk wel gelijk even of er een kabel te krijgen is voor tussen de autocom en de telefoon
Er zit een kabeltje bij. Weet niet of dat op alle merken past.....
 
Autocom Active rider communicatiesysteem

Kan op elke motor gebruikt worden.
Aansluiting voor o.a. telefoon, MP3, motor tot motor, GPS.
Communicatie tussen rijder en duo passagier.

Nieuwprijs € 237,-

Het enige dat ik er niet bij doe is de microfoontjes. Niet omdat ik ze niet heb maar meer uit hygienische overwegingen. Zo'n microfoon zit pal voor je mond en het lijkt me persoonlijk niet zo'n smakelijk idee. Maar wie ze er bij wil hebben.....

Is goed te verstaan, ook bij snelheden ruim boven de 130 km/u

Ik heb dus;
- de active smart (het kastje zelf dus)
- 2 speakersets (passen in de helm).
- 2 kabeltjes voor die oorsets
- telefoonaansluitkabel
- MP3 aansluitkabel

Wie het eerst een redelijk bod uitbrengt mag het komen halen in Schiedam
Nog één keer dan.....wie interesse heeft; snel reageren.
Ik wil het hele spul ook nog wel opsturen (kost je € 6,20 extra)

Doe een bod.....(wel een klein beetje normaal graag) Op mijn huidige motor kan ik het systeem vrijwel niet kwijt of ik moet wel zo verschrikkelijk gaan zitten pielen....
Anders had ik het wel zelf gehouden. Het is nl. gewoon een goed systeem.
 
Laatst bewerkt:
Onmogelijk. :N Dit systeem staat kwalitatief op eenzame hoogte... :Y

;)


Ik weet dat autocom een goede set is en ik wil zeker een autocom hebben.
Nu is het zo dat autocom in engeland in de aanbieding is en voor 180 euro kan je daar de Autocom Pro Avi krijgen.
Dit is de meest uitgebreide versie van autocom.
Dus ik gaat is ff de vrouw ervan overtuigen dat de kerstman even naar engeland zal moeten gaan. :9
Succes met de verkoop.
 
Nou nou; kijk ik even 3 dagen niet, blijkt er zowaar een heel gesprek op gang te komen zeg..... :+ Moet niet te gek worden hier he?

Maar gezien de stortvloed aan reacties denk ik dat ik dit topic maar laat sluiten. Ga zelf wel klooien en kijken of ik het toch ergens op mijn nieuwe fiets kwijt kan. Heb er tenslotte veel plezier van gehad.

Yoehoe.....moderator........ O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan