Baars op zondag 16 maart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom wel ff kijken hoor als ik nix anders heb.....(moet misschien helpen verhuizen....bah)

Afgelopen zondag was ook erg leuk, maar toen voor mij ook al te kort.
 
Nieuwe slogan?
MAX KOMT NAAR JE TOE DEZE ZOMER!!!! :)

Ik zal even kijken of ik nog even een builtje shag kan halen. Trapte ze vorige week zondag ook in })
 
Zeg maar hoe laat en ik ben er!

Minimaal met 1 motor, maar ik neem makkelijk wat extra mensen mee!
 
Kom ik waarschijnlijk ook nog wel effe langs. Is ook "feestdag" bij Divmo Motoren in Rijen, heb ik ook "verplichtingen". Maar dat is slechts 5km rijden en ik doe geen 5km ritjes.. :P dus maar effe om via de Baars.

Anders wil ik in de nabije toekomst nog wel een ritje uitzetten in de buurt (Max..) maar dan liefst niet voor 60 man, heel gezellig maar niet rijdbaar natuurlijk... maar dat kan TOCH... hehe, ik hou niemand tegen voor a.s. zondag al wat te regelen. Maar iedereen is welkom bij Divmo in Rijen (www.divmo.nl), vlak bij Hoes motors (beter bekend denk ik) op het industrieterrein.
Is oa. een dynojetbank, kortingen enz. van die flauwekul..

Edit: eventueel voor de liefhebbers kan ik een leuke binnendoor-route van De Baars naar Divmo uitzetten.. weet een prima route daarvoor.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe slogan?
MAX KOMT NAAR JE TOE DEZE ZOMER!!!! :)

Ik zal even kijken of ik nog even een builtje shag kan halen. Trapte ze vorige week zondag ook in })
Heb jou anders niet gezien :?
Moto een ander kleurtje gegeven? :P



Maar ik blijf dit een hele mooie vinden, 2-de ninja meeting vorig jaar: Oosterhout, Den Hout, Made, Hooge Zwaluwe, Lage Zwaluwe, Moerdijk, Zevenbergen, Etten-Leur,Sprundel, Zundert, Meer, Strijbeek, Ulvenhout, Riel, Goirle, Tilburg, Waalwijk.(ff bij René van de site geplukt. :) )

Waalwijk laten vallen, andersom rijden,en dan Breda ring Haagse Beemden erbij pakken, zit ook weer een Mac in de buurt. :)


Ik weet alleen niet de precieze weg. :X

Ennuh, hoe groot wordt de groep? Voor je het weet zit je met 50 man en is het niet meer te rijden. '(
Of het moet weer gaan regenen. O-)
 
Dat is helemaal geen gek idee Haga!

beetje extra promoten!
Ik heb er nog wat krediet verspeeld!
Ik rijd graag met je mee!
Gewoon zoveel mogelijk geintereseerden van de baars af meenemen!

top!
 
Dat is helemaal geen gek idee Haga!

beetje extra promoten!
Ik heb er nog wat krediet verspeeld!
Ik rijd graag met je mee!
Gewoon zoveel mogelijk geintereseerden van de baars af meenemen!

top!
Pcies.. voor de geinteresseerden.. bakkie (gratis!) koffie en zo.
 
Op dinsdag 11 maart 2003 15:04 schreef Dragon het volgende:Heb jou anders niet gezien :?
Moto een ander kleurtje gegeven? :P

Ik was er wel hoor. Alleen van 16.00 tot 17.00 uur.
 
Kan toch lekker op de baars rondcrossen en daarna effe een bakkie koffie halen!

Wie weet wat we nog tegenkomen!
 
En ik was er tot 16.20 :?
Volgende keer(sjagbuil) beter ;)

Opes...foutje...Ik reed thuis rond 16.00 uur weg. Ik was er inderdaad rond 16.20 uur. Heb ik je net gemist.


EDIT: shit....andere plannen voor zondag.... gvd.. :(
 
Kom ook wel weer even kijken. Ik lees hier wel hoe laat het wordt.

En Dragon, ik zal me deze keer beter gedragen O-)
 
Op dinsdag 11 maart 2003 15:29 schreef Dragon het volgende:Ben nog wel een motorrijder tegen gekomen op die weg richting de spindert,ben je daar langsgekomen?Dat was de bedoeling. :)



solly voor de offtopic vervuiling

Nope, dat was ik niet.
Piccie gaat niet lukken. Zie mijn edit. Zondag ramvol met andere afspraken...balen :(
 
13u ... Khoop dat ik dan al wakker ben ... Gaan zaterdag in Antwerpen naar de film en daarna stappen aldaar ... Ken er niet iemand ff als wekker fungeren :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan